Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mims.

Afspraak gemaakt met kaakchirurg geloof ik. Pijn blijft weer terug ondanks alle medicatie. Kop in zand steken doet ook te zeer. Afgelopen weekend trouwens alle dagactiviteiten niet meegedaan. Dus geen golfclinic, shopsessie in Groningen en ook niet gepokerd. Nu kan ik dus nog steeds niet golfen, pokeren of nieuwe kleren aantrekken Huis waarin we logeerder was wel erg luxe. Dus mijn op de luxebankhangsessies van overdag voor de (fake)openhaard waren wel leuk. En beter dan nu thuis mijn hoekrijgikdekinderennaarschool-terwijlmijnfietsnogbijdefietsenmakerstaat-sessie

Tot vanmiddag.
Lunch!
Het nadeel van een langeafstandsrelatie is dat je elkaar smaak niet zo goed kent. Of laat ik eerlijk zijn. Hij de mijne dus niet.

Heel heel heel heel lief heeft hij een kadootje voor iedereen meegegeven met m'n ouders.

Een (swingend) paard voor Chip (is haar lievelingsdier, en gek genoeg ook dat van hem).

Een stoere rugzak voor Kjongen, die hij nét nodig had (goh hoe zou hij het toch weten, het lijkt wel Sinterklaas...)

En oorbellen voor mij.

Als ik oorbellen draag zijn ze zilver, stoer en groooot.

Wat krijg ik?

Goud, en dan niet geelgoud, maar roodgoud (Blerk).

Klein, als in: knopje, en dan niet een glimmertje, met platte achterkant, maar een ronde knop, als in kleine knikker, dat mij niet staat.

Ën megatruttig, want een gefreesd werkje op het knopje.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Maar goed, ik heb maar lief bedankt... en gezegd dat ze wel geschikt zijn voor Kerst.

(in de zak van Leger des Heils voor arme kindertjes in Polen...)
Achgossie. Verder wel lief. En hasske leuk ook voor de arme kindjes. Je kunt ze ook in de schoendoosactie doen?

Denk touwens dat er ook heel wat mannen in een dichtbijrelatie regelmatig de (stoom)boot missen wat cadeaus betreft.....
Oei, dat is inderdaad zonde. Grom, waarom niet gewoon wat van Bol.com??? Hij is toch aan het inburgeren????

Mims, herkenbaar. Maar ik kan je vertellen dat commentaar van de nieuwe vlam van je ex nóóit goed valt. Toch maar even tegen hem zeggen?

Breiblad mailt mij tegenwoordig. Daarin hint zij naar mijn begrip voor het feit dat mensen nu eenmaal zo ziek kunnen worden en overlijden. Daar heb ik helaas toch ook ondervonden. En vervolgens moet ik dan meewerken aan hun plan. Om als ik niet reageer (want písnijdig over die smakeloze opmerking) weer te mailen en nog eens. :puke:

Ik neem een nieuw mailadres. That's for sure.
Ik heb iets gemist geloof ik Bloes; waar gaat dít dan weer over? *confused*

Grijns, Kjong; ik dacht bij lezen 'dat je elkaars smaak niet goed kent' aan iets heel anders, maar ik snap 'm nu! En nu nog iets bedenken om te verklaren waarom je ze niet draagt als je 'm straks inhalt (optimistisch blijven). Chip heeft ze ingeslikt? Hoe is het met de pokken, trouwens? En de Kwetsuren van Kjongen?

Hier is Dot in alle staten, want er zaten vanochtend cadeautjes in de schoenen! Ze vond het neerzetten en wortels en water erbij en zingen van gisteravond al helemaal leuk, maar had nog totaal niet door dat we dat niet deden omdat we nou eens zin hadden in zingen bij de schoorsteen met een stelletje losse schoenen en wat wortels, maar dat het ook nog een Doel diende. Nou, dat heeft ze nu strak. Wat een klein kleurboekje en wat potloodjes al niet teweeg kan brengen. Die sleept vanavond iedere schoen in het huis naar die schoorsteen, wat ik je brom.
Lil; don't ask.

Chipie loopt! Wat leuk!

En Toet, heb je de kinderen op school gekregen? En wanneer naar de *ril* kaakchirurg?
Oh god ja, de goedheiligman. Gisterenochtend om half 7 maakte MM me wakker; "we hebben nog nix in de schoenen gedaan!" Dus die sloop in zijn blote piel naar de keuken om op mijn aanwijzingen van die snoepkikkers (waarom kikkers???) te pakken. Maar die kon hij niet vinden. Dus ik, heel geirriteerd naar beneden, ook in blote kont. Bleek dat ik ze dit jaar niet achter de handdoeken had verstopt. *bloosem*

Maar de Bloesjes waren niet blij, hoor. Ze zeiden we dat het normaal was dat de Sint niet de eerste keer al een kado in je schoen doet. Dat komt later wel.

Shit. Ik moet op zoek naar schoenkado's!

En Baas had hetzelfde probleem met haar grieten; ondankbare stukken vreten, dat zijn het. Op haar lijstjes bijna exact hetzelfde als op die van de Bloesjes. Een dagboek met stemherkenning, een robot-hond van 199 euro, een Wii...... Wel grappig dat die meiden dus hetzelfde willen. We gaan nu een brief schrijven aan elkaars dochters; van de Sint, met een moraal. Erg leuk, ik ben benieuwd!
Kindjes hebben hier nog niet eens naar schoen zetten gevraagd!

We zijn gewoon een half uur te vroeg vertrokken; ik lopend en de kinderen allebei op hun eigen fietsjes. Mochten ze steeds (meestal over de stoep) naar het eind van de straat fietsen. Reuze leuk vonden ze het. Ik meteen wat beweging Kreeg lift van schoolpleinmoeder terug naar mijn straat. Ook wel fijn.

Had inderdaad nog niet eens geregeerd op lopende Chip; GOED MAN VROUW!

Heb op trouwens heel veel vorige berichten niet gereageerd. Hoop dat dat mij vergeven wordt!
Hier komt niet eens een kado in hun schoen, dit jaar. Ze zoeken het maar uit, een handje pepernoten of een kleine chocoladeletter kunnen ze krijgen. En inderdaad vanavond ook een brief van de Sint in de schoen (idee van Bambi-man) want ze zijn echt zooo onvoorstelbaar drakerig de laatste tijd!

Echt niet dat ze iets extra's hebben verdiend, grom.

En uiteraaaaaaaard waren ze dit weekend bij vriendin harstikke lief, braaf en gezellig. Stelletje &^#&^#.

Ik ga het stoomafblaas-topic zo maar 's naar boven toveren!

Stomme Kman. Dat wéét-ie toch, dat jij daar niet van houdt. Heeft-ie je ooit met gouden oorbellen gezien dan? Nee toch?

Tssk. En het erge, je zal het toch iets over moeten zeggen, een keertje. Als je wil voorkomen dat je sieradenkistje over een jaartje of 40 vól spuuglelleke oorknopjes zit.. Dan kan je écht niet meer terug!

Mén, da's mooi kut van die auto, Lex. Balen joh. Zit er nog een 13e maand in voor jou of Alexman toevallig?

Heb dit weekend 2 sint-intochten meegemaakt, heb nu al een overdosis.

(valt het op dat ik sjagerijnig ben? Ik kom maar niet van die snot-hoest-griepachtig gevoel af, dat hele doosje ossiedossie-weet-ik-veel hoe het heet is allang op, ik spray mijn neus aan flarden, doe 3x per dag stomen, leef op ibo en paracetamol en zit aan 2e flesje hoesdrank. En ondertussen kan ik amper mijn neus snuiten zonder half flauw te vallen van de hoofdpijn. Zo de dokter maar 's bellen.)
hmmm, lijkt een ziinig plan bambi! Ook die brief is ene geweldig straks plan, die ga ik zekerok eens in de schoen doen van de kinders, dat is natuurlijk ook leuk! Afhankelijk van de inhoud

Pfff, wat stond er veel om te rewageren....fijn lil dat het beter gaat en ik dacht exact hetzelfde over de smaak van elkaar in kjongs bericht (gheghe a dirty mind etc.).

Hier inderdaad ook grote kado`s op de verlanglijsten, babyborns met paard en DS spelletjes.

Ach die oorknopjes, lief bedacht maar goed mis. Arme kjongen btw!!!

Toeteke succes bij de kaakchirurg...wat gaat hij doen en bovenal, wanneer gaat hij dat doen?
Bam, aan de AB inmiddels? Leuk man, weer pillen erbij....

Ik heb een detectivesetje gevonden bij de speelgoedwinkel in de buurt. Eigenlijk twee soorten maar zo'n doosje kost 8 euro dus dat krijgen ze samen in de schoen. Heel leuk; je kunt met de ene set vingerafdrukken afnemen en andere sporen zoeken. En met de andere set kun je ook wat leuks speuren maar ik weet niet meer hoe. Enniewee; goed voor de samenwerking, dacht ik. Er lag ook een Totally Spies afluisterding enzo maar ja; straks gaan ze mij en MM afluisteren als we liggen te eh... slappelachen!

Heb vandaag ook een DSTT-kaart besteld voor de DS; daarop kunnen we dan meerdere spelletjes zetten en dat kost eenmalig 30 euro ipv die achterlijke dure spellen. Misschien nog een tip voor de andere Verwende Draken?
Bam, bel inderdaad maar gauw dokter, dat klinkt niet lekker!

Hoest met Kjongen? En met de blaasjes van het lopende chipje? Whoehaha lachen die oorbellen!! Maar Bam heeft wel een punt: onmiddellijk eerlijk vertellen, je wil niet nog meer sieraden van die orde, toch?

Oh Toet, kaakchirurg klinkt niet fijn... STERKTE!

Bloes, ik snap mail van breiblad ook niet, maar ik neem toch aan dat in geval van ziekte/ sterfgeval(?) jullie in godsnaam wél zo "coulant" zijn om te ruilen?

Hier hebben ze zaterdag wel hun schoen gezet en allemaal zo'n 10-kleurenpen gekregen, ze waren er blij mee. (Leentje niet, die was ik vergeten, heb ik een van haar eigen knuffeltjes ingepakt. )

Zowel Lotje als Lientje hebben een vriendinnetje mee en ze breken met hun vieren de hele tent af boven, volgens mij... Maar steeds als ik twijfel of ik in moet grijpen hoor ik 4 schaterende lachen... het zal dus wel goed gaan?
Oh ja, Loentje had ook zo'n achterlijk verlanglijstje!! Een DS wil hij en spellen voor de Wii en het Legoreuzenrad en anders wel ¤ 20,= (dat komt hij nog tekort voor een DS) Dus ik zei dat hij er ook wat kleinere dingen op moest zetten, want dat Sinterklaas zulke dure cadeau's niet geeft (en nu maar hopen dat niet zijn hele klas wél een DS krijgt..) schrijft hij erbij:

Soken

Een boek

Een echte vent.
Nope, geen 13e maand, Bam. Wél nog verjaardag van Zoon tussen de feestdagen door dus 't gaat een behoorlijk dure maand worden.

En wat een boel ziektes hier intussen, zeg - al dan niet gebitgerelateerd. Ik kan me vorig jaar nog herinneren, toen wij hier steeds in de lappenmand lagen, maar dat gaat tot nu toe wel aardig. Maar ik weet dus nog wel hoe kut het was. Beterschap voor allen!

Hier hebben we net het verlanglijstje gemaakt, dat vanavond de schoen in gaat. Bovenaan staat een digitale camera. Daarna allemaal LEGOmeuk (waarvan hij één set al voor z'n verjaardag krijgt), een spel voor de Playstation 3 en een aantal spellen dat hij graag wil hebben (Dr. Bibber, Doolhof en Onderuit). Dan nog een racebaan, een nieuwe step en Transformersspeelgoed. Met name de LEGOsets zijn enorm duur en omdat hij ook al LEGO voor z'n verjaardag krijgt, gaat dat 't niet worden voor Sinterklaas, denk ik. Wel een wat kleiner setje. De rest vind ik wel moeilijk; het zijn allemaal cadeaus die best aan de prijs zijn (tussen de 20 en de 50 Euro) en ik kan dus een tweetal cadeaus kopen in de wat lagere prijscategorie, of één cadeau in de duurdere categorie. Uiteraard wil hij de duurdere dingen het allerliefst hebben. En staat er maar één goedkoop cadeautje op z'n lijstje. Decisions, decisions.

Heb er hoe dan ook wél weer zin in! Ben weer helemaal in de sintmood en loop al heel de dag sinterklaasliedjes te zingen
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oh en die collega ken ik uiteraard wel, Mims. Alleen is niet zij degene die ze er een paar keer uit hebben proberen te wippen en die nu op een andere afdeling werkt, maar ben ik dat. Niet gelukt, dus Bovendien zijn degenen die mij eruit hebben proberen te wippen, inmiddels allemaal zelf eruit gewipt (2x wegens pensioen, 2x wegens ontslag). Mooi hoor
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
alex, mits je tijd hebt om vanavond naar Haarlem te gaan dan krijg je daar 15% korting op Lego

Pfff, wat zijn de kinderen hier lastig zeg....is dat de sintinvloed?
Kunnen we dat niet eens combineren met een Cheersmeeting?

Ik ben zo duf als een konijn, komp zeker van de pillen>>

Jeetje Alex, wat een gewip op jouw werk zeg

Leuk om over alle kinders en de Sint te lezen!
Aaargh. ik heb geen tijd voor bijlezen!!

Stressdag, deze maandagen.. gelukkig volgende week laatste x cursus.

dagboek met stemherkenning is trouwens wél leuk (zover was ik)
Later is nu
Nah, hier gebeurde iets heel raars vandaag. Er zijn Pieten in mijn huis geweest!

Er stond ineens een hele nieuwe kast in mijn kamer.

(Mijn lieve papa zei gister dat hij de aanvulling van mijn Ikeakast wilde betalen zodat mijn huiskamer is zoals ik wil. Heeft die lieverd vandaag de kast niet alleen stiekem gehaald, maar ook in elkaar gezet. )
Meave!! Wat ontzettend lief van je vader zeg. Ruilen?
Vader ruilen of kast?

T.v en internet, dat is mijn afleiding vandaag. Naast kiespijn ook nog PMS namelijk. Aaaaaaaaaaaargh.
Heul erg lief! Gaaf hoor, zo'n pa die voor Sinterklaas speelt.

Pim; natuurlijk mogen de Bloesjes naar de andere ouder als er iemand ziek is of dood gaat. Maar Breiblad mailde mij om voor elkaar te krijgen dat de kinderen toch bij de verjaardag van haar vader konden zijn, terwijl ik al erg duidelijk had aangegeven dat wij ook een verjaardag hadden en dat dus niet kon. Om op mijn gevoel in te spelen, mailde ze me dat het zo maar kan zijn dat er wat gebeurt met die mensen (eind 50, ze zijn geen 80 ofzo) en dat er dan misschien volgend jaar wel geen verjaardag meer is. En dat ik dat helaas ook maar al te goed wist. Daar stampt ze op mijn open zenuw; ze herinnert mij even fijntjes aan mijn moeder en aan andere mensen die er niet meer zijn om haar zin te krijgen. Dat vind ik nogal smakeloos.

En trouwens; ik wíl al geen mails van die strekking van de Aso en al helemáál niet van dat gekke mens.

Maar nu is ze los hoor; ik heb net het 4de mailtje in 3 dagen binnen. Pffffffffffffff Met betweterige gogen-praat.

Sorry mensen. Ik geloof dat ik het Breiblad haat.

~pakt ter afleiding het verlanglijstje uit de laars van Jongste~
voor Bloes. Tsssss, gek mens, die Breiblad.
*geeft mandje aan bloes om breiblad bij de bollen wol en pennen te steken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven