Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:malty schreef op 10 mei 2016 @ 20:20:

[...]

.... bates motel heb ik het over.Bates Motel is goed!
Thanks ga vanavond beginnen aan Bates Motel.
quote:Moirai schreef op 10 mei 2016 @ 20:23:

[...]

Is dat met die kinderen? Echt shocking vond ik die. En dan ook écht shocking.Ja daar was ik al bang voor, de reden dat ik eerst Scientology ben gaan kijken.
Een paar dagen geleden aan jane the virgin begonnen.

Wel aardig, waarschijnlijk kijk ik het gewoon als luchtig tussendoortje.
Going clear heeft voor mij bevestigd dat scientology leden gewoon idioot zijn.
quote:Starshine schreef op 10 mei 2016 @ 20:44:

Going clear heeft voor mij bevestigd dat scientology leden gewoon idioot zijn.Ik ga ff kijken.
quote:Starshine schreef op 10 mei 2016 @ 20:44:

Going clear heeft voor mij bevestigd dat scientology leden gewoon idioot zijn.En toch blijft het me verbazen dat grote namen in Hollywood en best hooggeplaatste lieden daar lid van zijn. Niet de domste mensen. Apart en bizar.
quote:Sensy12 schreef op 10 mei 2016 @ 21:20:

[...]

En toch blijft het me verbazen dat grote namen in Hollywood en best hooggeplaatste lieden daar lid van zijn. Niet de domste mensen. Apart en bizar.

Daar werd ook het een en ander over uitgelegd.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, maar er werd bv gesuggereerd dat scientology John Travolta in het zadel geholpen heeft en als hij zich nu zou terugtrekken breken ze hem helemaal af (of dat waar is laat ik in het midden. )
Ik ga de docu binnenkort ook weer kijken. Kan me dat stukje over John Travolta vaag herinneren. Interessante docu in ieder geval.

[...]

En toch blijft het me verbazen dat grote namen in Hollywood en best hooggeplaatste lieden daar lid van zijn. Niet de domste mensen. Apart en bizar.Nou Tom Cruise heeft mij nou nog nooit echt slim geleken. Maar het word heel goed uitgelegd waarom mensen ( ook soort van slimme mensen) lang lid blijven. Maar als ik dat tik zou dat een spoiler zijn.
quote:Goede-Fee schreef op 10 mei 2016 @ 21:49:

[...]

Nou Tom Cruise heeft mij nou nog nooit echt slim geleken. Maar het word heel goed uitgelegd waarom mensen ( ook soort van slimme mensen) lang lid blijven. Maar als ik dat tik zou dat een spoiler zijn. Hahaha! Tom uitgezonderd hè.
IK ben nu aan het kijken... pfff Wat een bende daar. John Travolta heeft zo te zien goede redenen om niet te kunnen gaan.
Vanaf 17 juni weer een nieuw seizoen: OITNB
quote:Starshine schreef op 10 mei 2016 @ 21:23:

[...]

Daar werd ook het een en ander over uitgelegd.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, maar er werd bv gesuggereerd dat scientology John Travolta in het zadel geholpen heeft en als hij zich nu zou terugtrekken breken ze hem helemaal af (of dat waar is laat ik in het midden. )Gaan ze dan zeggen dat hij in werkelijkheid een kale homo is?
quote:luca schreef op 10 mei 2016 @ 23:41:

Vanaf 17 juni weer een nieuw seizoen: OITNBYes!!! Ik zag het op Facebook. Kan niet wachten!
quote:luca schreef op 10 mei 2016 @ 23:41:

Vanaf 17 juni weer een nieuw seizoen: OITNBO leuk!!!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Bijna klaar met vijf seizoenen Modern Family. Jammer, want vind het erg leuk. Hoop dat de andere seizoenen ook snel worden toegevoegd.

[...]

En toch blijft het me verbazen dat grote namen in Hollywood en best hooggeplaatste lieden daar lid van zijn. Niet de domste mensen. Apart en bizar.Ze zijn beroemd en juist wel dom. Nou ja, beïnvloedbaar in iedergeval. John en Tom zijn al lid voordat ze beroemd werden. En nu kunnen ze niet meer terug. Triest..
quote:EHR schreef op 11 mei 2016 @ 12:51:

Bijna klaar met vijf seizoenen Modern Family. Jammer, want vind het erg leuk. Hoop dat de andere seizoenen ook snel worden toegevoegd.Dat hoop ik ook!
Ah, ik hoef bijna niet meer te kijken.
Mijn favoriete:

- Outlander

- Reign

- Orange is the new black

- Teen wolf

- The vampire diaries

- suits

- The originails

- once upon a time

- the client list

- mr selfridge

- pretty little liars

Waarbij Outlander stipt op nummer 1 staat.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 18:47:

Ah, ik hoef bijna niet meer te kijken.Nou inderdaad.
Is Outlanders echt zo leuk? Ik vond het boek verschrikkelijk. Ben halverwege gestopt.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 18:55:

Is Outlanders echt zo leuk? Ik vond het boek verschrikkelijk. Ben halverwege gestopt.Vond wel aardig en heb ze snel achter elkaar gekeken maar ook stukken doorgespoeld. Maar geen fantastische must see. Vind ik dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven