Alternatief nmlk

16-05-2016 17:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik zelf hele slechte ervaringen heb met nmlk, ben ik op zoek naar soortgelijke alternatieven...

Dus wie weet leuke sites, fb groepen etc. Om nieuwe mensen te leren kennen en activiteiten te doen?
Wat is nmlk??
Een site om nieuwe mensen te leren kennen
Heuh? Waarom heb jij slechte ervaringen dan? Ligt het niet gewoon aan jou?
Welke regio?
geneet van 't laeve
quote:Sweety2015 schreef op 16 mei 2016 @ 18:04:

Een site om nieuwe mensen te leren kennenBaby's?
Fellas schijnt meer laagdrempelig te zijn. Ik vind nmlk wel leuk. Ik organiseer veel zelf. Ik heb gehoord dat er bij nmlk weleens aanvaringen zijn maar er zijn ook veel leuke open mensen bij nmlk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb ik ook ik had mij er voor aangemeld en kreeg alleen maar rukkers te zien.
Dat dus...van die autistische types en rare organisatie ook..ben niet de enige..heb heel veel nare verhalen gehoord.

Fellas is idd optie, zijn er nog meer?
Zn Hoe kan dat? Je kunt je tel afschermen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er staan op het Viva-forum ook al meerdere ervaringstopics.

Ik ben van zowel NMLK als Fellas lid geweest, NMLK is meer gericht op de Randstad; daar had ik als Brabander uiteindelijk niet veel aan, maar wel leuke dingen gedaan.

Fellas had meer Brabantse leden die ook actief organiseerden, maar dat verwaterde op een gegeven moment ook.

Via Fellas heb ik mijn vrouw leren kennen, dat dan weer wel, maar toen ik wilde opzeggen bleek de eigenaar een enorme hork, dus ik ben blij dat ik er weg ben.
quote:viva-amber schreef op 16 mei 2016 @ 18:17:

Zn Hoe kan dat? Je kunt je tel afschermen.Geen idee had niet eens een foto van mezelf of iets, maar ik kreeg alleen maar rare gesprekken. Zelfs badoo en tinder heb ik niet zulke ervaringen op gehad en ik vond het echt raar want op TV kwam het over alsof het echt een handige site was, voor mij helaas niet
quote:viva1966 schreef op 16 mei 2016 @ 18:07:

[...]

Baby's? Huh?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 16 mei 2016 @ 18:21:

[...]

Geen idee had niet eens een foto van mezelf of iets, maar ik kreeg alleen maar rare gesprekken. Zelfs badoo en tinder heb ik niet zulke ervaringen op gehad en ik vond het echt raar want op TV kwam het over alsof het echt een handige site was, voor mij helaas niet Gesprekken tijdens de uitjes bedoel je?
quote:Sweety2015 schreef op 16 mei 2016 @ 18:23:

Huh?Nieuwer vind je ze niet.
Wat dacht je van gewoon buiten op straat, in de supermarkt, tijdens een wandeling etc. de ouderwetse manier werkt nog steeds hoor. Ik heb twee honden, en dus altijd gelegenheid om een babbeltje te maken met andere hondeneigenaars. Kan het iedereen aanraden, echt waar, hondenmensen zijn leuk en sociaal, de meeste wel iig. En je merkt het snel genoeg als iemand geen zin heeft in een praatje. Zo heb ik toch wat buurtjes leren kennen.

Ik snap je vraag wel natuurlijk hoor maar vroegah deden mensen dat gewoon op die manier. Internet is toch een beetje anti-sociaal, eigenlijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik heb zelf ook wel eens met evenementen van Couchsurfing meegedaan. Vond ik erg leuk! Het is niet echt een site waar je vaste vrienden op de hoek van de straat mee maakt (natuurlijk, alles kan) maar je leert er wel ontzettend veel leuke mensen van uit alle hoeken en gaten van de wereld kennen. Als je dan zelf eens op reis bent, kan je deze mensen weer opzoeken of aan een evenement deelnemen in het buitenland! Maar ja, het is dus wel internationaal georiënteerd.

Verder ken ik een vriendin die een goede vriendin heeft leren kennen via happn, maar mijn indruk is dat dat maar erg zeldzaam is. Dat is volgens mij toch meer een verkapte datingsite.
Het is geen datingsite Nijntje. Indien ik een bericht stuur dan gaat het meestal over een activiteit. Ik hoor wel dat er mannen zijn die zo maar allerlei vrouwen aanschrijven. Een goed lijkende foto is trouwens bij NMLK verplicht zodat je herkenbaar bent als organisator en voor de organisator. Ik hoor dat sommige vrouwen zomaar worden aangeschreven met ik vind je leuk maar dat is eigenlijk helemaal niet de bedoeling. Ben je wel bij een activiteit geweest?
quote:prik schreef op 16 mei 2016 @ 18:26:

[...]

Nieuwer vind je ze niet.

Nú begrijp ik 'm pas, wel een goeie!
ik ben wel eens bij een activiteit geweest, en mijn ervaring is positief. Gezellige mensen, leuke middag gehad en leuk contact gelegd met een vrouw (mogelijke vriendschap, geen relatie).
Als je van wandelen houdt kun je weekendhike.nl eens proberen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Sapsorrow schreef op 16 mei 2016 @ 18:28:

Wat dacht je van gewoon buiten op straat, in de supermarkt, tijdens een wandeling etc. de ouderwetse manier werkt nog steeds hoor. Ik heb twee honden, en dus altijd gelegenheid om een babbeltje te maken met andere hondeneigenaars. Kan het iedereen aanraden, echt waar, hondenmensen zijn leuk en sociaal, de meeste wel iig. En je merkt het snel genoeg als iemand geen zin heeft in een praatje. Zo heb ik toch wat buurtjes leren kennen.

Ik snap je vraag wel natuurlijk hoor maar vroegah deden mensen dat gewoon op die manier. Internet is toch een beetje anti-sociaal, eigenlijk.Hele vreemde post
Social dining?

Huiskamer restaurants?

Activiteiten via couchsurfing inderdaad
Ken ik niet, maar zal eens kijken...is dat niet vooral in de randstad?
Ik heb het ook geprobeerd, maar vond het ook niets. Ik was veruit de jongste en had geen klik met de mensen. Ik vond het toch wel een bepaald soort type wat er op af kwam. Niets mis mee, maar dat paste niet bij mij.

Sweety: ik ken mijn beste vrienden via een reis-forum. We zochten iemand om dezelfde reis te maken en zijn zo in aanraking met elkaar gekomen. Nu al jaren een hechte groep. Wellicht heb je een hobby of interesse of luister je graag bepaalde muziek en zou je via die weg (op internet) nieuwe mensen kunnen leren kennen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven