paren/swingersclub voor jongeren?

11-11-2008 14:08 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii!

Wij zijn een jong stel, en sinds kort zijn we erachter dat we ons sexleven willen uitbreiden op een spannende manier.. partnerruil/trio e.d. we zijn overal wel voor in. Mijn vriend is 100% hetero, ik ben bi. We zijn 21 en 24, en willen niet terecht komen in een club waar de gemiddelde leeftijd rond de 40 ligt. Ik las al dat er een speciaal topic is aangemaakt over dit onderwerp, maar daar wordt eigenlijk alleen de fun4two besproken, en ik wil juist advies over clubs die ook heel leuk zijn voor jongere stellen. Gemixt jong publiek dus.

Iemand tips?
Zoals velen reeds zeiden, clubs voor jongeren zijn er niet echt, eerder dagen voor jongeren. Onze ervaring is (vooral in de Fun4Two dan) :

* op vrijdag eerder gemengd van 20 tot 50 (met heel af en toe nog een uitschieter naar boven

* op zaterdag jong publiek, 20-30 en nog wat 30-40ers maar eigenlijk hoe ouder hoe minder...

* op zondag ouder publiek: voor 30-40 en nog wat oudere, minder 20ers...

We raden jullie dus een zaterdag aan ;)
.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Vast het idee van de mannelijke partner. Vrouw wil geen nee zeggen onder het mom van alles moet je geprobeerd hebben.
Jammer, hè Willem, dat jij niet onder de door TO gezochte doelgroep valt.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb het allemaal al meegemaakt, snoesje.
Fata morgana en fun4two zijn de beste en leukste clubs voor jongeren. En jullie moeten doen wat je zelf wilt ook daar!! niks moet en veel kan en mag! maar niks moet. OOK NIET VAN JE PARTNER. ik zeg dat zo omdat het daar nog wel eens bij mis gaat. Stellen die er te weinig over praten..gewoon er heen gaan en we zien wel. maar dan kan het wel eens fout gaan, want wat als de 1 het toch eigenlijk niks vindt maar de ander des te spannender. wees van te voren heel duidelijk daarin. Maak afspraken en als je echt om elkaar geeft dan stop je en ga je naar huis en praat je er daar rustig over. maar ik heb het echt gezien dat de man bleef en de vrouw huilend naar de kleedkamer ging, hij vond haar maar flauw omdat ze het beiden wilden. Triest, maar het kan dus gebeuren. Laat je nergens toe dwingen. Veel erover praten wat de mogelijke scenario's kunnen zijn. Ik zou als tip geven richt je ten 1e de eerste x gewoon op jezelf. Gewoon als stel. en gewoon kijken en bekeken worden en de 1e nog even niks doen met anderen. dan kan je als je thuis bent over je 1e ervaring praten en praten of je een stap verder zou willen of dat je het juist zo wel even spannend genoeg vond. maar te jong of te oud ben je nooit mits je maar goed praat. En verslavend is het echt niet. daar zijn jullie echt zelf bij. succes ik hoop dat jullie iets aan deze bijdrage hebben.
quote:fashionvictim schreef op 11 november 2008 @ 20:02:

P.S. Ik kom uit de tijd dat er in de Roxy en Richter gewoon op het podium mensen hele vrachtwagens hun anus in lieten verdwijnen, elke disco nog een darkroom had en je op zondagavond niet meer naar de zwembadparty ging omdat je dan om het sperma van vrijdag en zaterdag heen moest slalommen, dus ik ben heus wel wat gewend. Daarom zeg ik het ook juist, omdat ik meerdere mensen ken die nu niet al te trots meer zijn op wat ze toen allemaal uitspookten.

De topicstarter stelt een vraag over een parenclub, een parenclub is niet per se een plek waar je gigantisch uitgewoond, misbruikt en ge-gangbanged wordt.

Die associatie geef jij eraan, er zijn ook genoeg stellen in parenclubs die alleen houden van het kijken en bekeken worden en nooit met een ander stel of andere personen handelingen hebben verricht.
quote:willem1959 schreef op 12 november 2008 @ 18:18:

Vast het idee van de mannelijke partner. Vrouw wil geen nee zeggen onder het mom van alles moet je geprobeerd hebben.

Hey Willem,

Het was eigenlijk wel mijn idee... En wist eerst nog niet helemaal zeker of vriendlief het ook wel zag zitten. Maar toen we er eenmaal over hadden gepraat, werden we heel enthousiast, en binnen kort gaan we naar de fun :D op een zaterdag natuurlijk, zoals geadviseerd. Ben benieuwd of het wat is! Dussehm, wilde even duidelijk maken dat je vooroordeel niet klopte

daag
Up omdat ik dit topic weer even onder de aandacht wil brengen. Ik ben namelijk heel benieuwd of er nog meer jonge swingstellen zijn die het missen dat er niet iets speciaal voor jongeren is.

(en een kus voor Megdus)
...............
ik denk dat dat zonder profiel en foto toch lastig wordt, jij vind niet elk jong stel leuk en aantrekkelijk en andere weten ook niet hoe aantrekkelijk en leuk jullie voor hen zijn.

Daarbij zijn er op de datings site voor swingers genoeg jonge stellen te vinden. Dus via een forum zou ik nooit doen.

En klopt dat het over algemeen wat oudere stellen zijn, die hebben vaak thuis de gelegenheid niet meer voor een erotische avond als er grotere kinderen zijn.

Maar met 29 34 ben je zeker niet de jongste, er is een grote groep swingers van die leeftijd.

Verder zijn oproepjes ook eigenlijk niet toegestaan, evt contacten kun je als je een klik denkt te hebben via een prive berichtje leggen. Of je kunt een oproep doen op het prikbord.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Heeey

Eventjes weer een reactie in dit topic.. om een speciale reden namelijk:::: We hebben onze eerste ervaring!! :D

Het was super, het was niet in een parenclub, daar zijn we vooralsnog niet geweest. Maar gewoon bij ons thuis, met een superlkkr stel Is ons zo goed bevallen dat we twee weken erna naar een feestje van hun zijn geweest. Dat was ook super, op kleine schaal, maar erg geschikt voor ons om mee te beginnen denk ik.

Er staat al een volgend feestje gepland voor over een poosje, dit keer ook weer met alleen jongere mensen (35 - ). Gelukkig mogen wij ook een beetje mee bepalen wie op het feestje mogen komen.

Als iemand anders zulke ervaringen heeft en ook tussen de 18 en 30 is ofzo, zou ik het leuk vinden om hier reacties te lezen daarover!

Groetjes en kus voor kleintjefijntje ;)
Hey megdus wat supercool!! Klinkt goed zeg

Ik ga inderdaad ook binnenkort voor het eerst naar een parenclub (en zal daar over 10 jaar fulltime zijn, aangezien ik nu nog maar 20 ben en geen idee heb waar ik mee bezig ben :P), maar ik wil wel eerst naar een club voordat ik gewoon iets met een stel af zou spreken zegmaar. Het lijkt mij inderdaad wel zo relaxt om eerst een beetje rond te lopen in een club waar je nergens toe verplicht bent. Natuurlijk ben je dat ook niet als je met een stel iets afspreekt, voor mijn gevoel ben je noooit ergens toe verplicht, maar toch zou er wel iets meer druk kunnen zijn natuurlijk.

Wij hebben besloten om binnenkort naar de Fun te gaan, maar we weten nog niet precies wanneer. Maar DAT het gaat gebeuren staat vast :D

Maarrr... die feestjes klinken ook wel heel goed ;)

Ik vind het wel heel cool om al die reacties te lezen want ik zie dat er ook wel heel veel mensen op 1 lijn zitten, zoals jij, kleintjefijntje en ik. Bedankt dat je dit topic hebt geopend!

En geef kleintjefijntje ook maar een kus van mij dan :P
hoi wij zijn ook een jongstel van 28 jr wij doen zo 2,5 jr al swingen in dit leven of het uitbreiden van ons sexleven en wij komen regelmatig in club mystique ,raad ik je aan om op zaterdag avond te gaan dan komen er veel jongen koppels.

grtszz Marco en Bianca
begin een dag met een lach dan begin de dag goed...

Ga nooit weg zonder een groet misschien kan je het morgen niet meer over doen
Gewoon even de regels lezen,, het forum is niet om een date advertentie te plaatsen.
Hoi

Wij komen nu ook een aantal jaar in de fun, zijn nu begin dertig, maar leeftijd valt echt mee, al moet je wel op zaterdag gaan. Veel stellen zijn tussen de 25 en 35, gemiddeld dan.

Wat leuk dat jullie op zo'n thuisfeestje terecht kwamen, die zijn nogal schaars namelijk, voor 35- dan, de meesten die feestjes organiseren zijn 40+, jammer voor de jongere groep.

Nog veel plezier!
Is volgens mij een topic uit 2008 dus de leeftijd van TO is al vier jaartjes meer zoiets. Ben wel benieuwd hoe het hun is vergaan.
It's never too late start living!
ik vraag me af of er nog veel interesse is in swingen/parenclub bezoeken onder jongeren. Wij zijn zelf ook een jong stel(tussen de 20-25) en hebben één keer mystique bezocht.

Echter viel het ons zo tegen, en dan met name de leeftijd van de andere bezoekers, rond de 40 en hoger, dat we weg gingen voordat de dresscode van kracht was. Hierdoor hebben we dus niks bijzonders meegemaakt, helaas.

We zijn nog steeds nieuwsgierig hoe het nou is om een leuke avond te beleven in een parenclub. Echter weten we niet zo goed of we nog een x moeten gaan, we zijn bang dat het weer tegen gaat vallen. We willen het liefst zoveel mogelijk mensen van onze leeftijd(zeg tot 30jaar o.i.d.) daar tegenkomen.. Kan iemand tips geven hoe je daarmee om moet gaan??

Zijn er speciale avonden in bepaalde clubs, of kunnen we het beste samen met een ander stel gaan(van tevoren afspreken) of hebben we niks te zoeken in PC en zouden we beter net als jou, megdus, een ander stel zoeken om thuis af te spreken?? en hoe pak je dat dan aan ;) ??
Genieten van het leven zolang je kan!
Het is al een oud topic dus de antwoorden op de vraag zul je hier wel kunnen vinden.

Er zijn geen speciale parenclubs voor jongeren, de meeste zullen je de zaterdagavond in de fun aanraden waar de meeste jongere swingers naar toe gaan, afspreken met een stel kan ook. maar in die paar jaar is er niets veranderd en zijn er geen speciale clubs voor jongeren gekomen.
parenclubs zijn voor onzekere mensen.
quote:casher schreef op 13 oktober 2012 @ 15:09:

Huh?

Care to explain?
quote:casher schreef op 13 oktober 2012 @ 15:09:

Dit soort one liners daar heb je op een forum niets aan, als je wil discusseren licht je zo;n opmerking ook toe.

Dus neem ik de vrijheid je knuppel in het hoendehok verder te negeren.
Cash, dat is weer een opmerking van niks natuurlijk. Wat bedoel je er dan mee?
quote:doddie schreef op 31 juli 2012 @ 07:07:

Gewoon even de regels lezen,, het forum is niet om een date advertentie te plaatsen.Huh? Het vorige bericht is 3,5 jaar oud.
World of Warcraft: Legion
ja hans en die van mij 3 maanden terug :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven