Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 mei 2016 @ 23:57:

[...]

Goed zo.

Met ijs en citroen?Ja lekker!
quote:Eleonora-1 schreef op 25 mei 2016 @ 00:00:

Ik drink vruchtenmixsiroop. Van die Roosvicee-achtige herrie met rozenbottel en tomaat en zo van het huismerk van de Coop (de beste).

Het eerste drankje wat ik me herinner en ik vind het tot op de dag van vandaag lekker.

Verder ben ik een frisdrank- en saphoer. Ik lust alles maar beperk de inname vanwege calo's en aanschafprijs.

Alcohol drink en lust ik niet.
quote:Phoolan schreef op 25 mei 2016 @ 00:27:

[...]

Ja lekker!Santé dan maar!
Cheers
Mooie ava heb jij. Hou ervan.
Goedemorgen.

Kan ik hier aan de bar ook een portie Lente met Zonnenschijn en Hoge Temperaturen bestellen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 06:53:

Goedemorgen.

Kan ik hier aan de bar ook een portie Lente met Zonnenschijn en Hoge Temperaturen bestellen?Alsjeblieft, één Lente met Zonnenschijn met wat extra Hoge Temperaturen

Als het niet heet genoeg is, moet je even roepen!
Is er ook al koffie? Slaap zo slecht bah.
Yette, lekker! Ben mijn thermosbeker met thee vergeten en heb net de verwarming in het lokaal ingeschakeld want koud hier.
quote:yasmijn schreef op 25 mei 2016 @ 00:09:

Sapjes zijn fout ivm de suikers.

Boeien lieverd.

Ik ben niet bang voor suiker hoor.

Mogge,

Heb weer lekker zitten wogen de afgelopen dagen en nu slaan de deadlines keihard in mijn gezicht. Dat wordt aanpoten vandaag. Ga het niet helemaal halen vrees ik.

Ik heb onder/naast de verdikking in mijn lies nu ook een knobbeltje ontdekt. Kan allemaal bij elkaar horen en is in 99% van de gevallen niks, maar ik hou er niet van. Was maandag bij de ha en die heeft niet gekeken naar mijn opgezwollen lymfeklieren toen ik hem vertelde dat ik dacht dat het door de bijensteek kwam. Er waren belangrijker zaken te bespreken. Nu heb ik een beetje spijt. Vroeg hem nog wel wanneer het weg moest zijn. Als het over 1,5 week niet weg is, maak ik een nieuwe afspraak.

En nu moet ik aan de slag!

Heb een fijne dag allemaal
Morning!
Oh dear, how sad, never mind.
Kittens, goed dat je het in de gaten houdt meisje....
Yette, dank je voor de Lente! Ziet er lekker uit.

Kittens, succes met aanpoten vandaag.
Sterkte Kitty!

Ik ga m'n dag vandaag helemaal volplannen. Was gisteren wat lamgeslagen en dan is het hier al snel apenkooien om van de bank naar de keuken te komen ...

Playlist met Nouvelle Vague aan en gáán! This is not a love song
Wat een feest he, gisteren...

Ik neem even een wijntje om op gang te komen hoor.

quote:yette schreef op 25 mei 2016 @ 08:55:

Sterkte Kitty!

Ik ga m'n dag vandaag helemaal volplannen. Was gisteren wat lamgeslagen en dan is het hier al snel apenkooien om van de bank naar de keuken te komen ...

Playlist met Nouvelle Vague aan en gáán! This is not a love song

Goedemorgen! Yette doe mij die hele playlist maar, heerlijk!

Kittens ik stuur je wat extra pk's. En ik ga zelf ook flink aan de bak. Morgen de jaarvergadering en een grote bijeenkomst en mijn presentatie is nog niet klaar Hoppa, ik geef mezelf een schop onder mijn kont in de hoop dat... Tot later!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh Yette, jij vooral sterkte! Wat een nieuws (zeer waarschijnlijk toch, wanneer is dat gesprek ook al weer?) en wat een spannende (angstige) tijd ga je dan tegemoet.

(Ik mag even naar t café, want zit in wachtruimte fysio)
quote:Eleonora-1 schreef op 25 mei 2016 @ 08:56:

Wat een feest he, gisteren...

Ik neem even een wijntje om op gang te komen hoor.

[afbeelding]
Thanx, Kitty!

Lekker hè, Blondje, oude wijven new wave Succes met je presentatie!
Goedemorgen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou, dat puinruimen lukt aardig -not!

Ik heb wèl de hele keuken en m'n kleren ontoonbaar gemaakt omdat ik ineens bedacht dat ik alles in huis had voor pizza.

Al met al best goed bezig. Toch?

(word soms echt gek van die chaos in m'n kop)

Koffie!
Goedemorgen.
Life is short. Eat dessert first.
Nou, Yette, heel goed bezig!
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben blij vandaag. Want.......

Ben verkouden en gisteren voelde mijn keel alsof hij vol glassplinters zat, vandaag niet meer!

Mijn salaris + vakantiegeld komt vandaag, dus ik ben aan het verzinnen wat ik allemaal ga kopen. Wil, ondanks moeilijke blarenvoeten, toch proberen leuke zomerschoenen te kopen.

Hoef vandaag niet te werken of andere verplichtingen te vervullen.

Mijn was, strijk, poets is gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven