Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 19:20:

[...]

Ik ga zo mijn campingsmoking aanschieten

Dat doe ik echt nooit.

Hooguit dat ik hem in het weekend wel eens gelijk aan doe.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 25 mei 2016 @ 19:29:

[...]

Dat doe ik echt nooit.

Hooguit dat ik hem in het weekend wel eens gelijk aan doe.Hier ook zo en dan noem ik het pyjama-dag en neem ik ook geen telefoon op. Dan ben ik even 'mol' of 'struisvogel'. In elk geval dus ondergedoken voor de wereld.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

Dat doe ik echt nooit.

Hooguit dat ik hem in het weekend wel eens gelijk aan doe.Ook dat doe ik nooit. Hooguit wel eens dat ik om 22.00 uur ga douchen en dan nog even naar beneden wil, dan wel. Mijn schoonouders zitten om 20.00 uur in pyjama het journaal te kijken. Daar hoef je dan dus echt niet meer spontaan aan te waaien, ik vind dat zo ongezellig, doen we hier dus echt nooit.
quote:fietsie schreef op 25 mei 2016 @ 19:28:

[...]

Oh leuk! Op je meubels of heb jij ergens een goedkope afgedankte inboedel van een gymzaal op de kop getikt?Op de tuintafel, in zijn eetstoel
When they go low, we go high. (M.Obama)

[...]

Dat doe ik echt nooit.

Hooguit dat ik hem in het weekend wel eens gelijk aan doe.Ik ben moe en ongesteld, man in buitenland dus ik ga vroeg in de pyjama en nog vroeger het bed in.
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 19:33:

[...]

Hier ook zo en dan noem ik het pyjama-dag en neem ik ook geen telefoon op. Dan ben ik even 'mol' of 'struisvogel'. In elk geval dus ondergedoken voor de wereld.Een legging en wijde trui. Iedereen mag aanwaaien maar ik wil iets makkelijks aan.
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 19:37:

[...]

Ik ben moe en ongesteld, man in buitenland dus ik ga vroeg in de pyjama en nog vroeger het bed in. Ah, dan dreum nog ff lekker laten klimmen, wordt hij flink moe van en slaapt hij goed en daarna samen naar bed!
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 19:39:

[...]

Een legging en wijde trui. Iedereen mag aanwaaien maar ik wil iets makkelijks aan.Ik heb ook 'thuiskleding' die makkelijker zit dan de pakjes, jurken, nylons en hakken die ik naar het werk draag. Dat zijn jumpsuits (die met hakken ook naar een feestje zouden kunnen), harembroeken met shirtjes of in de zomer spaghetti bandjes jurkjes. Het 'rare' is dat ik die dus echt zie als 'hangkleding' en nooit aantrek als ik naar buiten ga, terwijl dat prima zou kunnen.
quote:fietsie schreef op 25 mei 2016 @ 19:34:

[...]

Ook dat doe ik nooit. Hooguit wel eens dat ik om 22.00 uur ga douchen en dan nog even naar beneden wil, dan wel. Mijn schoonouders zitten om 20.00 uur in pyjama het journaal te kijken. Daar hoef je dan dus echt niet meer spontaan aan te waaien, ik vind dat zo ongezellig, doen we hier dus echt nooit.Wij altijd. Sterker nog op veel zondagen trek ik s'morgens na het douchen gewoon een verse aan
Oh en nu nog een spijkerbroek en een blousje maar ik ga zo douchen en dan een joggingpak aan wat werkelijk nog nooit gedragen is waar het oorspronkelijk voor bedoelt is
Bedoelt of bedoeld ik weet het stom genoeg ineens niet meer.
bedoeld want het is in deze zin een voltooid deelwoord
Dolfje, elke keer als ik je AVA bekijk, zie ik een kussen in de vorm van een poes. Misschien omwille van het getekende gezichtje, maar het is voor mij dus een 'sierkussentje'
Ik doe als ik thuiskom altijd gelijk mijn schoenen uit en mijn thuiskloffie aan. En dat terwijl ik buitenshuis ook niet bepaald chique gekleed rondloop. Wel heb ik een aantal mooie tassen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 19:49:

Ik doe als ik thuiskom altijd gelijk mijn schoenen uit en mijn thuiskloffie aan. En dat terwijl ik buitenshuis ook niet bepaald chique gekleed rondloop. Wel heb ik een aantal mooie tassen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 19:49:

Ik doe als ik thuiskom altijd gelijk mijn schoenen uit en mijn thuiskloffie aan. En dat terwijl ik buitenshuis ook niet bepaald chique gekleed rondloop. Wel heb ik een aantal mooie tassen. haai Wollie. Heb je een goede dag gehad?
quote:fietsie schreef op 25 mei 2016 @ 19:48:

bedoeld want het is in deze zin een voltooid deelwoordDank je wel. Ik twijfelde ineens heel erg.
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 19:49:

Dolfje, elke keer als ik je AVA bekijk, zie ik een kussen in de vorm van een poes. Misschien omwille van het getekende gezichtje, maar het is voor mij dus een 'sierkussentje' Haha het is Dolfje weerwolfje dus iets anders dan een poes
quote:dolfje schreef op 25 mei 2016 @ 19:51:

[...]

Haha het is Dolfje weerwolfje dus iets anders dan een poes I Know en toch zie ik een poes Raar kattenvrouwtje hier waarschijnlijk
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 19:50:

[...]

haai Wollie. Heb je een goede dag gehad?

Hoi Lieve Blond.

Ja, rustig aan gedaan. Had flink ingeslagen bij bol.com omdat ik mijn vakantiegeld had gekregen. Maar toen bleek ik daar nog een cadeaubon uitstaande te hebben en was ik maar een tientje kwijt. Dat is nog eens leuk shoppen.

Is alles nog op tijd afgekomen op je werk?
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 19:40:

[...]

Ah, dan dreum nog ff lekker laten klimmen, wordt hij flink moe van en slaapt hij goed en daarna samen naar bed!Precies dat. Man komt vanavond laat thuis maar dan slaap ik al.
quote:dolfje schreef op 25 mei 2016 @ 19:46:

Oh en nu nog een spijkerbroek en een blousje maar ik ga zo douchen en dan een joggingpak aan wat werkelijk nog nooit gedragen is waar het oorspronkelijk voor bedoelt is
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 19:54:

[...]

Hoi Lieve Blond.

Ja, rustig aan gedaan. Had flink ingeslagen bij bol.com omdat ik mijn vakantiegeld had gekregen. Maar toen bleek ik daar nog een cadeaubon uitstaande te hebben en was ik maar een tientje kwijt. Dat is nog eens leuk shoppen.

Is alles nog op tijd afgekomen op je werk?

Yeeey! Dat doe je goed. Heb je het voor een ander moment als je door je aankopen vandaag een verzadigd gevoel hebt!

Het meeste is klaar. Het essentiële stuk van de presentatie (cijfertjes) is GVD nog niet goedgekeurd. Ik ben er van overtuigd dat ik het echt wel weer goed voor elkaar krijg, maar deze stress is zo onnodig en daar baal ik van. De rest van het 'feestje' heb ik volgens mij wel top in de hand, inclusief borrel, diner, band en techniek en ik heb natuurlijk ook mijn outfit al klaar hangen zodat ik mezelf morgen 'stevig voel staan'.

Mag ik morgen tussen 17 en 20 uur wat duimen lenen? En vlak daarvoor even komen raaskallen om mezelf goed bij de les te krijgen?
Wat heb je trouwens gekocht Wollie? Nog een mooie tas ?
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 20:00:

[...]

Yeeey! Dat doe je goed. Heb je het voor een ander moment als je door je aankopen vandaag een verzadigd gevoel hebt!

Het meeste is klaar. Het essentiële stuk van de presentatie (cijfertjes) is GVD nog niet goedgekeurd. Ik ben er van overtuigd dat ik het echt wel weer goed voor elkaar krijg, maar deze stress is zo onnodig en daar baal ik van. De rest van het 'feestje' heb ik volgens mij wel top in de hand, inclusief borrel, diner, band en techniek en ik heb natuurlijk ook mijn outfit al klaar hangen zodat ik mezelf morgen 'stevig voel staan'.

Mag ik morgen tussen 17 en 20 uur wat duimen lenen? En vlak daarvoor even komen raaskallen om mezelf goed bij de les te krijgen?Die duimen krijg je, maar die heb je vast niet nodig! En raaskallen is altijd goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven