Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:viva-amber schreef op 17 mei 2016 @ 20:32:

Heeft iemand magic city gezien?Ik ben er nog mee bezig. Erg goede serie! En Jeffrey Dean Morgan...
quote:nerdopviva schreef op 17 mei 2016 @ 20:06:

@Starshine Ik moet opletten dat ik niet spoiler, dus ik probeer het zo vaag (en toch duidelijk ) te omschrijven. Ik ben het met je eens voor wat betreft Geillis. Maar je weet niet precies wat er is gebeurd.Ik heb gister 2x01 gekeken en er werd al een hoop duidelijk.
quote:Starshine schreef op 18 mei 2016 @ 07:45:

[...]

Ik heb gister 2x01 gekeken en er werd al een hoop duidelijk.Echt.
The killing! Ik vond het een geweldige serie! Vond de hoofdrolspelers erg goed. Joel Kinnaman!
For better and worse!!!!
quote:viva-amber schreef op 17 mei 2016 @ 20:32:

Heeft iemand magic city gezien?

Ja.

Was wel leuk inderdaad.
quote:Starshine schreef op 14 mei 2016 @ 14:57:

outlander inmimddels afgekeken. Mooie serie hoor, maar ik heb ook wat kanttekeningen. In het wit maar vanwege de spoilers:

Ik vond het wel veel van hetzelfde. Jamie redt Claire en Claire redt Jamie. De ene penibele situatie na de andere waarin de ander de held kon spelen. Misschien viel het erg op omdat ik alles achter elkaar heb gekeken.

Ik vond dat Claire zich vrij gemakkelijk neerlegde bij het verlies van Frank. Een paar keer een traantje laten en dat was dat. En toen Jamie haar naar de stenen had gebracht, maakte ze er geen gebruik van (tenminste het wordt niet getoond. Misschien heeft ze wel haar handen erop gelegd maar werkte het gewoon niet).

Maar serieus, als je in het verleden gevangen zit probeer je toch een boodschap naar de toekomst te sturen? Vooral omdat ze weet dat hij zo bezig was met zijn voorvader Jack Randall. Zorg ervoor dat je genoemd wordt in brieven, laat een portret schilderen, weet ik veel.

Dat stoorde me ook, Jack was een gestoorde gek, maar ik zag totaal geen conflict bij Claire hierover. Het is wel het vlees en bloed waar haar eerste man vandaan komt! Ik zou daar toch wel een soort van moeite mee hebben. Het zou ook interessant zijn geweest als Jamie hem wel had willen doden en dat Claire dan beseft dat dat niet kan, omdat Frank er dan nooit zal zijn (en als Frank er niet zal zijn, trouwt zij niet met hem en gaat ze ook niet naar Inverness en komt ze ook nooit bij de stenen en in het verleden. Toegegeven, het is een ingewikkelde paradox )

Ik had het leuk gevonden als Gellis Duncan wat meer werd uitgediept. Kwam zij ook uit de toekomst? Hoe dan, waarom dan? Ze suggereerde dat zij gekomen was om de koers van de geschiedenis te veranderen. Okay, op het eind had Claire het daar ook over, maar ik ben benieuwd of we nog meer tijdreizigers tegen gaan komen.

Jamie is op het eind zwaar getraumatiseerd, maar een beetje lavendelolie en een stoeipartijtje lost alles weer op.

En tenslotte de seks. Ik heb niks tegen een decente seksscene hoor. Maar komop...Jamie is maagd, ze vrijen op hun huwelijksnacht en hij heeft haar nog maar nauwelijks gepenetreerd en ze komt als klaar. Een orgasme door penetratie komt voor, maar volgens mij niet binnen een minuut.

Het is kortom allemaal wat te mooi, te toevallig en gepolijst.

Niettemin vond ik het goed te doen en kijk ik uit naar seizoen 2.

*einde spoilers*

klopt best wel wat je zegt, er klopte een paar dingen niet helemaal.

Dat met Frank klopt ook wel maar dat boeide me niet zo, daar stoorde ik me niet aan omdat die Frank

mij een saaie gast lijkt vergeleken met Jamie .

Grappig hoe je het omschrijft.

Ik ben geloof ik inmiddels een beetje Marseille-addict aan het worden, gisteravond 3 afleveringen gekeken...

of 4, dat weet ik niet meer.

Had ik niet verwacht van House of Cards vond ik geen h*l aan...
Ik heb Viva niet op wit staan want te wit en zie witte spoilers dus gewoon staan.

Open anders een topic met spoiler in de titel als je dat per se wil doen.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 09:31:

Ik heb Viva niet op wit staan want te wit en zie witte spoilers dus gewoon staan.

Open anders een topic met spoiler in de titel als je dat per se wil doen.niet op wit? Ik wist niet dat dat kon. Sorry hoor, hoe moet ik dat nou weten.
Ik heb de eerste 3 boeken gelezen van Outlander en als je dat in het achterhoofd hebt dan is al heel veel 'duidelijk' in seizoen 1.

Maar ja, ik heb geen idee tot hoever ze de boeken gaan verfilmen. Volgens mijn zijn er iets van 6 geschreven en ze gaan eigenlijk de hele wereld over dus tja, of dat allemaal haalbaar is om dat allemaal in beeld te brengen, geen idee.

Ik vond dat rauwe in Schotland wel aardig om te zien. Seizoen 2 is (tot nu toe) een heel ander decor en trekt me nu al wat minder aan.

Spoiler even weggehaald
Stressed is just desserts spelled backwards
Zijn er volgens mij best veel na de nieuwe layout.

Gewoon niet spioleren, is volgens mij als eens vaker gevraagd.
Ik ben begonnen met Marseille maar moeite met het blijven kijken. Andere keer maar weer proberen.

Ik wacht met smart op OITNB en Bloodline!
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 09:40:

Zijn er volgens mij best veel na de nieuwe layout.

Gewoon niet spioleren, is volgens mij als eens vaker gevraagd.dit is de eerste keer dat ik iemand hoor over dat ze de kleuren aanpast omdat het te wit is en dat er vervolgens geklaagd wordt dat ze spoilers ziet van een serie die ze a) al gezien heeft en b) niet eens zo boeiend vond.
Ik heb even een Outlander spoiler topic geopend, voor de liefhebbers
Stressed is just desserts spelled backwards
waarom? Ik wilde gewoon even kwijt wat ik van de serie vond en deed dat in het wit omdat ik zonder het benoemen van gebeurtenissen niet veel verder kom dan: mooie serie hoor, maar sommigen dingen die ik niet kan noemen irriteerden mij.

Ik heb mijn zegje gedaan en verder hoef ik er niet over te discussiëren.
Bates motel aan het bingen goede serie!
quote:Starshine schreef op 18 mei 2016 @ 09:46:

[...]

dit is de eerste keer dat ik iemand hoor over dat ze de kleuren aanpast omdat het te wit is en dat er vervolgens geklaagd wordt dat ze spoilers ziet van een serie die ze a) al gezien heeft en b) niet eens zo boeiend vond.

Ik heb het ook al eens gemeld.

Misschien is een Netflix spoilertopic een idee.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 11:53:

[...]

Ik heb het ook al eens gemeld.

Misschien is een Netflix spoilertopic een idee.Dit.
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2016 @ 09:57:

Ik heb even een Outlander spoiler topic geopend, voor de liefhebbers
Ja wel dus als je het aangeeft, hetgeen gedaan is in de titel van het andere topic/de spoilerberichten hier.

Je sais, rider bien est difficile ;) )
Er is al vaker gevraagd om het hier niet te doen, niet alleen door mij.

Doe het dan gewoon niet. Ook niet in het wit. Is gewoon irritant en je moet dan de hele tijd opletten. Open inderdaad anders een netflix spoiler topic zoals de huisregels vragen en ga daar spoileren. Dan weet iedereen dat dat gebeurt.

Hoe moeilijk is dat nu helemaal. Iedereen blij toch?

Bates Motel aan het kijken, ik denk dat ik die wel afkijk. Hou ervan.
quote:Zelatrice schreef op 18 mei 2016 @ 13:49:

Ja wel dus als je het aangeeft, hetgeen gedaan is in de titel van het andere topic/de spoilerberichten hier.

Je sais, rider bien est difficile ;) )+1
Hoe komt het dat ik Gilmore Girls niet kan vinden op Netflix
Nog niet: Ze gaan het vervolg maken en hopelijk mag de rest er dan ook op, kan je alles bingen. Maar het staat er nog niet op nee.

http://www.netflix-nederl ... rijgt-vervolg-op-netflix/
Gossip Girls, uitgezocht door zoon.

Best grappig!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:vingino schreef op 18 mei 2016 @ 08:57:

The killing! Ik vond het een geweldige serie! Vond de hoofdrolspelers erg goed. Joel Kinnaman!Was mn eerste! (Netflix serie ) en ik mis het nog steeds. Ijzersterke personages, on-Amerikaans goed.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven