Minderen/stoppen met alcohol deel 2
vrijdag 11 december 2015 om 23:20
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

zondag 22 mei 2016 om 00:15
Pindaatje, ook jij kunt los van ex, echt waar. Het is de knop die je even moet zien te vinden zodat je hem om kunt zetten. Kijk wat het je oplevert om zo met ex om te gaan zoals je nu doet. Of hem zo met je om laat gaan. Niet fijn? Dan moet het dus anders en het moment dat je dat ook daadwerkelijk doet komt vast!
Ik heb een hele leuke avond gehad (alweer) en drie wijn op (alweer) en hoor zojuist dat ik morgen onverwacht moet werken. Blij dat ik niet meer zoveel drink
LD, geniet ervan morgen!! Je hebt het al gekocht toch??
Ik heb een hele leuke avond gehad (alweer) en drie wijn op (alweer) en hoor zojuist dat ik morgen onverwacht moet werken. Blij dat ik niet meer zoveel drink
LD, geniet ervan morgen!! Je hebt het al gekocht toch??

maandag 23 mei 2016 om 13:06
Ja Betty. En ik vind t fijn en voelde me daar heel schuldig over. Vandaag naar praatvrouw geweest. En ze gaf aan dat t
Normaal is. En dat met nog meer dingen. En dat ik positiever naar mezelf toe moet worden. Geen maar meer zeggen na een goed iets. Ik maak dan bijv iets in huis. En zeg dan maar... Met allemaal kritiek op mezelf erachteraan. Daar moet ik mee ophouden.
Ze gaf ook aan dat t veel is momenteel. Niet zo raar dat ik me voel zoals ik doe.
Niet te kritisch naar mezelf toe. Want zo is t ook goed. Bij mij moet t altijd beter ofzo.
Zoon heeft t mooi en fijn in z'n huis. En bent trots op hem.
Punt. Geen gemaar. Hij doet t goed.
Normaal is. En dat met nog meer dingen. En dat ik positiever naar mezelf toe moet worden. Geen maar meer zeggen na een goed iets. Ik maak dan bijv iets in huis. En zeg dan maar... Met allemaal kritiek op mezelf erachteraan. Daar moet ik mee ophouden.
Ze gaf ook aan dat t veel is momenteel. Niet zo raar dat ik me voel zoals ik doe.
Niet te kritisch naar mezelf toe. Want zo is t ook goed. Bij mij moet t altijd beter ofzo.
Zoon heeft t mooi en fijn in z'n huis. En bent trots op hem.
Punt. Geen gemaar. Hij doet t goed.

maandag 23 mei 2016 om 13:50
Pindaatje je bent echt goed bezig! Wees eens zo lief voor jezelf als je ook voor anderen bent, jij bent je eigen beste vriend, altijd! Geen gemaar, wees trots op wat je allemaal doet! Wij hier zijn het ook op jou
Betty m'n etentjes waren heerlijk en super gezellig en als afsluiter gisteren nog een leuke date met m'n jonge scharrel gehad. Misschien stom, maar ik vind het een goeie gedachte dat exit ex niet de laatste is waar ik seks mee heb gehad
Met mijn lieve dromen gaat het fantastisch, ik heb grote toekomstplannen en morgen om 12 uur weet ik of ik een grote stap vooruit kan maken. Willen jullie duimen voor me? Ik vind het rete spannend!!!
Betty m'n etentjes waren heerlijk en super gezellig en als afsluiter gisteren nog een leuke date met m'n jonge scharrel gehad. Misschien stom, maar ik vind het een goeie gedachte dat exit ex niet de laatste is waar ik seks mee heb gehad
Met mijn lieve dromen gaat het fantastisch, ik heb grote toekomstplannen en morgen om 12 uur weet ik of ik een grote stap vooruit kan maken. Willen jullie duimen voor me? Ik vind het rete spannend!!!

maandag 23 mei 2016 om 13:59
Ik duim bella!!
Knap hoor sex met date. Whoeiiii.
Fijn dat je t Zo leuk hebt gehad!
Betty bij jou alles weer in rustig vaarwater?
Ben heel kritisch. Nooit is t goed genoeg. Ik heb bijv in m'n hoofd dat ik werst alles onder controle moet hebben. Werkplek opgeruimd. Psychisch goed voor mekaar hebben. Bijv niet zoals nu van slag raken als een kind uit huis gaat ofzo. Drank en roken is al weg. Das wel goed. Maar alles moet perfect zijn anders vind ik t niet eerlijk tegenover een potentiële partner ooit zeg maar.
Knap hoor sex met date. Whoeiiii.
Fijn dat je t Zo leuk hebt gehad!
Betty bij jou alles weer in rustig vaarwater?
Ben heel kritisch. Nooit is t goed genoeg. Ik heb bijv in m'n hoofd dat ik werst alles onder controle moet hebben. Werkplek opgeruimd. Psychisch goed voor mekaar hebben. Bijv niet zoals nu van slag raken als een kind uit huis gaat ofzo. Drank en roken is al weg. Das wel goed. Maar alles moet perfect zijn anders vind ik t niet eerlijk tegenover een potentiële partner ooit zeg maar.

maandag 23 mei 2016 om 14:07

maandag 23 mei 2016 om 22:56

dinsdag 24 mei 2016 om 04:14
Pausini dankjewel
Hoop nog een paar uur te slapen en dan is het wachten grotendeels voorbij!
Pindaatje ik heb een hele goeie tip voor je.
Drie keer per dag, en volhouden!
In de spiegel kijken en zeggen: Ik ben leuk!
Echt, het werkt, wel blijven doen!
Betty, volgens mij is het bijna tijd voor deel III (cool!)
Ps. Wat gebruik ik soms toch veel uitroeptekens!
Hoop nog een paar uur te slapen en dan is het wachten grotendeels voorbij!
Pindaatje ik heb een hele goeie tip voor je.
Drie keer per dag, en volhouden!
In de spiegel kijken en zeggen: Ik ben leuk!
Echt, het werkt, wel blijven doen!
Betty, volgens mij is het bijna tijd voor deel III (cool!)
Ps. Wat gebruik ik soms toch veel uitroeptekens!