Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Mrs. Lucky: Oh, jammer eigenlijk dat dat niet zo werkt. Maar wat een georganiseer. Weten de sv's van elkaars bestaan?
Ja, ik ben daar gewoon eerlijk in.

Is het dan zo bijzonder?
Nee, hoor, was ik alleen benieuwd naar.
Oooooo dan is het goed

Ben niet boos hoor maar mensen grijpen hier vaak dingen aan om er iets spectaculairs van te maken. (niet naar jou toe bedoeld) en dat wil ik eigenlijk voorkomen.
Nee hoor, was niet mijn bedoeling.

Het lijkt me prettig om vaak fijn verwend te worden (en te verwennen, mmm)... merk dat de zin alleen maar toeneemt na contact... gun het je van harte!
Dat is zeker pretiig! Maar het is niet zo dat ik met hen allebei iedere week afspreek hoor, stel je voor... Eigenlijk zit er geen regelmaat in de afspraakjes. Bij jou wel dan?

(sorry, heb niet alles van je gelezen....)
Nee, in het begin zagen we elkaar minstens eenmaal per week. Nu minder, eens per twee weken of nog minder.. eens per maand.

niet vaak genoeg in ieder geval :-)
quote:mrsLucky schreef op 15 november 2008 @ 18:37:

Nou nee Els, zo erg is het nou ook weer niet hahahaha. Is 'toevallig' zo gekomen. Maar wel erg leuk idd.

Welkom Petie onder de enigszins gelijk gestemden :-) Ik snap het alleen niet helemaal...heb je nu al 7 jaar contact met hem en zie je hem pas sinds juni???? Ik zal het wel verkeerd lezen denk ik...Nee heb sinds begin dit jaar contact met hem. En sinds juni zien we mekaar ook. Bedankt voor je welkom
@Toy: Klinkt helemaal goed joh.

Heerlijk...
Hey allemaal weer!

Ja klinkt goed hè, was ook wel een buitenkansje afgelopen vrijdag, dat zal niet vaak gebeuren. Alhoewel je maar nooit weet natuurlijk! Ik wacht vol spanning af wanneer er tijd is om thuis (bij mij dus) elkaar te zien... Hoop echt dat het niet al te lang meer duurt! Vraag me soms af of ik zo ongeduldig ben ofzo... misschien wel, maar is niet heel gek toch? Op een gegeven moment heb je er soms genoeg van om elkaar zo vaak te zien en altijd op te moeten letten, wat het ook wel weer leuk en spannend maakt natuurlijk! Maar die rem moet er onderhand eens even af kunnen. En wat als het dan naar meer en meer en meer smaakt... hmm, ik hoop eigenlijk dat ie dan iedere week wel een keertje tijd en gelegenheid heeft.
spannend ...ja zeker....totdat ze er achter komen....
quote:Uwish schreef op 17 november 2008 @ 07:47:

spannend ...ja zeker....totdat ze er achter komen....

Ja, eigen schuld, dikke bult.

Dan niet lopen janken he??
Toytje, ben je niet bang als je je minnaar thuis uitnodigt, dat het dan fout kan gaan lopen? Ik bedoel, er spelen dan zoveel onzekere factoren mee die niet of moeilijk af te dekken zijn. Bijv. zijn geur in je echtelijk bed (en als je opeens de lakens verwisselt valt ook zo op), hij die per ongeluk zijn horloge op je nachtkastje laat liggen, je man die op zijn werk opeens verschrikkelijk ziek wordt en naar huis komt....

Ik heb jaren een minaar gehad naast mijn relatie, maar heb hem nooit bij mij thuis gezien. Ook omdat ik het moeilijk vond om die twee werelden samen te laten komen.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dat zou ook niet mijn ding zijn.... hou dat graag gescheiden.. dan maar een hotelletje!
He Piloot!

Hoe is het? Nog spannende dingen te melden?
@ miss thang, nee het is eigenlijk heel rustig! geen uitzicht op spannende avontuurtjes! ben ook niet echt aan het hengelen...

en jij?
Hier ook aardig rustig. Minnaar was grieperig vorige week, en nu heb ik het ook te pakken

Even rust, dus. Ook wel lekker, maar het begint toch weer te kriebelen.....
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 17-11-2008 12:05
Reden: Moeilijk woord - grieperig
% gewijzigd
hoeveel minnaars tel jij op dit moment....?
1 vaste en wellicht 1 in aanbouw . Maar voorlopig is die vaste echt een sv, en die in aanbouw zou weleens een minnaar kunnen worden.

(verschil is in mijn definitie dat een sv echt alleen voor de sex is, en dat je met een minnaar wat meer deelt dan alleen maar sex).
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 17-11-2008 12:11
Reden: Even verduidelijken
% gewijzigd
liever een minnaar dan een sv!
quote:Uwish schreef op 17 november 2008 @ 12:14:

liever een minnaar dan een sv!Leg uit...
aha! waar heb jij deze mannen ontmoet? ben je overigens tegenover je sv openhartig over de andere sv?
alleen voor de sex hoeft niet voor mij hoor, ook al zoek je de spanning er moet ook wat inhoud in zitten, waar je ook mee kan praten lachen en huilen zogezegd
Heb deze mannen op digitale wijze ontmoet (blijf er express een beetje vaag over....).

Mijn vaste sv is gebonden, en tussen ons geldt de afspraak dat 'delen' geen probleem is.

De sv/minnaar in aanbouw is op de hoogte van mijn andere sv, althans, dat denk ik, het is tussen ons nog niet met zoveel woorden besproken. Dat komt vast wel als we elkaar ontmoeten, tot nu toe is het contact beperkt tot msn en sms.
Duidelijk, Uwish. Zo zit het voor mij eigenlijk ook wel, hoor, en met mijn sv kan ik ook wel praten en lachen, maar huilen..... dat betwijfel ik. Maar goed, hij doet zijn werk erg goed, zal ik maar zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven