Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:02:

[...]

Is ook best een spoilerWaarom?! IK zeg toch niet wie dood gaat?!
quote:Ikhierhuh schreef op 19 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Waarom?! IK zeg toch niet wie dood gaat?!

Maar wel dat er iemand dood gaat..

Volgens mij zei ik vanmorgen alleen maar iets van seizoen 3 is wennen en dat was ook een spoiler blijkbaar.
quote:Goede-Fee schreef op 19 mei 2016 @ 20:56:

[...]

Volgens mij is er al als tip gegeven als je per se wil spoileren zoals jij dat graag doet, een Netflix spoiler topic misschien een idee is. Hoef je niet voor elke serie en apart topic te openen.

Kan je nou eens ophouden met dat huiliegedrag?

Meerdere mensen hebben dingen in het wit geplaatst en ik ben de enige die er gezeik over krijgt van jou?

En zolang de zgn 'spoilers' niet weggehaald worden vinden de mods het blijkbaar ook niet zo'n punt.

Bij mijn weten is de regel nog steeds dat je een spoiler aankondigt en hem wit maakt. Dat jij iets niet wil maakt het nog geen wet. Dat jij zo nodig een andere kleur forum hebt kan ik niet weten en is ook niet mijn probleem.

Trouwens. Je hebt de serie al gezien en het boeide je ook niet echt, dus wat het mega-probleem nou eigenlijk is ontgaat mij volledig.

En anders zet je mij toch lekker op de negeer?
quote:Ikhierhuh schreef op 19 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Spoiler!Kijk eens aan.
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 22:06:

[...]

Volgens mij zei ik vanmorgen alleen maar iets van seizoen 3 is wennen en dat was ook een spoiler blijkbaar. Welnee, toen had ik nog niet verteld dat iemand was vermoord.
En deze keer heb ik het niet gedaan
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 22:06:

[...]

Volgens mij zei ik vanmorgen alleen maar iets van seizoen 3 is wennen en dat was ook een spoiler blijkbaar.Klopt. Als dat al een spoiler is, dan kunnen we helemaal niks meer zeggen over geen enkele serie in dit topic.
Ze moeten niet zo veel zeuren.
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:09:

[...]

Kan je nou eens ophouden met dat huiliegedrag?

Meerdere mensen hebben dingen in het wit geplaatst en ik ben de enige die er gezeik over krijgt van jou?

En zolang de zgn 'spoilers' niet weggehaald worden vinden de mods het blijkbaar ook niet zo'n punt.

Bij mijn weten is de regel nog steeds dat je een spoiler aankondigt en hem wit maakt. Dat jij iets niet wil maakt het nog geen wet. Dat jij zo nodig een andere kleur forum hebt kan ik niet weten en is ook niet mijn probleem.

Trouwens. Je hebt de serie al gezien en het boeide je ook niet echt, dus wat het mega-probleem nou eigenlijk is ontgaat mij volledig.

En anders zet je mij toch lekker op de negeer?Maar wat is er nou zo lastig aan even een spoilertopic openen? Ik zie het probleem oprecht niet.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Nou wat een volwassen reactie en zo onverwacht ook. En ik snap je probleem ook niet. Spoileren mag niet en er is een oplossing voorgedragen. Moeilijk hoor.
Mensen overdrijven hier met wat een spoiler is of niet. En hoe moet Starshine weten dat sommigen hier hun forum op een andere kleur hebben staan? Ze plaatste alles keurig netjes in het wit en dan ook nog met de waarschuwing spoiler erbij.

Als je serieus nergens spoilers over wil dan lees je niet op fora over series maar dan zoek je een serie en druk je op de playknop.

Een spoilertopic over Netflix is natuurlijk een prima idee, maar ik vind echt dat op dit topic enorm wordt overdreven over wat nou wel of niet een spoiler is.
quote:tattou schreef op 19 mei 2016 @ 22:20:

Mensen overdrijven hier met wat een spoiler is of niet. En hoe moet Starshine weten dat sommigen hier hun forum op een andere kleur hebben staan? Ze plaatste alles keurig netjes in het wit en dan ook nog met de waarschuwing spoiler erbij.

Als je serieus nergens spoilers over wil dan lees je niet op fora over series maar dan zoek je een serie en druk je op de playknop.

Een spoilertopic over Netflix is natuurlijk een prima idee, maar ik vind echt dat op dit topic enorm wordt overdreven over wat nou wel of niet een spoiler is.En zo is dat.
Ik maak even een ander topic.

Series in het algemeen en met spoilers in wit.
quote:Moirai schreef op 19 mei 2016 @ 22:13:

[...]

Maar wat is er nou zo lastig aan even een spoilertopic openen? Ik zie het probleem oprecht niet.Omdat ik niet spoiler.
quote:Goede-Fee schreef op 19 mei 2016 @ 22:16:

Nou wat een volwassen reactie en zo onverwacht ook. En ik snap je probleem ook niet. Spoileren mag niet en er is een oplossing voorgedragen. Moeilijk hoor.Of je doet niet zo moeilijk met kleurveranderingen. Dan zie je de witte tekst ook niet.
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:24:

[...]

Omdat ik niet spoiler.

Je bent er heer al meerder malen op aangesproken en ook pp andere topics.

Schijnbaar ervaren mensen jouw berichten wel als spoilers.

Wat voor moeite is het dan om even een apart topic te openen?

Tis nog gratis ook.
quote:Moirai schreef op 19 mei 2016 @ 22:26:

[...]

Je bent er heer al meerder malen op aangesproken en ook pp andere topics.

Schijnbaar ervaren mensen jouw berichten wel als spoilers.

Wat voor moeite is het dan om even een apart topic te openen?

Tis nog gratis ook.Welke andere topics?
Maar heb je mijn 'spoilers ' nou al gestafd? Want ze staan er gewoon nog.
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:28:

Maar heb je mijn 'spoilers ' nou al gestafd? Want ze staan er gewoon nog.

Nee, waarom zou ik?

Misschien wat volwassenheid en het zelf even aanpassen en op het witte topic verder schrijven.
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:27:

[...]

Welke andere topics?Op een van TWD topics was het ook zo'n gedoe.
Ik maakte een foutje. Ik was niet de enige trouwens. Waarom zit je zo op me te letten?
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:30:

Ik maakte een foutje. Ik was niet de enige trouwens. Waarom zit je zo op me te letten?

Huh?

Ik kwam je toen tegen in het TWD topic, toen ik nog actief schreef. En nu steeds hier. Je bent al meerdere malen aangesproken op spoilers.

Maar antwoordt nou eens, wat is er zo vervelend aan een ander topic?
quote:Moirai schreef op 19 mei 2016 @ 22:28:

[...]

Nee, waarom zou ik?

Misschien wat volwassenheid en het zelf even aanpassen en op het witte topic verder schrijven.

Nou iemand zei dat ze dat altijd staft. Dus.

Ik kan trouwens geen quotes van anderen aanpassen.

Waarom spreek je eigenlijk je die mensen eigenlijk niet ook aan en mij wel?
quote:Moirai schreef op 19 mei 2016 @ 22:32:

[...]

Huh?

Ik kwam je toen tegen in het TWD topic, toen ik nog actief schreef. En nu steeds hier. Je bent al meerdere malen aangesproken op spoilers.

Maar antwoordt nou eens, wat is er zo vervelend aan een ander topic?

Steeds? Jeetje. Ik heb 1 keer per ongeluk de laatste 5 minuten verklapt (waarin niks bijzonders gebeurde).

Waarom spreek je niet anderen er over aan ik zie wel vaker zgn spoilers.
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:32:

[...]

Nou iemand zei dat ze dat altijd staft. Dus.

Ik kan trouwens geen quotes van anderen aanpassen.

Waarom spreek je eigenlijk je die mensen eigenlijk niet ook aan en mij wel?Lees maar terug, ik heb al meerdere mensen aangesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven