Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Oja, bellen! Dat doe ik er ook mee, soms.

En whatsapp, maar de groepsgesprekken staan op stil.
Zo, ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb zomaar de discipline gehad om niet op "plaats je reactie" te drukken nadat ik een reactie had geschreven op een topic op actueel.
quote:Amaqanda schreef op 18 mei 2016 @ 18:20:

Sylvana Simons gaat de politiek in

Leo wat ontzettend goed van dochter zeg! Top!Gelukkig heeft ze wel een solide en geloofwaardige partij gekozen.
post.nl app, meditatie app, evernote app, bankieren app, cz app (dan kun je heel handig declareren). Dat zijn de belangrijkste naast die al eerder zijn genoemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 19:35:

Zo, ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb zomaar de discipline gehad om niet op "plaats je reactie" te drukken nadat ik een reactie had geschreven op een topic op actueel.
Life is short. Eat dessert first.
Nu de camping app erop gezet, laatst toen we naar het Rijksmuseum gingen de Rijks app. Ik zoek meestal even voor we ergens heen gaan of er een app te vinden is.
I like being a mess. It's who I am.
harde donder, regel en hagel... Het is toch echt wel 18 mei vandaag of vergis ik me een paar maanden? *haalt kat uit de luster*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 19:35:

Zo, ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb zomaar de discipline gehad om niet op "plaats je reactie" te drukken nadat ik een reactie had geschreven op een topic op actueel. Flinke meid Wollie! Ik kan verdorie maar niet ophouden met reageren in het puntjesmevrouw topic. Ze haalt echt het slechtste in me naar boven. *Hats, leer je me even hoe ik een mentale linkse KO hoek kan geven?*
Op Koninginnedag hadden ze hier een straatvermaakspeelding waar kinderen met oude apparaten konden spelen. Ze hadden oa een echte oude telefoon waarmee je kon bellen. Jeweetwel, met zo'n krulsnoer en draaischijf. Liep storm. De oude typemachines waren ook populair
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 19:50:

[...]

Flinke meid Wollie! Ik kan verdorie maar niet ophouden met reageren in het puntjesmevrouw topic. Ze haalt echt het slechtste in me naar boven. *Hats, leer je me even hoe ik een mentale linkse KO hoek kan geven?*Probeer het te zien als vermaak. Doet TO blijkbaar ook
Yette: Een tijd geleden was er een BBC programma waar ze kinderen van 8 tot 12 'oude' apparaten gaven. Denk aan een discman, een cassetterecorder e.d. Hilarisch hoe ze uit probeerden te vlooien wat ze met dat cassettebandje moesten. Ze begonnen standaard met swipen, touchscreen handelingen en toen het kwartje viel dat je echt op knopjes kan drukken begon de zoektocht naar wat 'dat deurtje' toch was??? Uiteindelijk zat de cassette er in en begon de zoektocht naar 'wat doet dat ding'? Ze zijn er niet uitgekomen. Hilarisch om te zien. Maar ja, ik zou ook niet meteen begrijpen dat ik een muur kan bouwen met koeienvlaaien en hout of zo.
quote:Kittens schreef op 18 mei 2016 @ 19:34:

Oja, bellen! Dat doe ik er ook mee, soms.

En whatsapp, maar de groepsgesprekken staan op stil.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 20:01:

Yette: Een tijd geleden was er een BBC programma waar ze kinderen van 8 tot 12 'oude' apparaten gaven. Denk aan een discman, een cassetterecorder e.d. Hilarisch hoe ze uit probeerden te vlooien wat ze met dat cassettebandje moesten. Ze begonnen standaard met swipen, touchscreen handelingen en toen het kwartje viel dat je echt op knopjes kan drukken begon de zoektocht naar wat 'dat deurtje' toch was??? Uiteindelijk zat de cassette er in en begon de zoektocht naar 'wat doet dat ding'? Ze zijn er niet uitgekomen. Hilarisch om te zien. Maar ja, ik zou ook niet meteen begrijpen dat ik een muur kan bouwen met koeienvlaaien en hout of zo.Leuk! Dit was zo'n rondreizend festivalding. Geniaal
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 19:37:

[...]

Gelukkig heeft ze wel een solide en geloofwaardige partij gekozen.

Dat ook nog eens ja.

Ik heb het niet zo snel, maar zij is nu iemand waar ik echt rare neigingen van krijg als ik haar zie en hoor.
quote:SaveAngie schreef op 18 mei 2016 @ 20:03:

[...]

[afbeelding]Ik bel eigenlijk alleen (lang) met mijn moeder. Maar dat was voordat ik een mobiel had ook al zo.
quote:Kittens schreef op 18 mei 2016 @ 20:12:

[...]

Ik bel eigenlijk alleen (lang) met mijn moeder. Maar dat was voordat ik een mobiel had ook al zo.

Ik ook, ik haat bellen.

Ik bel zelfs niet met man als hij op reis is. We appen.
quote:Amaqanda schreef op 18 mei 2016 @ 20:04:

[...]

Dat ook nog eens ja.

Ik heb het niet zo snel, maar zij is nu iemand waar ik echt rare neigingen van krijg als ik haar zie en hoor.Ja, dat heb ik ook. Ik vind haar iets kils hebben ofzo.
Mijn verkering gaat vaak heen en weer tussen mijn woonplaats en daar waar hij nog deels woont en dat is 185 kilometer hier vandaan.

Als hij een kwartier weg is gaat mijn telefoon en dan is hij het. We bellen dan tot hij thuis is.

Al-tijd.

Echt niet te geloven hoe veel wij bellen.
quote:hatsetats schreef op 18 mei 2016 @ 03:30:

[...]

Over een ziek familielid van wie we vorig jaar nog dachten dat ie er nu niet meer zou zijn.oke, gelukkig dat hij/zij er nog steeds is.
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 20:26:

Mijn verkering gaat vaak heen en weer tussen mijn woonplaats en daar waar hij nog deels woont en dat is 185 kilometer hier vandaan.

Als hij een kwartier weg is gaat mijn telefoon en dan is hij het. We bellen dan tot hij thuis is.

Al-tijd.

Echt niet te geloven hoe veel wij bellen.Dat deden man en ik ook vroegah, zucht
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 19:43:

post.nl app, meditatie app, evernote app, bankieren app, cz app (dan kun je heel handig declareren). Dat zijn de belangrijkste naast die al eerder zijn genoemd.

Rabo app gebruik ik heel veel.

En idd post.nl, asos, bol, wehkamp.

CZ ken ik niet, ga ik er gelijk opzetten!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Kittens schreef op 18 mei 2016 @ 20:12:

[...]

Ik bel eigenlijk alleen (lang) met mijn moeder. Maar dat was voordat ik een mobiel had ook al zo.

Ik ook.

Verder alleen als het echt, echt moet. Ik probeer zoveel mogelijk via de mail te doen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 20:41:

[...]

Rabo app gebruik ik heel veel.

En idd post.nl, asos, bol, wehkamp.

CZ ken ik niet, ga ik er gelijk opzetten!Je kunt dan foto's maken van nota;s die je wil declareren en ze gelijk doorsturen, erg handig.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 20:45:

[...]

Je kunt dan foto's maken van nota;s die je wil declareren en ze gelijk doorsturen, erg handig. goeie
Agressieve neigingen hier, buur is aan het boren. Heb net de dreum in slaap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven