Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moirai schreef op 21 mei 2016 @ 11:31:

[...]

Volgens mij mag dat niet eens.O, hier wordt altijd gezegd dat de huisarts nog de uitslagen moet nakijken, en dat je in de middag mag terug bellen.
quote:WD-40 schreef op 21 mei 2016 @ 12:51:

[...]

O, hier wordt altijd gezegd dat de huisarts nog de uitslagen moet nakijken, en dat je in de middag mag terug bellen.En worden dan al de uitslagen doorgeven of pas na het valideren door de ha?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 mei 2016 @ 13:22:

[...]

En worden dan al de uitslagen doorgeven of pas na het valideren door de ha?Eerst moet de huisarts goedkeuring geven, dat lijkt mij zeer logisch.
OMG het is té flauw maar ik zie dat er ene Damocles heeft gereageerd in dat topic over geloven. Wil ik 'o ik dacht al, wat hangt er nu boven mijn hoofd' posten en ik moet er zelf zo om lachen maar eigenlijk is ie gewoon niet leuk hahahahahhaaa. Dus ik post m hier maar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:WD-40 schreef op 21 mei 2016 @ 13:23:

[...]

Eerst moet de huisarts goedkeuring geven, dat lijkt mij zeer logisch.Ja mij ook maar dat maakte ik niet uit je zin op.
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 21 mei 2016 @ 14:16:

OMG het is té flauw maar ik zie dat er ene Damocles heeft gereageerd in dat topic over geloven. Wil ik 'o ik dacht al, wat hangt er nu boven mijn hoofd' posten en ik moet er zelf zo om lachen maar eigenlijk is ie gewoon niet leuk hahahahahhaaa. Dus ik post m hier maar.Hij is idd leuk
Je bent zelf een theepot
@Suus hoe zit het met die aanvraag voor een lintje? Dat gaf nog heel wat voeten in de aarde zei je?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:WD-40 schreef op 21 mei 2016 @ 12:50:

wat een onsmakelijke plaatjes op actueel pijler.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:simbalabimba schreef op 21 mei 2016 @ 14:20:

@Suus hoe zit het met die aanvraag voor een lintje? Dat gaf nog heel wat voeten in de aarde zei je?

Oh ja. Er moeten veel formulieten worden ingediend, uitgebreide info met motivatie, goedgekeurd door een tussenpersoon.

Ik heb de aanvraag voor 2 mensen meegemaakt ( niet zelf gedaan). Bij 1 is het afgewezen, motivatie niet sterk. Of dat betekende dat die motivatie niet goed genoeg was omschreven of dat die persoon niet voldoende had bijgedragen aan 'het welzijn' zeg maar weet ik niet. Bij persoon 2 bleken 2 groepen ermee bezig te zijn en dat hielp geloof ik wel. Het was erg verl papierwerk
Je bent zelf een theepot
Yeayy onderzoekje in het scriptie topic. Hebben jullie zin om die ook creatief in te vullen
En bedankt voor de review over de ruitenreiniger. Ik vind het een fijn ding.

Het is even te ver en te veel zoeken naar het stamcafé. Ik kijk nu door blinkende ruiten heen.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 mei 2016 @ 15:12:

[...]

Oh ja. Er moeten veel formulieten worden ingediend, uitgebreide info met motivatie, goedgekeurd door een tussenpersoon.

Ik heb de aanvraag voor 2 mensen meegemaakt ( niet zelf gedaan). Bij 1 is het afgewezen, motivatie niet sterk. Of dat betekende dat die motivatie niet goed genoeg was omschreven of dat die persoon niet voldoende had bijgedragen aan 'het welzijn' zeg maar weet ik niet. Bij persoon 2 bleken 2 groepen ermee bezig te zijn en dat hielp geloof ik wel. Het was erg verl papierwerkThanks!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:SuzanneSuus schreef op 21 mei 2016 @ 11:16:

[...]

Denk je dat de assistente de uitslagen asn jou geeft zonder dat deze gevalideerd zijn door de ha?Dat is idd een keer gebeurd ja. Daarnaast heb ik meerdere keren te horen gekregen dat 'alles prima in orde was' terwijl ik op de rand van een tekort zat. Daarom bespreek ik het liever persoonlijk met de huisarts.
Slik die kikker!
quote:Sommar schreef op 21 mei 2016 @ 15:13:

Yeayy onderzoekje in het scriptie topic. Hebben jullie zin om die ook creatief in te vullen Nou nee. Ik weet dat het hier erg grappug is enquetes om zeep te helpen onder het mom 'lees de huisregels'. Ik durf te wedden dat de meeste van de aanmelders van dit forum dat niet doen dus ik vind het vooral vooral een beetje zielig. Zo van 'kijk mij er eens bijhoren, ik verziek een enquette'. Heb je serieus niets beter te doen met je tijd denk ik dan vooral.
Nou soms vul ik ze niet in. Maar als ik in een pesthumeur ben dan hebben de enquête makers wel pech inderdaad
quote:Sommar schreef op 21 mei 2016 @ 20:21:

Nou soms vul ik ze niet in. Maar als ik in een pesthumeur ben dan hebben de enquête makers wel pech inderdaadJa beetje zielig vind ik dat dus, ga onkruid wieden ofzo.
quote:AllieBrosh schreef op 21 mei 2016 @ 20:05:

[...]

Dat is idd een keer gebeurd ja. Daarnaast heb ik meerdere keren te horen gekregen dat 'alles prima in orde was' terwijl ik op de rand van een tekort zat. Daarom bespreek ik het liever persoonlijk met de huisarts.Heb je dat ook tegen de ha gezegd?
Je bent zelf een theepot
Echt, je vraagt je soms af hoeveel azijn een mens kan pissen zeg.
quote:Loca_Loca schreef op 21 mei 2016 @ 20:22:

[...]

Ja beetje zielig vind ik dat dus, ga onkruid wieden ofzo.Ook als je ze wel serieus zou invullen kan de maker 9 van de 10 keer er niets mee, zo beroerd opgesteld vaak
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 21 mei 2016 @ 21:04:

Echt, je vraagt je soms af hoeveel azijn een mens kan pissen zeg.Inderdaad!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 mei 2016 @ 21:05:

[...]

Ook als je ze wel serieus zou invullen kan de maker 9 van de 10 keer er niets mee, zo beroerd opgesteld vaak

Dit.

Laatst was er een normale, goed opgestelde enquête. Die heb ik heel serieus ingevuld.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Loca_Loca schreef op 21 mei 2016 @ 20:18:

[...]

Nou nee. Ik weet dat het hier erg grappug is enquetes om zeep te helpen onder het mom 'lees de huisregels'. Ik durf te wedden dat de meeste van de aanmelders van dit forum dat niet doen dus ik vind het vooral vooral een beetje zielig. Zo van 'kijk mij er eens bijhoren, ik verziek een enquette'. Heb je serieus niets beter te doen met je tijd denk ik dan vooral.Eens. Geen hond leest die huisregels.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 21 mei 2016 @ 21:08:

[...]

Dit.

Laatst was er een normale, goed opgestelde enquête. Die heb ik heel serieus ingevuld.Ja als ze serieus zijn opgesteld met goede vragen vul ik deze ook serieus in
Ik snap nou echt niet wat er zo erg is aan die enquetes.
quote:Nouschi schreef op 21 mei 2016 @ 21:11:

[...]

Eens. Geen hond leest die huisregels.

Ik heb ze juist vanmiddag gelezen, omdat ik een post wilde staffen vanwege overtreding van een huisregel, maar ik wist niet welke.

En toen bleek het niet in de huisregels te staan.

Heb ik ze eerst allemaal moeten lezen.

Maar ja, ik ben dan ook geen hond.

Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven