Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
maandag 23 mei 2016 om 12:40
quote:Rhaegal schreef op 23 mei 2016 @ 12:14:
Ik heb mij zojuist ingeschreven bij een sportschool. Inclusief trainer enzo. Die belooft me te bellen als ik niet kom opdagen. En met schema's en toestanden. Mijn god.
Mijn god.
Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.Zeker. De rest van de dag rust nemen hoor.
Ik heb mij zojuist ingeschreven bij een sportschool. Inclusief trainer enzo. Die belooft me te bellen als ik niet kom opdagen. En met schema's en toestanden. Mijn god.
Mijn god.
Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.Zeker. De rest van de dag rust nemen hoor.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
maandag 23 mei 2016 om 12:42
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 19:15:
[...]
Ik wil nu ook niet meer trouwen.
Met niemand niet.
Maar toen ik met mijn ex man samen was wilde ik het dolgraag.
Omdat ik, zoals zo veel hoopvollen, overtuigd was van onze onbreekbare band.Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!
[...]
Ik wil nu ook niet meer trouwen.
Met niemand niet.
Maar toen ik met mijn ex man samen was wilde ik het dolgraag.
Omdat ik, zoals zo veel hoopvollen, overtuigd was van onze onbreekbare band.Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!
maandag 23 mei 2016 om 12:44
Mijn god.
Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.
Mijn god.
Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.
I like being a mess. It's who I am.
maandag 23 mei 2016 om 12:44
quote:watdachtjehiervan schreef op 23 mei 2016 @ 12:42:
[...]
Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!Lees jij de OP even voordat je hier ruzie komt schoppen dan?
[...]
Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!Lees jij de OP even voordat je hier ruzie komt schoppen dan?
maandag 23 mei 2016 om 12:45
maandag 23 mei 2016 om 12:59
maandag 23 mei 2016 om 13:06
Mijn god.
Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.Ik twijfel ernstig aan je psychische gesteldheid.
Mijn god.
Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.Ik twijfel ernstig aan je psychische gesteldheid.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
maandag 23 mei 2016 om 13:25
quote:watdachtjehiervan schreef op 23 mei 2016 @ 12:42:
[...]
Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!
Nah, niet zo lelijk doen he...
Is niet zweerverhogend.
En mij speciaal opzoeken om te sneren is pesten.
Is dat lief?
Nee toch?
Dat is dan weer zweerverlagend.
[...]
Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!
Nah, niet zo lelijk doen he...
Is niet zweerverhogend.
En mij speciaal opzoeken om te sneren is pesten.
Is dat lief?
Nee toch?
Dat is dan weer zweerverlagend.
maandag 23 mei 2016 om 13:26
maandag 23 mei 2016 om 13:54
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 12:53:
Lunch! En die ligt nog op het aanrecht, dus het wordt een luxe broodje tonijn.
Olivia ben jij een oude bekende die ik (wederom) niet herken?Ik ben hier wel vaker geweest onder een andere nick inderdaad. Moest even wisselen vanwege iemand die dingen aan me ging vragen irl die ik alleen hier op het forum had verteld...
Lunch! En die ligt nog op het aanrecht, dus het wordt een luxe broodje tonijn.
Olivia ben jij een oude bekende die ik (wederom) niet herken?Ik ben hier wel vaker geweest onder een andere nick inderdaad. Moest even wisselen vanwege iemand die dingen aan me ging vragen irl die ik alleen hier op het forum had verteld...
maandag 23 mei 2016 om 14:14
maandag 23 mei 2016 om 14:26
maandag 23 mei 2016 om 14:27
CCR op de radio, Have you ever seen the rain. Een beetje cliché, maar het wordt gewaardeerd. CCR is het smeermiddel van Oost-Groningen: iedereen vindt het hier mooi, het kan op de piratenzender en in de betere families.
Het is gehaktballenweer, dus ook rodekoolweer en gekookte-aardappels-met-jus-weer. Heerlijk!
Het is gehaktballenweer, dus ook rodekoolweer en gekookte-aardappels-met-jus-weer. Heerlijk!
maandag 23 mei 2016 om 14:32
quote:barbaracartland schreef op 23 mei 2016 @ 14:27:
CCR op de radio, Have you ever seen the rain. Een beetje cliché, maar het wordt gewaardeerd. CCR is het smeermiddel van Oost-Groningen: iedereen vindt het hier mooi, het kan op de piratenzender en in de betere families.
Het is gehaktballenweer, dus ook rodekoolweer en gekookte-aardappels-met-jus-weer. Heerlijk!dubbel lekker!
Het is gehaktballenweer, dus ook rodekoolweer en gekookte-aardappels-met-jus-weer. Heerlijk!dubbel lekker!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best