Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
joepie, een lopende R&B chickchip!!!
Als dit geen wterpokken zijn... Ook op d''r buikje nu.

Nou ja. Eerst maar eens

En dan

Of misschien kan ik het beter andersom doen..
Gatverdamme Kjong!

Klinkt inderdaad als waterpokken. Als ass-shaking Chipita in bad gaat; washandje met havermout erin. Drogen de pokken van uit. Stoer dat ze loopt, vond het al zo cute om te zien hoe ze hier achter dat stoeltje door de kamer schuifelde *smelt*

Ik heb het mooi geregeld gister, voelde me zieker en zieker worden terwijl Bambi-man voorlopig nog wel 7 dagen p. wk werkt. Vriendin gebeld die nooit ergens ook maar 1 hand voor omdraait, kindjes mochten daar allemaal nachtje komen logeren en ik ben naar een andere vriendin gegaan. Lekker vertroeteld en bij aan het komen. Zaligheid! Straks haal ik de herten weer op en gaan we met z'n allen naar sint-intocht in dorp hier vlakbij. Die kinders van mij boffen maar want volgende week zaterdag gaan we wéér naar een sint-intocht, in oude woonplaats. Iets zegt me dat dat allemaal best verwarrend kan zijn. Maar ja, tis allemaal zo leuk!
Havermout? Moet ik dat ook al in huis hebben?

Ik heb al maizena. Niet goed genoeg zeker.

Die plee kwam ik tegen omdat ik bezig was met een quiz van

en dit resultaat kreeg:

" Ben jij een absolute Schoonmaakkoningin?

Jij maakt er thuis echt een grote smeerboel van. Dat je nog geen schoonmaakster hebt laten komen?

Marja en Liny komen met alle liefde eens bij jou thuis langs. Dat is wel nodig. Dé poetsdiva's willen graag de vuile bende van jou eens flink onder handen nemen!

En wie weet durven jouw vrienden en familie straks wel weer bij jouw thuis over de vloer te komen. "

En ik best een rommelkont bent, en niet propere Pientje, dat snapte ik wel. Maar als ik de gootsteeen (je weet wel, de zwanehals ónder de wasbak) met regelmaat van een week moet schoonmaken, en mijn bed meer dan 1x in de 2 weken moet verschonen, laat ze dan ajb maar langskomen, die wijven.

En toen ging ik recalcitrant op zoek naar iets écht heeeeel goors.

Nou ja...Zo dus.

Heb ik het niet een beetje goed gemaakt met het brunch buffet.
Hé, die toilet ken ik...

Die staat bij de ANWB-hulpgarage in Noord-Parijs. Fijn joh, als je op de rondweg Parijs stil komt te staan en met een groep van 4 volwassenen en 1 kind van 6 daar de hele dag rond mag/moet hangen... En nee, een andere toilet in de buurt is er niet, net zo min als een bosje of een struik.

Ik ben dus maar achter een andere kapotte auto op mijn hurken gaan zitten...

Shoppen binnen een uur (want toen ik dat typte moest ik me nog aankleden dus het was echt maar één uur, of eigenlijk 50 minuten, Bent) was eigenlijk nét iets te kort. Maar wel gescoord:

- 2 jurken

- zeegroen truitje

- zeegroen vestje

- zwarte SM-laarzen

- paarse boudoir-pumps

En dat alles in de aanbieding waardoor ik nog geen honderd euro kwijt was.

Enig nadeel was dat ik eigenlijk ging shoppen omdat ik met bloedspoed een nieuwe broek nodig heb (want alles gescheurd of permanent bevlekt) maar die kon ik niet vinden.

Ach, een jurk is eigenlijk een broek zonder kruis, toch..
Wat wilde ik nou toch typen?
Nope, havermout moet het zijn, lieve Kjong, sponzige, sompige, kleffe, drabberige havermout in een washandje. Vergeet daarna niet het washandje leeg te gooien want anders heb je, net zoals ik, al snel een heel bijzonder gewas rondom jouw washandje groeien.

Wel geweldig, een lopende Chip. En ontwikkelen als kinderen ziek zijn, nee dat herken ik niet. Wel dat ze vlak daarna ineens een "sprongetje" (brrr...) maken.

Hé Alex, ik had gisteren trouwens een verjaardag waar een collega van jou ook was. Ze zat honderduit te praten over het verloop bij de directie, de zooitje aan de top, en hoe leuk haar collega's daarentegen waren...
Havermout?? Zemelen toch? Ik deed het met zemelen (of is dat dan hetzelfde?)

Goeie score Mims! Lekker.

En wat supergaaf een lopende Chip!!
Kijk, zo wil ik ook wel een uurtje winkelen. Hier helaas een ernstig gebrek aan budget momenteel.

Wow die chip. En lopen en een ass-dance. Lekker ding! Hier hebben we eigenlijk zelden zieke kindjes. Geen idee dus of ze dan een soort groeispurt maken.

Oei wat een ellende met al die kiezen hier. Hopelijk weet Toet er toch een leuk weekend van te maken.

Hier ook met de jongens naar de intocht van de Sint geweest. Wel leuk hoor. Bikkel maakt het nu voor het eerst een beetje bewust mee. Hij vond het reuze interessant allemaal en is door de Pieten volgestopt met pepernoten. Gisterenavond voor het eerst zijn schoen gezet begeleid door een luidkeels Sinterklaas kapoentje. Ik moet nu wel voor het eerst mijn Sintinkopen gaan plannen. Vorig jaar kon ik de jongens nog gewoon meenemen, maar dat gaat nu niet meer lukken vrees ik

Jullie moeten vooral geen rekening met mij houden met het plannen van het slempweekend. We weten nu alleen dat we per 1 april dit huis uit moeten. Zou zomaar kunnen dat we 2 keer moeten verhuizen omdat we een nieuw huis niet voor april in kunnen. Hopelijk weten we over een week of 2 meer. We hebben afgelopen donderdag 2 huizen bekeken, waarvan er 1 heel mooi was, maar wel in de stad naast Madodorp (wat betekend dat Madokus weg zou moeten bij de brandweer en dat we van kdv moeten wisselen wat we liever niet doen). Het andere huis was een Project met de hoofdletter P. Gewoonweg teveel werk voor met 2 kleine kinderen. Dinsdag gaan we bij nog 2 huizen in Madodorp kijken waar we wel hoge verwachtingen van hebben. Als die allebei niet bevallen gaan we waarschijnlijk wel voor het huis in de stad hiernaast.
Wat een rust hier!

Vandaag pyjamadag gehad.. rust en rust. Totdat ik net gebeld werd door een vriendin, dat ze vanavond wat leuks ging doen, naar de film met mij Dus.. ik snel douchen en eten.. en nu zit ik op 'r te wachten

Ik ga Brad Pitt zien!

Zijn het wel de huizen, waarvoor jullie in principe ook jullie huis in de verkoop deden, Madootje? Dat idee van huis en omgeving enzo?

Wat goed hee.. Chip aan 't lopen, zo ineens.
Later is nu
Zeker rustig hier. De jongens zijn bij Mav namelijk vanavond en morgen.
Oh, welke collega dan, Mims? En ze heeft wel gelijk, vrees ik.

Waterpokken zijn irritant. Zoon zat wel helemaal onder toen, maar had er gelukkig niet al te veel last van. Hij had 1 dagje dat hij (komt -ie, Kjong:) he-le-maal gek werd van de jeuk, maar daarna ging het wel weer. Hoe gaat 't met Chip en de jeuk?

Hier is de auto kaduuk gegaan. Kunnen pas 3 december bij garage terecht. Lekker dan. Alsof we het ook echt kunnen betalen, met de dure decembermaand in aantocht. Bah. Maaaaarrrrr: al lange tijd hier geen virussen/griepjes/oorontstekingen gehad. Ik zeg 't maar even zachtjes, voordat ik 't jinx en Zoon prompt morgen toch ziek is. En dan tel ik mijn eigen oor, waar vanmorgen allemaal smurrie uitkwam, voor 't gemak maar even niet meer.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
argh alex, wat goor (en pijnlijk?)

Wat een onzin zeg,kan je iet bij een andere garage eerder terecht? Hoe ga je dat al die tijd oplossen, of ben je niet afhankelijk van die mobile?

Over goor gesproken: dir plee van kjong man, ranzigheid ten top......

Mado vertel eens wat meer over die huizen? Ben inderdaad benieuwd of dan nu ook gaat lukken waarom jullie gingen verhuizen? Dus jij moet nog even gauw ergens een schip met geld binnenhalen? Anders wordt het lastig om te verhuizen vreesik!

Hier is ook de schoen gezet, KK heeft de ballon die gisteren zomaar vanzelf in de tuin kwam waaien bij haar schoen gedaan,. zodat de piet niet meer zo hoefde te huilen omdat hij al zijn ballonnen kwijt was

Nu moet ik rennen naar school om voorbereidingen te treffen voor het grote ouder-knutsel-en-kadootjes-uitzoek-festijn.

Kuss!!!

Hoe is het met toet haar snoet en met lil haar bil blaas?
Tipje voor de brildragenden onder ons:

klik HIER voor een bril voor niks, want geld terug van fiscus.

Ik heb nog helemaal geen Sinterklaasgevoel. Er is nog niet 1 keer gevraagd om schoenzetten. Opmerkelijk.

Kjongen is vandaag gevallen. Een stuk teer in een nieuw geasfalteerd fietspad was nog zacht, en het stuk was niet afgezet. Hij is in de teerkuil gereden. Band naar de klote, Broek naar god. Enorme schram op zijn hoofd. Blauwe bil en onbeweegbare elleboog.

Hij ging met Nonkel naar motorcross op Scheveningen. Mooi niet. Linea recta naar huis.

Met al die zielige kinders is het zooo gezellig hier in huis...
Xop, Pim, Toet en/of Mims... ik zocht net op "04 en ik kan ons juli2004 topic niet meer vinden

En hallo voor de rest!
Soe-en die handel! Arme Kjongen. Onbeweegbare elleboog klinkt niet goed. Ass-shakin' Chip klint wel goed (wat een vlotte loper trouwens, een maand of 4 eerder dan La Dot volgens mij )

Volgens mij ben ik niet meer ziek. Ik durf het nog niet zo goed te geloven, en moet nog kuur afmaken en zo, maar ben sinds gisteren van die ellendige rugpijn af en pis ook geen scheermesjes meer. Verder blaf ik de longen uit m'n lijf, maar daar voel ik me niet zo ziek bij. Krijg er wel een vage lage stem van.

Vol weekend, waarin Dot voor het eerst bewust Sinterklaas heeft gezien gisteren tijdens de intocht ("Sinterklaas! Ik ben hiehier!!!"), terwijl ze een prachtig roze-paarse pietenpakje droeg, compleet met muts. Ik kan verdomme de AK niet in, wilde daar net een foto plaatsen, het stond haar erg goed (GG: "Hee, je bent net Zwarte Piet!" Dot, verontwaardigd: "Neehee, Roze Dotta!"). Kinderen volgestopt met pepernoten en zeer gelukkig en oprecht In het Geloof. Vandaag, toen GG met zijn meiden naar z'n moeder was, ben ik met Zoon naar de Sint-film geweest. Ik heb me er doorheen geslagen met behulp van veel popcorn, Zoon vond het superspannend, en het was zo leuk om dat heel samen met hem te doen. Na afloop stonden we samen te koken, en hadden we het oa over dat hij vaak zo bozig is en waarom dat dan is, en toen verzuchtte hij opeens "Ik weet ook niet waarom ik dan zo boos ben, maar dan ben ik niet blij en dan voel ik me niet blij en dan is het helemaal niet meer gezellig... Dat snap ik ook niet zo goed, maar ik vind het ook niet leuk". Achgossie, mijn jongetje.

Nu moe van veel en zin in slaap, maar nog tikkie vroeg geloof ik, bovendien moet mijn vent nog uit zijn hok gesleurd om mij te entertainen, want ik ben dus eindelijk beter. Vind ik.
O Dreamer (geloof ik): Burn after reading heb ik gezien onlangs, is erg leuk!
Agossie, arme Chippie! Ik hoop dat het niet te erg gaat jeuken!

Hier hebben alle kindjes nog geen waterpokken gehad, trouwens. Merkwaardig hoor, want er zijn al heel wat uitbarstingen geweest op het kdv. En Zootje wordt al bijna 6!

En Kjongen dus ook al geblesseerd? Agos...

Lil, fijn dat je je beter voelt en PietjeDot klinkt lief!

Mado, spannend huizen kijken! Waarom wilden jullie eigenlijk graag uit dit huis weg?

Hier wel allemaal ziek, zwak en misselijk. Deels door de drank, maar dat gaat niet echt op voor Zen

Hoop dat het spul, inclusief mezelf morgen weer is opgeknapt, want drukke dag voor de boeg.

Trouwens wat betreft het slempweekend, Pim en Kjong. Daar waar ik nee heb ingevuld, moet ik op zaterdag werken. Als we hier in de buurt zouden gaan, zou ik, als het daar van af zou hangen, wel in die weken kunnen hoor! (behalve laatste weekend van april, want dan vier ik mijn verjaardag.
En zijn jullie je trouwens bewust van het feit dat Ajax, PSV heeft afgeslacht? Ghe ghe
Jep, daar heb ik ook naar zitten kijken, Ely ! GG baalde, want die zou er eigenlijk bij zijn maar dat ging door allerhande gedoe en misverstanden niet door.
Ah, daar zou ik ook van balen!!!

Wel grappig, want Zorro is voor AZ.

Dus nu vraag ik de hele tijd, op welke plek staat AZ?

Echt? op 4? Nou, dat is toch raar, eerst stonden ze toch bovenaan? Wie staat er nu dan boven aan?
Ben begonnen met antibioticum. In combinatie met roze pillen is de pijn wel te handelen.

Dag dames, ben terug, snel gescand, nu bank hangen en slapen. Zoennnnnnnnnn!
Toet, sterkte nog met je kies!

Was weekendje nog wel leuk?

Ik ga ook naar bed,en nu maar hopen dat ik morgen niet ziek ben
Haha, kan Zorro daar een beetje tegen?

HeeToet! Meisje toch, zo aan de pillen. Hoop dat je weekend ondanks alles toch wel lekker was! Slaap lekker mopske.
Weekend was super. Heb het op z'n Pimpels gedaan; kiespijn negeren en/of aan de pillen en gewoon mee gaan stappen en lol hebben tot veels te laat. Nu slapen. Voordat ik instort. Doe ik morgen bij de therapeute wel. Had ik al gezegd dat jullie allemaal helemaal LIEF zijn?
Weet je, ik vind het oprecht leuk voor Mansey hoor, dat hij "in luv" is. Ben ook blij dat Mopsey zijn nieuwe lover heel lief vindt. En hoewel sneu vind ik het ook nog wel humor dat zijn nieuwe lover mij niet durft te ontmoeten.

Maar als hij mij dan met strenge blik toe begint te spreken in meervoudsvorm, en het uit zijn strot krijgt om te zeggen (en ik quote);

"Wij vinden dat Mopsey de laatste tijd zoveel.... (vul een willekeurig negatief iets in wat je bij de moeder neer kunt leggen, van snoepen tot vloeken)"

Tja, dan krijg ik dus blijkbaar vlekken voor mijn ogen. Wat nou "wij"? Ik heb Lama meerdere malen de kans gegeven haar rol in het leven van Mopsey te erkennen door mij, De Moeder, te ontmoeten, en als zij dat niet wil heb ik dus ook niets te schaften met wat zij al dan niet vind van mijn opvoeding. Zij weigert mij te ontmoeten, prima.. Maar dan is ze voor mij vooralsnog niet meer dan het nieuwe neukertje van mijn ex.

Zo, valt het op dat ik boos ben?

Leermoment; ik verdraag geen kritiek op mijn opvoeding van iemand die ik niet ken....Tsssk.

Toet, jij bent ook een lieverd, wens je een goede sessie morgen en hopelijk komt de tandenfee vannacht een beterschapskusje geven (dat kan ze ook, toch...).

Ely, oei.. wat praat jij toch heerlijk kinky over voetbal, meid

Alex; ze vertelde dat ze door jou is ingewerkt toen jij met zwangerschapsverlof ging, dat haar blijkbaar als jouw vervangster wilde aanstellen maar toen dat niet lukte haar meerdere malen eruit wilden wippen, en dat ze nu op een andere afdeling werkt. Donkerblond/bruin haar, pony, nogal...euh..fors. Weet je nu wie ik bedoel? Nee? Nou, ze zou je de groeten van me doen dus dan weet je het alsnog

Nu slapen.

Wind, ik zal binnenkort eens op juli '04 speuren, maar kan me iet voorstellen dat hij (of zij, volgens mij is een kletstopic vrouwelijk, toch?) weg is..

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven