Bar too Much *171*
maandag 17 november 2008 om 00:29
Pfff nou zeg
Liep het forum haske vast terwijl mijn pc reutelde alsof hij al 30 jaar meeging Vanochtend raakte het apparaat ook al in een urenlange coma ten gevolge van een duw van Dochter. Dus ik ga hem maar eens een tijdje rust gunnen.
En mezelf ook.
Truste
Liep het forum haske vast terwijl mijn pc reutelde alsof hij al 30 jaar meeging Vanochtend raakte het apparaat ook al in een urenlange coma ten gevolge van een duw van Dochter. Dus ik ga hem maar eens een tijdje rust gunnen.
En mezelf ook.
Truste
yette wijzigde dit bericht op 17-11-2008 00:30
Reden: tsja
Reden: tsja
% gewijzigd
maandag 17 november 2008 om 06:06
Goedemorgen.
Heb het afgelopen uur fanatiek geprobeerd om weer in slaap te vallen, maar dat heb ik maar opgegeven. Heb niet eens het gevoel dat ik te weinig geslapen heb. Maar dat komt vast nog wel. Ergens. Vandaag. Lichtbak-tijd dus. Maar nu ff niet.
Ik begin de dag altijd met een flink glas limonade. Schijnt niet iedereen lekker te vinden.
Heb het afgelopen uur fanatiek geprobeerd om weer in slaap te vallen, maar dat heb ik maar opgegeven. Heb niet eens het gevoel dat ik te weinig geslapen heb. Maar dat komt vast nog wel. Ergens. Vandaag. Lichtbak-tijd dus. Maar nu ff niet.
Ik begin de dag altijd met een flink glas limonade. Schijnt niet iedereen lekker te vinden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 17 november 2008 om 06:23
Risico van zo vroeg opstaan is dat ik alsmaar het gevoel hou dat ik onwijs veel tijd heb. En dat straks om kwart voor 8 blijkt dat ik nog lang niet klaar ben om te vertrekken. Dus: pjoeter uit (buienradar is gecheckt, daar ging het tuuk om) en aan het werk.
Latex.
Latex.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 17 november 2008 om 08:56
maandag 17 november 2008 om 12:23
maandag 17 november 2008 om 16:15
ola,
tis best lekker weer, ben zelfs op de fiets geweest! Jawel.
Moet eigenlijk zo meteen weer, maaaar 2x per dag is wel teveel van het goeie zo ineens.
Verders is het hier net een soapserie, kan vd Ende weleens benaderen
donderdag rapportendag, ben benieuwd. Dochter had laatst proefwerk, een 5. Ik zeg, ja dat kan gebeuren, volgende keer dus toch beter leren......alleen jammer dat het de cito was
Gatver, lauwe koffie
tis best lekker weer, ben zelfs op de fiets geweest! Jawel.
Moet eigenlijk zo meteen weer, maaaar 2x per dag is wel teveel van het goeie zo ineens.
Verders is het hier net een soapserie, kan vd Ende weleens benaderen
donderdag rapportendag, ben benieuwd. Dochter had laatst proefwerk, een 5. Ik zeg, ja dat kan gebeuren, volgende keer dus toch beter leren......alleen jammer dat het de cito was
Gatver, lauwe koffie

maandag 17 november 2008 om 16:18
Ik moet zo meteen ook op de fiets en best een eind. Ben ik niet meer gewend. Maar ja, de man moet naar het durrup van Blues en dat moet echt met de fwattuur. En sja, tegenwoordig hebben we er nog maar eentje
Ik weet het, het klinkt vreselijk!! Toch is dat weer even wennen na 2 jaar van de waanzinnige luxe van er 2 tot je beschikking hebben.
Lekkere romige mosterd cup-a-soup
Ik weet het, het klinkt vreselijk!! Toch is dat weer even wennen na 2 jaar van de waanzinnige luxe van er 2 tot je beschikking hebben.
Lekkere romige mosterd cup-a-soup
maandag 17 november 2008 om 17:19
maandag 17 november 2008 om 17:37
Ga eens kijken of de heksenketel is uitgeprutteld....
En daarna druk solliciteren, kreeg vandaag te horen dat ik bij Cafe B. te B. voorlopig niet kan werken. Te weinig werk, haast geen feestjes en partijtjes en datgene wàt er is gaan de goedkope krachten doen. Voel me een klein beetje afgeserveerd, maar kom er wel weer overheen. Moet alleen wèl ander werk hebben, anders ......
En daarna druk solliciteren, kreeg vandaag te horen dat ik bij Cafe B. te B. voorlopig niet kan werken. Te weinig werk, haast geen feestjes en partijtjes en datgene wàt er is gaan de goedkope krachten doen. Voel me een klein beetje afgeserveerd, maar kom er wel weer overheen. Moet alleen wèl ander werk hebben, anders ......
maandag 17 november 2008 om 22:26
Hoi Yette!
Mijn fwatuur moet morgen voor de APK. Zal mij benieuwen of het gekke ding er door komt!
Heb 2 sollicitaties de deur uit en morgen achter 2 vacatures aan. Moet ze bellen.... Mmmmm, schrijf liever dan dat ik het via de mail moet doen of moet bellen. Vorige week al een afwijzing gehad: We zijn op dit moment voorzien, maar houden u in de portefeuille! Ja, ja, dat kennen we nu zo langzamerhand wel!
Mijn fwatuur moet morgen voor de APK. Zal mij benieuwen of het gekke ding er door komt!
Heb 2 sollicitaties de deur uit en morgen achter 2 vacatures aan. Moet ze bellen.... Mmmmm, schrijf liever dan dat ik het via de mail moet doen of moet bellen. Vorige week al een afwijzing gehad: We zijn op dit moment voorzien, maar houden u in de portefeuille! Ja, ja, dat kennen we nu zo langzamerhand wel!
maandag 17 november 2008 om 22:30
Zo zeehondje is op mama's borst in slaap gevallen en ligt nu in het grote bed te pitten op een wat hoger kussen. Kay is goed verkouden en heeft een akelige blaf. Zo intens verdrietig dat mama hem zonder plichtplegingen heeft opgepakt om kind tegen borst aan de leggen en hem zo in slaap te wiegen alsof het nog een baby was (wel groot en zwaar trouwens )
maandag 17 november 2008 om 22:36
Ach gossie, Caylinn, zieltje, alweer verkouden? Beterschap voor het menneke! En morgen is ie jarig toch?
Heel lief, hoor, brief en vragen voorbereiden, maar moet gewoon bellen en de andere sollicitaties is een kwestie van de vragenvelden invullen. En ondertussen heb ik me toch een schat aan ervaring opgedaan afgelopen jaar....Hmpf! :d:
Heel lief, hoor, brief en vragen voorbereiden, maar moet gewoon bellen en de andere sollicitaties is een kwestie van de vragenvelden invullen. En ondertussen heb ik me toch een schat aan ervaring opgedaan afgelopen jaar....Hmpf! :d:
dinsdag 18 november 2008 om 09:45
Zo, auto bij de garage. Hoefde niet terug te lopen, ex heeft me opgepikt. Eigen belang hoor, ons zoontje is weer ziek, dus die zit nu op de bank naar de film Cars te kijken met een wit smoelwerkje. "Maar straks ga ik wel naar school, hoor mama! "
De lekkere scheet, hij wil niks missen tuulk. Nah, denk dat ie nog maar ff in huis blijft vandaag!
De lekkere scheet, hij wil niks missen tuulk. Nah, denk dat ie nog maar ff in huis blijft vandaag!

dinsdag 18 november 2008 om 10:57
Goedemorgen maisjes
Beterschap voor de zieke kindertjes en medeleven met hun mama's
Depri weer is het!! Gelukkig heb ik al mijn gezellige gezinsleden om mij heen en kunnen we het licht nog laten branden en ook de verwarming.
Blues, mijn echtgenoot was in E. Helaas... hij heeft niets met het gedoe in de betonnen arena... haha. Jammer hè?
ik doe mee met koffie
Beterschap voor de zieke kindertjes en medeleven met hun mama's
Depri weer is het!! Gelukkig heb ik al mijn gezellige gezinsleden om mij heen en kunnen we het licht nog laten branden en ook de verwarming.
Blues, mijn echtgenoot was in E. Helaas... hij heeft niets met het gedoe in de betonnen arena... haha. Jammer hè?
ik doe mee met koffie