Good Luck!
maandag 17 november 2008 om 21:08
http://www.telegraaf.nl/b...n_autogrill__.html?p=10,2
Aaaaah, last van hormonen denk ik, moet hier van janken
Aaaaah, last van hormonen denk ik, moet hier van janken
maandag 17 november 2008 om 22:07
dinsdag 18 november 2008 om 09:05
AAAAH, Jonathan is elke dag om 6 uur-half 7 wakker, dus we zetten de wekker niet meer. Worden we zelf met schrik wakker omdat hij over 20 minuten opgehaald word! Laat hem eens lekker tot 8 uur slapen in het weekend zeg. Hij begrijpt het niet helemaal helaas.
Wat een lieve foto's van CG-je. Wat krijgt ze veel haar ineens, lief die rode krulletjes!
Wat een lieve foto's van CG-je. Wat krijgt ze veel haar ineens, lief die rode krulletjes!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 18 november 2008 om 10:26
Goedemorgen,
Ik ben druk met potjestraining
, dus weinig tijd. Gaat goed, Lianne heeft al veel stickertjes
En ik besteed meer tijd aan Lianne, dus helaas ben ik hier niet zoveel. Gisteren met haar naar de speeltuin, ze wilde op de schommel (favoriet). Zegt ze tegen mij:"Mama, jij mag ook schommelen"> "Nee schat, mama wil niet schommelen (word ik misselijk van).
Zegt ze:"Maar mama, jij hebt geen baby meer in je buik, dus kan je schommelen" Dus toch maar even geschommeld, want ze had helemaal gelijk.
Rissie, ik had me heel erg vergist. Dacht dat je de 30ste jarig was (Hyves), maar je bent 30 geworden. Nog van harte gefeliciteerd meid!
Jammer dat je ruzie had gehad.
Naatie, nog gefeliciteerd met je oma.
Amaal, nog gefeliciteerd met je lief.
Ha, ha, die opmerking van Laurens dat 'ie tegen de boom kan plassen, gewéldig!
Hel, veel succes!
Jin, ik heb niet zo heel veel contact met de ouders (lees: moeders) op de psz. Het is brengen en halen en dan weer naar huis. Daarom vond ik het ook leuk om te knutselen; dan leer je elkaar beter kennen.
Bam, dat was erg gezellig bij jullie thuis na de Sint intocht. Zaterdag komt hij hier. Lianne zingt al veel liedjes mee van de cd, echt leuk.
Juud, . Ik begrijp je helemaal, ik mopper ook sneller op Lianne als ik moe ben. Niet terecht, maar het gebeurt wel.
Fles geven zou je kunnen proberen, misschien zit 'ie in een groeispurt en heeft hij extra voeding nodig?
Mamax, wat een actie van je buurman. Niet normaal zeg.
Ik ben druk met potjestraining
En ik besteed meer tijd aan Lianne, dus helaas ben ik hier niet zoveel. Gisteren met haar naar de speeltuin, ze wilde op de schommel (favoriet). Zegt ze tegen mij:"Mama, jij mag ook schommelen"> "Nee schat, mama wil niet schommelen (word ik misselijk van).
Zegt ze:"Maar mama, jij hebt geen baby meer in je buik, dus kan je schommelen" Dus toch maar even geschommeld, want ze had helemaal gelijk.
Rissie, ik had me heel erg vergist. Dacht dat je de 30ste jarig was (Hyves), maar je bent 30 geworden. Nog van harte gefeliciteerd meid!
Jammer dat je ruzie had gehad.
Naatie, nog gefeliciteerd met je oma.
Amaal, nog gefeliciteerd met je lief.
Ha, ha, die opmerking van Laurens dat 'ie tegen de boom kan plassen, gewéldig!
Hel, veel succes!
Jin, ik heb niet zo heel veel contact met de ouders (lees: moeders) op de psz. Het is brengen en halen en dan weer naar huis. Daarom vond ik het ook leuk om te knutselen; dan leer je elkaar beter kennen.
Bam, dat was erg gezellig bij jullie thuis na de Sint intocht. Zaterdag komt hij hier. Lianne zingt al veel liedjes mee van de cd, echt leuk.
Juud, . Ik begrijp je helemaal, ik mopper ook sneller op Lianne als ik moe ben. Niet terecht, maar het gebeurt wel.
Fles geven zou je kunnen proberen, misschien zit 'ie in een groeispurt en heeft hij extra voeding nodig?
Mamax, wat een actie van je buurman. Niet normaal zeg.
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 18-11-2008 12:35
Reden: Niet goed gelezen
Reden: Niet goed gelezen
% gewijzigd
dinsdag 18 november 2008 om 11:45
Kokos, dat heb ik ook gedaan hoor.
Vent kwam de buurman gisteren tegen, hij heeft hem gewoon genegeerd en buurman is hem niet naar de keel gevlogen. Ik denk dus dat we gewoon radiostilte hebben, gelukkig maar, ik heb echt een hekel aan ruzie.
Amalia, heb je al laarzen op het oog?
Mal, wij hadden dat zondagochtend. Max is ziek dus we lagen om 9.45 nog te slapen, worden we door vriendin wakker gebeld . Ach, Sam was waarschijnlijk al een tijdje wakker, dus voor hem was het wel lekker.
Vent wordt zondag 30. Nu heb ik voor zaterdag een surpriseparty georganiseerd. Wij gaan met de ouders en kids uit eten bij een tapasrestaurantje en m'n zusje en schoonzusje maken hier de boel klaar. Ben benieuwd wat hij er van vindt!
Vent kwam de buurman gisteren tegen, hij heeft hem gewoon genegeerd en buurman is hem niet naar de keel gevlogen. Ik denk dus dat we gewoon radiostilte hebben, gelukkig maar, ik heb echt een hekel aan ruzie.
Amalia, heb je al laarzen op het oog?
Mal, wij hadden dat zondagochtend. Max is ziek dus we lagen om 9.45 nog te slapen, worden we door vriendin wakker gebeld . Ach, Sam was waarschijnlijk al een tijdje wakker, dus voor hem was het wel lekker.
Vent wordt zondag 30. Nu heb ik voor zaterdag een surpriseparty georganiseerd. Wij gaan met de ouders en kids uit eten bij een tapasrestaurantje en m'n zusje en schoonzusje maken hier de boel klaar. Ben benieuwd wat hij er van vindt!
dinsdag 18 november 2008 om 11:51
Hoi hoi,
heel even, ga vanavond even bij lezen.
Weekend met het werk goed doorgekomen, mijn bekken was wat minder blij, eigenwijze ik toch bowlen en dansen etc...
Gisteren 20weken echo gehad en alles was goed, baby zat in yoga houding rechtop ha ha, was erg leuk om te zien.
Zo nu weer even verde werken tot later
heel even, ga vanavond even bij lezen.
Weekend met het werk goed doorgekomen, mijn bekken was wat minder blij, eigenwijze ik toch bowlen en dansen etc...
Gisteren 20weken echo gehad en alles was goed, baby zat in yoga houding rechtop ha ha, was erg leuk om te zien.
Zo nu weer even verde werken tot later
dinsdag 18 november 2008 om 12:04
Even een vervolg:
dit kregen we per mail:
Dames en heren,
Zoals ik u al eerder heb laten weten heeft de Stichting Energy4All met uw hulp een fantastisch resultaat neergezet door van de 46 goede doelen op plaats 9 te eindigen. Vervolgens hebben wij een vragenlijst ingevuld en aangegeven dat de ¤ 50.000,- gaat naar het onderzoek van Prof. dr. Jan Smeitink en zijn team. De jury 3M-Fonds is afgelopen week verschillende keren bijeen geweest om uit de top 10 een top 5 te selecteren.
De volgende goede doelen (in alfabetische volgorde) zijn gekozen:
KiKa Stichting Kinderen Kankervrij
Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting
Stichting CliniClowns Nederland
Stichting Energy4All
Stichting Nationaal Fonds Kinderhulp
Op 27 november a.s. krijgen wij 10 minuten om de Stichting Energy4All te presenteren. Vervolgens kiest het personeel van 3-M de winnaar. Op 28 november zullen wij op onze site ( www.energy4all.eu ) u op de hoogte brengen van de einduitslag.
Met vriendelijke groet,
*naam vice-voorzitter*
Stichting Energy4All
nu nog heel hard duimen 27 november
dit kregen we per mail:
Dames en heren,
Zoals ik u al eerder heb laten weten heeft de Stichting Energy4All met uw hulp een fantastisch resultaat neergezet door van de 46 goede doelen op plaats 9 te eindigen. Vervolgens hebben wij een vragenlijst ingevuld en aangegeven dat de ¤ 50.000,- gaat naar het onderzoek van Prof. dr. Jan Smeitink en zijn team. De jury 3M-Fonds is afgelopen week verschillende keren bijeen geweest om uit de top 10 een top 5 te selecteren.
De volgende goede doelen (in alfabetische volgorde) zijn gekozen:
KiKa Stichting Kinderen Kankervrij
Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting
Stichting CliniClowns Nederland
Stichting Energy4All
Stichting Nationaal Fonds Kinderhulp
Op 27 november a.s. krijgen wij 10 minuten om de Stichting Energy4All te presenteren. Vervolgens kiest het personeel van 3-M de winnaar. Op 28 november zullen wij op onze site ( www.energy4all.eu ) u op de hoogte brengen van de einduitslag.
Met vriendelijke groet,
*naam vice-voorzitter*
Stichting Energy4All
nu nog heel hard duimen 27 november
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 18 november 2008 om 12:43
Mamax, sorry, niet goed gelezen, ik had er te snel doorheen gescrold. Hopelijk niet nog een keer zo'n actie van je buurman.
Leuk, een surpriseparty voor je man.
Enka, , uk in de yogahouding: leuk!
Mal, jipppieee! Dat gaat goed! Ben blij voor je en ga hard duimen!
Tim ligt te slapen, we gaan eten.
Ha, ha, Lianne zit nu bij mij op schoot en heeft net een Sinterklaas cd geluisterd, zit nu de hele tijd "appeltjes van Oranje".
Leuk, een surpriseparty voor je man.
Enka, , uk in de yogahouding: leuk!
Mal, jipppieee! Dat gaat goed! Ben blij voor je en ga hard duimen!
Tim ligt te slapen, we gaan eten.
Ha, ha, Lianne zit nu bij mij op schoot en heeft net een Sinterklaas cd geluisterd, zit nu de hele tijd "appeltjes van Oranje".
dinsdag 18 november 2008 om 12:44