Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
zo heb mezelf deze week (vandaag bijna letterlijk) 3x naar de sportschool gesleept vooral vandaag had ik echt geen zin.. tis altijd zo druk op zondag en moet nu echt wat af
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig rosamay en nijntje!

Ik ben heel benieuwd naar de weegschaal morgen. Goed m'n best gedaan maar ben er bang voor aangezien ik vorige week ineens 2 kg kwijt was.

Wel heeeeerlijk geshopt vandaag! Heb toch wel 2 maten kleiner al
Joehhh precies 0,5 er af. Dus in totaal 20 kg!!
Goed gedaan, misfit! Ik zit een beetje in een dipje, zit niet lekker in m'n vel en dat uit zich soms nog in snaaien.

Volgende maand moet ik geopereerd worden, en daar zie ik een beetje tegenop. Mijn keelamandelen gaan eruit, dus de operatie zelf stelt niet zoveel voor, maar het herstel schijnt behoorlijk zwaar te zijn.

Anyway, ik was 81,1 vanochtend, dus er is 16,9 af.
93.6 dus 4.2 eraf.

hahaha peanuts dus invergelijking met sommige van jullie.
Ah joh helly kei goed hoor! Je moet ergens beginnen. Als je zo doorgaat kom je er ook wel hoor!!

Lexie. Dat klinkt herkenbaar. Dat heb ik ook snel. Hopelijk voel je je snel weer beter. Na je operatie gewoon lekker veel waterijsje eten hoor ;)
Helly,goed hoor. Komt dat dan toch door je nachtdienst?

Ik heb gister op de weegschaal gestaan ennb ben nu 83.7 toch weer 3 ons kwijt.

Heb weer wat meer motivatie????

Lexie, ik denk dat je op een waterijs dieet moet. Gelukkig zitten er in raketjes niet zo veel calorieën als in een Magnum.
ik geloof dat me vakantie kilo me toch gevonden heeft 78.0
82! Ik zit op 10 kilo eraf! fijn dat er weer wat af gaat.

Balen Nijn maar hoort er bij, even doorzetten.

Sterkte Lexie dat is idd wel even pittig maar zo fijn als je daarna nooit meer ontstoken amandelen hebt.

Mijn bekken problemen lijken steeds minder te worden dus ik kan er steeds meer voor gaan met sporten. Een vriendin van me zei dat ik me minder op m'n streefgewicht moet focussen maar meer op goed gezond leven en sporten en dan komt het wel. Wel fijn om die getallen wat meer los te laten en blij zij met me goed voelen en in de spiegel kijken ipv steeds wegen.
Niks erbij niks eraf

Ik hou het sporten vol

Eten probeer weer even de motivatie te vinden niet te snoepen

Blijft moeilijk....
Wow, Misfit en boertje; goed zeg!! Trots op jullie!!

Ook op de anderen hoor

Maar wat een mijlpalen zeg, chapeau
Jaaaa goedzo boertje! Fijn voor je!!

Elfje, goed dat het sporten lekker gaat. De rest komt dan ook wel weer.

Ik heb deze week beurs dus van sochtends vroeg tot savonds laat weg. Weinig structuur dus qua eten. Ben benieuwd hoe dat op de weegschaal terug te zien zal zijn.

Over een weekje zit ik voor een paar dagen in Frankrijk. Zin innnn
Hallo dames! Ik heb ongelooflijke stress wat betreft projecten en afrondingen van dit jaar. Dus ik ben niet echt in staat te reageren e.d. Ik wil wel even melden dat ik ondanks deze stress -2 kilo lichter ben! :D

Ik hoop dat het goed met jullie gaat en jullie lekker gaan wat betreft afvallen! Succes en nog even doorzetten tot de vakantie!
Hi dames, ik volg nog steeds mijn dieet. Het gaat niet perfect, maar best wel goed! Ben ook veel aan het sporten. Helaas woog ik woensdag 86,4... Ik hoop maar dat het spieren zijn die zwaarder wegen dan vet :(

En wat gaan jullie allemaal goed!!!
ik ben ongesteld en zit tussen cranky en depri in
Ohhh nijntje hopelijk voel je je al wat beter.

Ik heb een redelijke week gehad. Gisteren heerlijk sushi gegeten. Ben benieuwd naar de weegschaal morgen..

Hoe gaat het met iedereen?
Ohhh en heeft iemand nog een lekker en gezond en makkelijk recept voor vanavond?? Liefst 1 persoons.
inmiddels beter, maar heb wel 2 zware dagen gehad, en ben ook niet naar de sportschool gweest de hele week,
Joehoeee 85,0 dus precies 1 kg er af.

Hoe is het bij jullie gegaan?
Hoi,

Vandaag gewogen 84 kg

Ik ben echt mijn motivatie kwijt, heb de laatste week ook veel van mijn buik. Zal wel weer over gaan.

Als ik bijv voor mezelf alleen moet er eten, haal ik meestal zo'n maaltijd salade met een kopje bouillon.
Oooh balen travelgirl. Hopelijk voel je je snel beter.

Maar zo'n salade is toch prima of wat bedoel je?

Had er verder niemand weegdag vandaag?
driedubbel haha gaat even mis hier
dubbel
ja gister zowaar 100 gram minder. net geplast maakt t vesrchil haha.. 81.9

Vind het wel moeilijk om de motivatie erin te houden.. veel leuke sociale afspraken en oh oh die wijntjes.. Vanaf morgen weer in de Hot Cabin en in de ochtend voor mn werk. Zoonlief weegt al 8 kilo! En daar hele dagen mee sjouwen doet ook wel wat voor mn armen
Hahaha erg enthousiast met drie berichten boertje. Nou in ieder geval er iets af.

Ik zit de komende dagen in t buitenland dus zal denk ik weinig reageren. In ieder geval iedereen een goede week toegewenst.

Hopelijk zien we volgende week meer en natuurlijk ook goede resultaten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven