Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 18 mei 2016 om 19:47
woensdag 18 mei 2016 om 19:50
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 19:35:
Zo, ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb zomaar de discipline gehad om niet op "plaats je reactie" te drukken nadat ik een reactie had geschreven op een topic op actueel. Flinke meid Wollie! Ik kan verdorie maar niet ophouden met reageren in het puntjesmevrouw topic. Ze haalt echt het slechtste in me naar boven. *Hats, leer je me even hoe ik een mentale linkse KO hoek kan geven?*
Zo, ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb zomaar de discipline gehad om niet op "plaats je reactie" te drukken nadat ik een reactie had geschreven op een topic op actueel. Flinke meid Wollie! Ik kan verdorie maar niet ophouden met reageren in het puntjesmevrouw topic. Ze haalt echt het slechtste in me naar boven. *Hats, leer je me even hoe ik een mentale linkse KO hoek kan geven?*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 18 mei 2016 om 19:54
woensdag 18 mei 2016 om 19:58
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 19:50:
[...]
Flinke meid Wollie! Ik kan verdorie maar niet ophouden met reageren in het puntjesmevrouw topic. Ze haalt echt het slechtste in me naar boven. *Hats, leer je me even hoe ik een mentale linkse KO hoek kan geven?*Probeer het te zien als vermaak. Doet TO blijkbaar ook
[...]
Flinke meid Wollie! Ik kan verdorie maar niet ophouden met reageren in het puntjesmevrouw topic. Ze haalt echt het slechtste in me naar boven. *Hats, leer je me even hoe ik een mentale linkse KO hoek kan geven?*Probeer het te zien als vermaak. Doet TO blijkbaar ook
woensdag 18 mei 2016 om 20:01
Yette: Een tijd geleden was er een BBC programma waar ze kinderen van 8 tot 12 'oude' apparaten gaven. Denk aan een discman, een cassetterecorder e.d. Hilarisch hoe ze uit probeerden te vlooien wat ze met dat cassettebandje moesten. Ze begonnen standaard met swipen, touchscreen handelingen en toen het kwartje viel dat je echt op knopjes kan drukken begon de zoektocht naar wat 'dat deurtje' toch was??? Uiteindelijk zat de cassette er in en begon de zoektocht naar 'wat doet dat ding'? Ze zijn er niet uitgekomen. Hilarisch om te zien. Maar ja, ik zou ook niet meteen begrijpen dat ik een muur kan bouwen met koeienvlaaien en hout of zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 18 mei 2016 om 20:04
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 20:01:
Yette: Een tijd geleden was er een BBC programma waar ze kinderen van 8 tot 12 'oude' apparaten gaven. Denk aan een discman, een cassetterecorder e.d. Hilarisch hoe ze uit probeerden te vlooien wat ze met dat cassettebandje moesten. Ze begonnen standaard met swipen, touchscreen handelingen en toen het kwartje viel dat je echt op knopjes kan drukken begon de zoektocht naar wat 'dat deurtje' toch was??? Uiteindelijk zat de cassette er in en begon de zoektocht naar 'wat doet dat ding'? Ze zijn er niet uitgekomen. Hilarisch om te zien. Maar ja, ik zou ook niet meteen begrijpen dat ik een muur kan bouwen met koeienvlaaien en hout of zo.Leuk! Dit was zo'n rondreizend festivalding. Geniaal
Yette: Een tijd geleden was er een BBC programma waar ze kinderen van 8 tot 12 'oude' apparaten gaven. Denk aan een discman, een cassetterecorder e.d. Hilarisch hoe ze uit probeerden te vlooien wat ze met dat cassettebandje moesten. Ze begonnen standaard met swipen, touchscreen handelingen en toen het kwartje viel dat je echt op knopjes kan drukken begon de zoektocht naar wat 'dat deurtje' toch was??? Uiteindelijk zat de cassette er in en begon de zoektocht naar 'wat doet dat ding'? Ze zijn er niet uitgekomen. Hilarisch om te zien. Maar ja, ik zou ook niet meteen begrijpen dat ik een muur kan bouwen met koeienvlaaien en hout of zo.Leuk! Dit was zo'n rondreizend festivalding. Geniaal
woensdag 18 mei 2016 om 20:04
woensdag 18 mei 2016 om 20:15
woensdag 18 mei 2016 om 20:26
woensdag 18 mei 2016 om 20:35
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 20:26:
Mijn verkering gaat vaak heen en weer tussen mijn woonplaats en daar waar hij nog deels woont en dat is 185 kilometer hier vandaan.
Als hij een kwartier weg is gaat mijn telefoon en dan is hij het. We bellen dan tot hij thuis is.
Al-tijd.
Echt niet te geloven hoe veel wij bellen.Dat deden man en ik ook vroegah, zucht
Mijn verkering gaat vaak heen en weer tussen mijn woonplaats en daar waar hij nog deels woont en dat is 185 kilometer hier vandaan.
Als hij een kwartier weg is gaat mijn telefoon en dan is hij het. We bellen dan tot hij thuis is.
Al-tijd.
Echt niet te geloven hoe veel wij bellen.Dat deden man en ik ook vroegah, zucht
When they go low, we go high. (M.Obama)
woensdag 18 mei 2016 om 20:41
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 19:43:
post.nl app, meditatie app, evernote app, bankieren app, cz app (dan kun je heel handig declareren). Dat zijn de belangrijkste naast die al eerder zijn genoemd.
Rabo app gebruik ik heel veel.
En idd post.nl, asos, bol, wehkamp.
CZ ken ik niet, ga ik er gelijk opzetten!
post.nl app, meditatie app, evernote app, bankieren app, cz app (dan kun je heel handig declareren). Dat zijn de belangrijkste naast die al eerder zijn genoemd.
Rabo app gebruik ik heel veel.
En idd post.nl, asos, bol, wehkamp.
CZ ken ik niet, ga ik er gelijk opzetten!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 18 mei 2016 om 20:42
quote:Kittens schreef op 18 mei 2016 @ 20:12:
[...]
Ik bel eigenlijk alleen (lang) met mijn moeder. Maar dat was voordat ik een mobiel had ook al zo.
Ik ook.
Verder alleen als het echt, echt moet. Ik probeer zoveel mogelijk via de mail te doen.
[...]
Ik bel eigenlijk alleen (lang) met mijn moeder. Maar dat was voordat ik een mobiel had ook al zo.
Ik ook.
Verder alleen als het echt, echt moet. Ik probeer zoveel mogelijk via de mail te doen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.