Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
woensdag 25 mei 2016 om 21:54
quote:GrimbleGrumble schreef op 25 mei 2016 @ 21:51:
[...]
Echt hè? Schoonmoeder, die zichzelf ook als hypersensitief gediagnosticeerd heeft, staat te trappelen hoor!
Ik doe het wel en vind het heel fijn
Zoon toen hij klein was ook.
Niet ivm hypersensitief, wel om te helpen filteren.
[...]
Echt hè? Schoonmoeder, die zichzelf ook als hypersensitief gediagnosticeerd heeft, staat te trappelen hoor!
Niet ivm hypersensitief, wel om te helpen filteren.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 25 mei 2016 om 21:57
quote:Moirai schreef op 25 mei 2016 @ 21:54:
[...]
Niet ivm hypersensitief, wel om te helpen filteren.Wat ben je soms toch een lekkere zweefteef.
[...]
Niet ivm hypersensitief, wel om te helpen filteren.Wat ben je soms toch een lekkere zweefteef.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 25 mei 2016 om 22:00
woensdag 25 mei 2016 om 22:01
woensdag 25 mei 2016 om 22:03
quote:Solomio schreef op 25 mei 2016 @ 21:58:
Ik heb ineens allemaal reclames in beeld, terwijl mijn Adblocker gewoon aangeeft dat ie van alles wegfiltert.Had ik ook. Op het bugtopic staat wat je uit moet vinken. Iets van 'niet heel storende reclames' of zo.
Ik heb ineens allemaal reclames in beeld, terwijl mijn Adblocker gewoon aangeeft dat ie van alles wegfiltert.Had ik ook. Op het bugtopic staat wat je uit moet vinken. Iets van 'niet heel storende reclames' of zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 25 mei 2016 om 22:09
woensdag 25 mei 2016 om 22:10
quote:Nouschi schreef op 25 mei 2016 @ 22:03:
[...]
Had ik ook. Op het bugtopic staat wat je uit moet vinken. Iets van 'niet heel storende reclames' of zo.
Ah, thx. Ik bedenk niet eens dat het een bug hier kan zijn, ik denk eigenlijk dat die adverteerders wel weer wegen hebben gevonden om Adblocker te omzeilen.
Maar ze zijn nu weer weg.
[...]
Had ik ook. Op het bugtopic staat wat je uit moet vinken. Iets van 'niet heel storende reclames' of zo.
Ah, thx. Ik bedenk niet eens dat het een bug hier kan zijn, ik denk eigenlijk dat die adverteerders wel weer wegen hebben gevonden om Adblocker te omzeilen.
Maar ze zijn nu weer weg.
Try something new today. For example: make a good decision.
woensdag 25 mei 2016 om 22:11
woensdag 25 mei 2016 om 22:19
quote:dolfje schreef op 25 mei 2016 @ 22:16:
Misschien moet ik onder zijden lakens gaan liggen en alles van zijde zodat ik 's nachts al mijn gedachten eens stil krijg zodat ik eens doorslaap.
Of je neemt een slaappil.
Zijde lijkt me heerlijk slapen trouwens.
Misschien moet ik onder zijden lakens gaan liggen en alles van zijde zodat ik 's nachts al mijn gedachten eens stil krijg zodat ik eens doorslaap.
Of je neemt een slaappil.
Zijde lijkt me heerlijk slapen trouwens.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.