VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Jep Whop, thanks!

En Pebbels, lees nu pas het nieuws over je vader, getver, kan me voorstellen dat je ervan schrikt. Hopelijk valt het gewoon mee, maar ik kan me voorstellen met de historie van je moeder dat je er enorm van schrikt. Sterkte lieve Peb. En dat van je zus, dat vind ik echt idioot. Rare vriendin ben je dan :-[.
Morrie, welke sauna gaan jullie meestal? Wij gaan altijd naar Elysium. En wij gaan bijna altijd in de namiddag, eten wat daar en blijven tot een uur of 22.30 uur. Het is dan veel rustiger en dan heb je ook nog de dag gewoon met de kinderen.

Misschien ook een idee voor jullie om alleen 's avonds te gaan zodat je op korte termijn kan gaan?

GW heeft KW vrijdag uitgelegd hoe je kan Ninento DS'en en nu speelt hij Mario. Hij roept nu dat hij al in level 3 zit. Heb ik nooit gehaald

Athena, hoe was het vandaag? En hoe is het met Nathje haar mond?
Oeh goed idee om nu alvast saunadagje te plannen. Optimel drinken is geen straf dat hebben wij toch al in huis.

Tong gaat redelijk. Was is niet echt een optie, wel geprobeerd maar die draad of stang zit niet echt over mijn gehemelte maar zit een beetje midden in mijn mond. Zou een berg was voor nodig zijn om die draad af te dekken. Ik zal eens kijken naar dat andere wat jij noemde Athena.

Kindjes waren allebei superblij met kado's dus we hebben ze nog niet verpest. pfffiew!

Meid, Pebbles wat krijg jij het voor je kiezen. Het is makkelijk gezegd om je nog geen zorgen te maken voordat het nodig is maar zo werkt het in de praktijk niet. Zeker in jouw situatie waar het verdriet nog zo vers is. Ik hoop dat alles mee zal vallen, meid!

En wat een verhaal met die blog,zeg! Duidelijk een vriendin die geen vriendin is.

Nu even eten! Tot later!
Shit.. weer vergeten de schoenen te zetten!!
Ach dan zullen de kinderen er ook wel niet om gevraagd hebben toch Wind? En is het morgenochtend ook geen drama . Schorrie is er hier in ieder geval niet over begonnen vanavond. Volgens mij snapt hij het principe nog niet, misschien komt dat als hij morgen naar school geweest is....

Wij gaan meestal naar Elysium of naar Sauna Van Egmond in Haarlem. Voor Van Egmond hebben we nog een bon, voor Elysium dus die Optimelzegels. We kunnen nog alle kanten op. 's Avonds gaan kan ook, deden wij ook vaak want ik ga eigenlijk naar de sauna voor het lekkere eten , maar maakt niets uit qua voeding voor Knorrie want die drinkt 's avonds ook nog. Ik wil eigenlijk wachten tot hij 4 uur tussen de voedingen laat, dan kan ik wel een uur of 5 a 6 wegblijven zonder te ontploffen. Schorrie dronk overigens op deze leeftijd al om de 4 uur, ik hoop dat Knorrie dat ritme ook snel oppakt. Scheelt ook interen op mijn voorraad, hij krijgt 3 voedingen mee naar het kdv terwijl ik maar 2 keer kolf op mijn werk namelijk.

Ik zag trouwens dat er weer brand geweest is in Elysium. Ligt het nou aan mij of is er daar altijd wat aan de hand? Een keer legionella, volgens mij al een keer eerder brand. En nu weer brand. En volgens mij is het zoutwaterbad daarom niet open, het staat niet op het lijstje in ieder geval, terwijl dat echt mijn favoriet is.

Vandaag was hier een lekker dagje. Echt een zondag.

Nu maar eens gaan voorbereiden voor morgen. Harrie moet al om 6.30 uur op zijn werk zijn dus ik mag alles alleen doen en dan wil ik dat alles als in een productiestraat klaarligt .
Dat Multiply werkt trouwens echt niet goed hoor. Ik krijg nu een bericht dat Wind nieuwe foto's heeft geplaatst. Dus ik ga kijken, zie ik dat ik 6 postings gemist heb over het weekend. En daar had ik dus geen mail van ontvangen, terwijl ik ook voor die blog 'gesubscribed' ben. Irritant systeem hoor. En nu heb ik van de weeromstuit de foto's van Wind nog niet eens bekeken.
Leuke foto's! En KW durft best op de foto met een Piet, das knap van hem.

Ik heb helaas dit jaar geen foto's gemaakt, was alleen met Schorrie en was vooral drukdoende hem niet kwijt te raken in de mensenmassa.
Peb, wat een schrik zeg van je vader. Ik hoop zo voor jullie dat het niets ernstig is.

Rare 'vriendin' van je zus. Als ik op zo'n manier feedback zou moeten krijgen van een vriendin, zou de vriendschap direct over zijn hoor!

Wind, lekker dagje Sauna gepland!

Hier hadden we een logeetje, zo gezellig! Dus ouders gevraagd om wel een schoenkadootje mee te geven, want anders zou het zo lullig zijn

Hier waren de kinderen superblij met hun kado, ze kregen Sintbriefpapier, zodat ze zelf hun verlanglijstje konden knutselen oid. Die waren dus gelijk een uurtje zoet

Lien, die playmais, vind ik echt verschrikkelijk!!! Hebben we hier ook gehad, maar het geeft echt heel erg af. Stinktroep.

Gisteren veel te veel gedronken, dus ging als een balletje mijn bed in. Wel een gezellige avond gehad met vrienden, en hun dochter bleef dus slapen.

Zorro stond gelukkig vanochtend op en ik kwam er om 11.00 uur uit. Toen Zorro er weer in, want die voelde zich beroerd.

Eigenlijk zijn we allemaal een beetje kwakkelig en hangerig.

Gisteren natuurlijk naar de intocht, dat was hartstikke leuk!

Athena, heb jij mijn kaartje voor Boefje ook ontvangen?

Morrie, ik heb bevallingsverhaal gewoon opgeschreven in hun map.
Hier ligt ook alles klaar voor morgen, de bedden zijn al opgemaakt (zo'n rotklus als je net wil gaan slapen en moet nog gebeuren) en ik ben nu bezig de 12 leukste foto's van KW en BRS op de USB stick te zetten want ik ga zo beneden op de latop een kalender voor 2009 maken voor de moeders. Voor in de zak..

En bij albumprinter.nl krijg je de 2e nu voor de helft.

Nee, ze hebben we niet om gevraagd. Na ja... morgen dan maar!

Weer brand? Ik zag het vanmiddag wel staan op de site maar dacht dat het oud nieuws was, maar nu je het zegt. Er stond iets met de datum van ergens eind oktober dus dat is hasske recent! Even koekeloeren...

Heb net wat foto's van mijn knullen van gisteren (de intocht) op MP gezet. Gaat echt veel fijner dan op de MSN.

MSN? Dat is zó 2008
Ik krijg ook nooit berichtjes dat er iets gepost is op multiply.

Dus als jullie wat schrijven, zet het dan even hier neer, ofzo.

Ik heb net iets over hyves geschreven, ik vind het zo grappig
Waar heb je net iets geschreven over Hyves wat je zo grappig vindt?

Ik krijg ook amper berichtjes als er iets gepost is. Hebben jullie wel bericht dat ik nieuwe foto's heb geplaatst?
Ely, met bloedverhalen en al?

Ik zit dus te dubben wat ik zal doen met het verhaal. Ik denk dat ik een ongecensureerde versie ga schrijven en die dan censureer voor in het fotoboek. Maar die ongecensureerde wil ik voor mezelf wel bewaren.

Al vraag ik me af waarom, volgens mij vergeet je de bevalling nooit. Mijn moeder belt me nog bijna elk jaar de avond voor mijn verjaardag op om haar bevalingsverhaal te vertellen: 'Ik weet het nog goed:'Ik was naar een collega geweest die in het ziekenhuis lag omdat ze net bevallen was. Ik reed naar huis met een andere collega en we reden over een hobbelige weg. Daarna had ik nog zwangerschapsgym en ik ging om 23 uur naar bed. 's Nachts werd ik wakker van weeen en belde ik zuster Van Eijk. Die reed me naar het ziekenhuis en de volgende ochtend om kwart voor 7 was jij geboren en lag ik bij de collega op dezelfde kraamkamer. Ze kon niet geloven dat ik nu ook bevallen was. En de collega waar ik mee meereed dacht dat het haar schuld was dat je al geboren was, dat het kwam door de hobbelige weg die ze genomen had.'

Ik kan het wel drómen!

Daarna komt dan nog het stuk dat ik twee weken in het ziekenhuis moest blijven en mijn moeder naar huis moest. Ze heeft me dus gewoon 2 weken niet gezien!

Ik maak ook van die kalenders voor ouders en schoonouders. Had er al 1 op HEMA gemaakt maar ga nu naar albumprinter overstappen omdat ik bij de HEMA te laat was voor de korting.
Ik wel Wind.

Van Elyane heb ik niets gezien over hyves.

En voor Elyane heb ik een vraag gesteld op Multiply.
En het bed moet nog opgemaakt hier, althans, de hoes nog om het dekbed en de slopen nog om de kussens...
Waar zie je dat staan van die tweede voor de halve prijs Wind?
Heb je een actiecode voor Albumprinter.nl?

Ik heb er namelijk twee.
Ik mail hem je wel even door.

Leuk bevallingsverhaal trouwens van je moeder
O, die heb ik niet, dat is dan het probleem denk ik. Heb je er 1 over? Dan wil ik die wel gebruiken!
Zoooo. Dat hebben we ook weer gehad. Een leuke verjaardag met een blije Boef, leuke cadeautjes, visite en de buurjongetjes nog even 's middags op bezoek.

Was erg geslaagd. Mannekes liggen uitgeput op bed en wij gaan zo op de bank hangen met een film. Eindelijk even geen traktatie- of afscheidsdingen knutselen en bakken. Morgen nog koekjes bakken voor dinsdag op school en dan nog taart voor neefje en dan klaar. Pieuw, mag ook wel even.

Ely, er is geen kaartje van je gekomen, dus zal wel postvertraging hebben opgelopen. Die zal dan dinsdag komen, maar leuk dat je eraan had gedacht, lief!

Verder hebben wij die playmais ook weleens gehad en vond ik het heel aardig spul. Gaf niet af en maakte weinig troep. Verschilt misschien per merk.

Nath: die wasstaafjes kreeg ik destijds volgens mij van de orthodontist mee. Geloof niet dat ze in de winkel te krijgen zijn, al heb ik er nooit specifiek meer op gelet. Maar als je last blijft houden zou ik je tandarts gewoon even bellen om te vragen of ze zoiets hebben.

Van multiply krijg ik ad random mailtjes over dingen die geplaatst zijn. Heel willekeurig, want over het een wel en van het ander niet. Vind het een vaag gebeuren en ben dan ook nog steeds niet erg te spreken over multiply.

En bevallingsverhalen: dat van Boef heb ik opgeschreven destijds (al heb ik geen idee waar dat nu zou liggen) en een ak versie van toen ik - met hechtingen en ploftieten en al (dat herinner ik me dan wel weer supergoed!) - jullie vertelde over Schurks geboorte. Verder niet echt iets opgeschrven of mee gedaan. Op zich wel aardig om te doen, want je vergeet een hoop na een paar jaar!
quote:Morrie schreef op 16 november 2008 @ 20:24:

En voor Elyane heb ik een vraag gesteld op Multiply.Daar heb ik geen mail van ontvangen en zie ik ook niet terug (die vraag) op MP.
Graag Wind, ben dr blij mee. En geeft me weer een schop onder de kont om toch die kalenders te maken. Had het beloofd aan mijn broertje maar nadat ik die voor mijn schoonouders gemaakt had geen zin meer om er nog 1 voor mijn ouders te maken.
quote:Wind schreef op 16 november 2008 @ 20:33:

[...]

Daar heb ik geen mail van ontvangen en zie ik ook niet terug (die vraag) op MP.Staat als het goed is op 'mijn eigen' topic?
Ik kijk altijd in mijn 'inbox'. Wat ik nog niet gelzen heb is dan nog vet gedrukt, maar jouw topic staat daar niet bij. Raar systeem.
Raar, want ik zie wel staan dat er door mij iets gepost is, 28 minuten geleden.

Ik ga ff voederen. Laterz.
In je inbox?

In mijn inbox staan 7 onderwerpen (waaronder de verjaardagslijst, de adressen en de door mij geplaatste foto's).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven