Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:barbaracartland schreef op 23 mei 2016 @ 16:16:

[...]

Ik was even het bier in de koelkast aan het zetten. Maar ik vind het een geweldig plan. Er moet ook absoluut iets met droge worst in. En geruite overhemden.

Droge worst, droge bonen, (of hoe heet dat met die 'bink' er in?) haring op roggebrood en natuurlijk jenever....

Ik zie potentie hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 14:59:

[...]

Wat voor moeilijke gesprekken?

Op je werk?Yup. Exit gesprekken. Nodig maar niet leuk. Zuigt me altijd tot op het bot leeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Even lezen. Wat heeft deze dame gelijk!

https://www.mindshakes.com/sylvana-simons/
quote:hatsetats schreef op 23 mei 2016 @ 16:58:

Even lezen. Wat heeft deze dame gelijk!

https://www.mindshakes.com/sylvana-simons/Ze stapt wel erg gemakkelijk over het feit dat Sylvana zich bij een heel eng clubje aansluit en zat te schutteren toen er kritische vragen gesteld werden heen. Maar ik schaam me ook haast voor m'n kleur als ik sommige reacties op de social media lees........
Oh dear, how sad, never mind.
Al sluit ze zich bij Wilders aan, het gaat gewoon nergens over.
Zolang Simons alle blanke Nederlanders racisten blijft noemen kan ik haar niet serieus nemen.

Ik vind haar hysterisch.
quote:yasmijn schreef op 23 mei 2016 @ 17:08:

Zolang Simons alle blanke Nederlanders racisten blijft noemen kan ik haar niet serieus nemen.

Ik vind haar hysterisch.Mag je vinden. Maar roepen dat ze in een KKK kostuum in Harlem moet worden gedropt? Of verkracht moet worden?
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 16:23:

[...]

Droge worst, droge bonen, (of hoe heet dat met die 'bink' er in?) haring op roggebrood en natuurlijk jenever....

Ik zie potentie hoor!Droge bonen inderdaad. Elk jaar word ik wel ergens uitgenodigd waar ik heel dankbaar moet smullen van deze oerveenkoloniale delicatesse. Maar lekker vind ik het niet. Dan eet ik liever boontjessoep of lekker ouderwetse capucijners. Jenever, aangevuld met Pitt bier en bessen-jus voor de dames. Of pikeurtje, want dat is lekker goedkoop. As t mor doent. (Gronings voor: "Maakt mij niet uit, zolang ik er maar dronken van word)

Ik vind haar hysterisch.Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Toen ze met haar zwarte-pieten-verrassingsact midden in een voorstelling kwam, was ik er echt klaar mee. Mijn moeder zou zeggen : 'last van enige ernstige onderbouwing heeft ze in elk geval niet'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Beterschap voor de blaffers. Dat dat zo lang moet duren zeg!

De ha vroeg net wanneer ik voor het laatst echt gelachen had. Ik wist het niet..
quote:hatsetats schreef op 23 mei 2016 @ 17:09:

[...]

Mag je vinden. Maar roepen dat ze in een KKK kostuum in Harlem moet worden gedropt? Of verkracht moet worden?Er is een heel groot verschil tussen dit en haar niet serieus nemen. Ik neem Albert Verlinde ook niet serieus maar wens hem ook geen nare dingen toe.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
De haat die eruit spreekt, doodeng vind ik het. Ik heb een paar maanden terug met die engnek die vond dat ik maar fijn naar Keulen moest gaan om te laten verkrachten door een stel k*nkermoslims een heel klein beetje van die haat mogen voelen. Dat voelt alsof je niks bent, minder dan een strontvlieg.

Of je het met haar eens ben of niet, of je haar een hysterisch mens vind of niet, dat doet toch helemaal niet meer ter zake als mensen dit soort dingen zeggen.

Ik vind haar hysterisch.

Ook dat. Maar dan nog kun je normaal op haar reageren. De reacties op de social media zijn soms echt te schunnig voor woorden.

Maar ook ik heb een schurfthekel aan haar. Ze noemt mij een racist puur vanwege m'n huidskleur en dat vind ik ook tamelijk racistisch. En je dan ook aansluiten bij die erg foute Turken.....nee, dan verdien je bepaald geen bewondering. Maar ook geen racistische bak stront en die heb ik helaas wel langs zien komen.
quote:hatsetats schreef op 23 mei 2016 @ 17:06:

Al sluit ze zich bij Wilders aan, het gaat gewoon nergens over.Laten we wel wezen: Wilders kan nergens gaan of staan zonder een stel kleerkasten om 'm heen en een volledig uitgewerkt veiligheidsplan. Voor Sylvana geldt dat gelukkig niet......

Ik vind haar hysterisch.

Eens.

Maar dat betekent niet dat het ok is om haar zo met de grond gelijk te maken. Maar goed, overal waar "men" anoniem de eigen mening op een voetstuk mag zetten gebeurt dat. Hier op het forum, in reacties onder krantenberichten, sociale media. Mensen laten zich dan van hun naarste kant zien.
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 17:13:

[...]

Er is een heel groot verschil tussen dit en haar niet serieus nemen. Ik neem Albert Verlinde ook niet serieus maar wens hem ook geen nare dingen toe.

Dat.

Op die debiele opmerkingen ga ik niet eens in.

Dat is geen volk wat ik om mij heen heb en wens en ik wil ze ook niet lezen.
quote:Hayek schreef op 23 mei 2016 @ 17:18:

[...]

Laten we wel wezen: Wilders kan nergens gaan of staan zonder een stel kleerkasten om 'm heen en een volledig uitgewerkt veiligheidsplan. Voor Sylvana geldt dat gelukkig niet......

Nee. Nog niet. Als het zo doorgaat wel.

Bij een aanslag op wilders komt 'de kogel van links' want dan hebben we hem 'gedemoniseerd' net als met Pim Fortuin. En wat als er een aanslag op Sylvana wordt gepleegd? Of op Kuzu of Öztürk? Of op hoe heet ie, van Zwarte Piet is racisme? Komt die kogel dan van rechts? Die staan dan om het hardst te roepen dat het hun eigen schuld is, denk je niet.
quote:yasmijn schreef op 23 mei 2016 @ 17:22:

[...]

Dat.

Op die debiele opmerkingen ga ik niet eens in.

Dat is geen volk wat ik om mij heen heb en wens en ik wil ze ook niet lezen.Blijf jij lekker je kop in het zand steken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 mei 2016 @ 17:20:

[...]

Eens.

Maar dat betekent niet dat het ok is om haar zo met de grond gelijk te maken. Maar goed, overal waar "men" anoniem de eigen mening op een voetstuk mag zetten gebeurt dat. Hier op het forum, in reacties onder krantenberichten, sociale media. Mensen laten zich dan van hun naarste kant zien.Ook irl hoor. En dat is niks nieuws. Ga eens naar een voetbalwedstrijd, daar is het al jaren bal met oerwoudgeluiden.
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 16:22:

[...]

Hier exact hetzelfde. Ik hoest mezelf ook wakker, zo irritant.Ik ook. Heel vaak. Soms hoest ik tot overgeven aan toe.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Ik vind haar hysterisch.

Ze doet precies datgene wat ze anderen zo hard verwijt.

Dat soort mensen neem ik niet serieus.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik sprak ooit een bejaarde vrouw uit Borneo. Zij wilde niet dat ik bij haar aan het bed kwam zitten. Toen zij heel erg ziek was en ik haar iets te drinken moest brengen, vroeg ze waarom ik haar drinken kwam brengen. Ik zei dat ik haar graag wilde helpen. Ze vroeg: "Waarom wil jij mij helpen? Ik ben zwart en jij bent blank"

Waar zij vandaan kwam was het zo, hoe donkerder de huidskleur, hoe minder waard je was. Dus hoe blanker, hoe meer aanzien je had. Nu ben ik heel blank en zij was heel donker, dus in haar ogen was zij niets waard. Ik heb haar gezegd dat voor mij huidskleur er niet toe doet en dat ik wel met haar wilde ruilen. De blik in haar ogen zal ik nooit vergeten. Ze pakte mijn hand vast en bedankte me voor mijn lieve woorden. Ze opende haar hart voor mij en dat was zo bijzonder en vanaf toen mocht ik aan haar bed zitten, haar eten geven, alles. Ik zal haar nooit vergeten.
Grappig trouwens dat er meteen geroepen wordt hoe fout zijzelf is en er zo gemakkelijk gedaan wordt over de bagger die zij over zich heen krijgt. Toch een beetje 'eigen schuld' proef ik daar uit.
quote:hatsetats schreef op 23 mei 2016 @ 17:23:

[...]

Nee. Nog niet. Als het zo doorgaat wel.

Bij een aanslag op wilders komt 'de kogel van links' want dan hebben we hem 'gedemoniseerd' net als met Pim Fortuin. En wat als er een aanslag op Sylvana wordt gepleegd? Of op Kuzu of Öztürk? Of op hoe heet ie, van Zwarte Piet is racisme? Komt die kogel dan van rechts? Die staan dan om het hardst te roepen dat het hun eigen schuld is, denk je niet.Sommigen ongetwijfeld ja. Maar ik betwijfel of zo'n aanslag gaat komen. Breivik is eigenlijk de enige in het recente verleden die ik kan verzinnen als ik probeer om aanslagen uit rechts-radicale hoek te bedenken.
quote:hatsetats schreef op 23 mei 2016 @ 17:36:

Grappig trouwens dat er meteen geroepen wordt hoe fout zijzelf is en er zo gemakkelijk gedaan wordt over de bagger die zij over zich heen krijgt. Toch een beetje 'eigen schuld' proef ik daar uit.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet

En nee, ik probeer niets goed te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven