Mode & Beauty alle pijlers

Prijsverschil in botox

18-05-2016 10:03 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een kliniek om botox te laten doen. 2 zones, voorhoofdrimpels en fronsrimpels.

Ik zie grote prijsverschillen. Bij een kliniek kost het 85 euro per zone. Bij de andere 150 tot 200 per zone. Hoe kan dat nou? Waar moet je op letten? Betaal liever meer dat het resultaat goed is maar hoe weet je dat?
Botox is geen rimpelvuller. Maar kan het wel wat vervagen?

En als je bijvoorbeeld die fronsrimpel laat spuiten: is het dan zo dat het effect altijd is dat je niet kunt fronsen, heel zwart wit, de sper ligt lam of niet ... Of kun je nog wel wat fronsen en is dat soms verschillend?
Gek. Ik kan niets sturen. Kan je wel iets naar mij sturen?
quote:OXO schreef op 18 mei 2016 @ 14:15:

En als je bijvoorbeeld die fronsrimpel laat spuiten: is het dan zo dat het effect altijd is dat je niet kunt fronsen, heel zwart wit, de sper ligt lam of niet ... Of kun je nog wel wat fronsen en is dat soms verschillend?Ik had een frons rimpel en die is nagenoeg weg. Echt beter dan ik verwachtte en hoopte
Fijn Sidney!!

Voor herhaling vatbaar dus.

Wat betaalde jij ervoor?
quote:sidneysid schreef op 18 mei 2016 @ 14:47:

Gek. Ik kan niets sturen. Kan je wel iets naar mij sturen?Nee, ik naar jou ook niet...
Hahaha bizar. Ik kan ook gewoon berichten ontvangen. Nou ja het begint iig met een F en eindigt met land.

Ik betaalde 85,-. Ik kan nog een ienimie beetje fronsen. Maar daarom heb je na twee weken een touch-up. Al vind ik het zo wel prima. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten.

Even toevoeging andere spieren nemen wel iets over. Ik merk dat ik nu soms met mijn ogen knijp. Maar echt die diepe frons lukt me echt niet meer.
Was je "toonbaar" direct na het prikken ?
quote:OXO schreef op 18 mei 2016 @ 15:15:

Was je "toonbaar" direct na het prikken ?Nee. Ze zetten vijf spuiten. Die zorgen voor bulten. Maar na een uurtje was er niks meer te zien
Ligt eraan waar je het doet hoeveel spuiten ze zetten. 5 is gemiddeld, soms een of twee meer. Gaat meer om de hoeveelheid.

Overigens ben ik gewoon toonbaar. dat kleine bultje is met 10 minuten weg. Heel soms een klein blauw plekje, maar niets wat een normale coverstick niet camoufleert. Ik ga altijd door naar m'n werk en niemand die dat ziet.
quote:famkej schreef op 18 mei 2016 @ 17:30:

Ligt eraan waar je het doet hoeveel spuiten ze zetten. 5 is gemiddeld, soms een of twee meer. Gaat meer om de hoeveelheid.

Overigens ben ik gewoon toonbaar. dat kleine bultje is met 10 minuten weg. Heel soms een klein blauw plekje, maar niets wat een normale coverstick niet camoufleert. Ik ga altijd door naar m'n werk en niemand die dat ziet.bij mij was het meer een flinke muggenbult
Hebben ze misschien iets geraakt. Ik heb weleens behoorlijk gebloed. Maar ik zit altijd na 45 minuten weer op kantoor haha.

Die bult kun je wel camoufleren, tenminste ik wel.
Die bult was al snel een stuk kleiner en na een uur was er niks meer te zien. Zelfs geen plekje
quote:OXO schreef op 18 mei 2016 @ 14:15:

En als je bijvoorbeeld die fronsrimpel laat spuiten: is het dan zo dat het effect altijd is dat je niet kunt fronsen, heel zwart wit, de sper ligt lam of niet ... Of kun je nog wel wat fronsen en is dat soms verschillend?Botox ontspant de spiertjes in je gezicht die rimpels veroorzaken. De behandeling duurt een paar minuten en je bent direct toonbaar. Hooguit tien minuten wat rode plekjes. De prijs is afhankelijk van het merk en de ervaring van de arts.
Ik twijfel ook heel erg waar ik het moet laten doen. Ik weet dat het natuurlijk belangrijker is dat het goed gebeurt dan dat het goedkoop is. Tot nu toe heb ik veel goede verhalen gehoord over Esthetisch Centrum Jan van Goyen. Deze verhalen heb ik niet alleen op het internet gelezen (veel goede reviews) maar ook van mensen uit mijn directe omgeving. Ook ziet de website er erg professioneel uit. Hebben mensen hier ervaring met van Goyen? Ik ben erg benieuwd en sta ook open voor ervaringen bij andere klinieken natuurlijk.
Sowieso is het aangeraden om niet te betalen 'per zone' maar gewoon per 'unit' want niet iedereen heeft hetzelfde nodig.

Zo doe ik sinds kort mijn voorhoofd elke 4 maanden, ik heb 10 units nodig en ben per unit $8.5 kwijt dus $85 in totaal. Ik ging de eerste keer met een vriendin en zij had meer dan 20 units nodig in haar voorhoofd (ze is dan ook 10 jaar ouder).

Stel je voor dat we 'per zone' hadden betaald dan was ik dus gewoon afgezet qua betaling.
Als er bij die dure kliniek meubilair en andere inrichtingsdingen staan die duurder zijn dan die je zelf hebt moet je daar niet zijn.... Dan betaal je teveel. Ik hanteer dat al jaren voor allerlei dienstverleners en het klopt vrijwel altijd.
quote:sidneysid schreef op 18 mei 2016 @ 12:07:

Ik heb vorige week botox genomen. Kliniek was aangeraden door kennis die er nogal in thuis is. Alles gecontroleerd en ik had wel vertrouwen. Ik betaalde 85,-. En ben tevreden.Zou je mij de link ook willen sturen? Of hier schrijven? Ik gebruik regelmatig botox en betaal 195 per regio. Ik ben tevreden, maar vind het wel erg duur en ben me dus ook aan het oriënteren op andere klinieken.
filosofie appel
zouden jullie mij ook de link van de kliniek willen sturen via pb? ik zit er ook al een tijdje over te denken maar weet geen goede kliniek in de buurt.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ervaring van de arts betaal je voor en voor het merk. Google maar eens, Botox is namelijk een MERKnaam en niet de stof. Niet alle klinieken gebruiken Botox. Niet perse slecht, maar mijn ervaringen zijn het beste met Botox. Het merk dus.
Ook ik heb afgelopen zomer botox laten zetten in frons en voorhoofd.

125€ per zone.

Ik heb wat hangende oogleden, waar ik graag wat aan wil laten doen.

Toen de botox erin zat kon ik dus mijn wenkbrauwen niet meer liften, op die wijze tilde ik die hangende oogleden op, dat voelde niet fijn en zwaar op mijn oogleden.

Wel heel tevreden met het resultaat op zich, nunop zoek naar een kliniek voor mijn oogleden, daarna wil ik weer de frons en voorhoofd laten doen.
Ik doe mn frons 1 of 2 keer per jaar bij desbetreffende kliniek. 85e en prima! Heeft echt al een flink effect, blij mee, maar zou er niet aan moeten denken nog meer spieren plat te leggen, zou echt onnatuurlijk worden (vind ikzelf dan hè, bij mij ).
Ik laat altijd mijn frons botoxen voor €210,- bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen. Het lijkt misschien een beetje prijzig als je het vergelijkt met anderen maar hier weet je zeker dat het goed gebeurt. Ik zou nooit op de prijs afgaan als het om iets gaat zoals je gezicht of je lichaam. Op hun website staat een prijslijst met alle precieze prijzen per zone. Ik ben erg tevreden en doe het al 7 jaar. Het is nog nooit misgegaan en ze zijn er erg vriendelijk en bekwaam.
quote:pamelacourson schreef op 18 mei 2016 @ 13:00:

[...]

Mijn moeder en oma hebben ook heel veel rimpels, helaas. Ik heb ook een dunne huid en ook nog vochtarm. Tegen dat laatste probeer ik te strijden door veel te drinken en vochtinbrengende crème te smeren, maar dat werkt niet echt.

Kraaienpootjes vind ik ook niet erg, die zien er nog wel charmant uit.

Je kunt preventief je gezicht laten laseren om zo de vochtbalans wakker te laten schrikken.

Extra vitamine C slikken. Allemaal voor de huidcellen.

Wie weet erf je het gezicht van je moeder of oma, omdat het ook in de genen zit.

Voor de andere Dames.

Botox is een gebed zonder end.

eenmaal begonnen, moet je de rest van je leven , blijven spuiten.

Botox is na 3 maanden uitgewerkt.

Misschien een injectable in die fronsrimpel ? Die is wel duurder, maar werkt langer.

Kijk alleen uit, dat je gezicht zijn natuurlijke vorm blijft behouden.

Velen slaan door en worden er niet mooier op.

Blijf zo veel mogelijk uit de zon. Of gebruik dagelijks een sunblokker van 30+ of hoger.
Ik lees steeds over betalen per zone. Is dat de norm in Nederland?

Toen ik mij nog aan het orienteren was qua botox werd dit overal afgeraden namelijk.
quote:dwynwen schreef op 08 november 2016 @ 17:35:

Ik lees steeds over betalen per zone. Is dat de norm in Nederland?

Toen ik mij nog aan het orienteren was qua botox werd dit overal afgeraden namelijk.

Ja ze zijn uitgekookt.

Je leest 85 euro en denkt dat je daarmee klaar bent.

1 zone is bv neus lippen plooi.

Of die fronsrimpel boven je ogen.

Kraaienpoten bij de ogen zijn 2 zones.

Dus als je boven genoemd allemaal laat inspuiten ben je een hoop geld kwijt, wat na 3 maanden is uitgewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven