Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Kom op dames, ik heb al heel veel mooie plaatjes gevonden!
ik win ik win ik win! De ontbijtman!
Ha! Net te laat. Was even terug aan het scrollen, kijken hoe ie ook al weer heette, maar heeft geen naam zie ik....

dju...

mag k een troostprijs?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oh Ingelke sorry, ik bedacht ter plekke even een naam. Pop noemt hem ex-date, maar dat kan iedereen zijn..:-)

Sorry iedereen, maar ben te moe om inhoudelijk te posten en te reageren...volgens mij gaat het met iedereen goed tot redelijk (behalve BE dan....) Mozz en Pop de mannen over de vloer, gezellie :-)

Met mij verder ok hoor!

Tot morgen!

X
Zo vergadering gehad... ben toch maar heen gegaan. Was weer gezellig.

Ik ken die BN'ers wel , ben ze wel vaker tegen gekomen op feestjes en in t uitgaansleven. Laten we er maar op houden dat het Gay BN'ers zijn en dames die weer veel bij hen zijn.

Er is wel eens vaker tegen mij gezegd dat ik draai met mijn ogen wanneer ik in gesprek ben met iemand. Ik merk hier zelf helemaal niets van.. Maar t schijnt er *vreemd* uit te zien..

Hmm hoe zorg ik er voor dat mijn ogen niet meer draaien ?
Pop, wat lief van de ontbijtman dat 'ie op ziekenbezoek komt! (en nu heeft 'ie nog een naam gekregen ook )

Wel naar dat je zo ziek bent... iets verkeerds gegeten? Of is het buikgriepje achtig iets?

Vleer met je ogen draaien? Zoiets? Dan is het wel raar ja, haha!

Misschien kun je aan bekenden vragen of ze het kunnen zeggen als je het doet, zodat je doorkrijgt wanneer je het doet.

Xen ook alles goed dus? Fijn!
Misschien een grote zonnebril opzetten Vleer.

Maar wat maakt het uit dat je dat doet, zolang je er maar geen last van hebt zelf. Zou ik denken dan.
Mozza .. ja zoiets idd haha minder erg als die smiley...

Ik doe het wanneer ik moe ben en iets eng vind.. Maar mijn collega zei t vanavond ook terwijl ik mij niet moe voelde en ook niet iets eng vond.. Apart
Mozz en Pop hoop dat jullie het gezellig hebben gehad met de mannen!

Ingel...fijn dat je een lekkere werkdag achter de rug hebt! Altijd lekker, werk kan zoveel stress veroorzaken!

Vleer...ogen draaien,.....ik schijn veel te knipperen met mijn ogen als ik zenuwachtig/nerveus ben

Be.... voor jouw nogmaals een

Xenia.....Haaaaaaaaiiiiiiiii
Vanavond was vriendin op bezoek....ik had lekker lasagne gemaakt en gezellig gebabbelt en tv gekeken. Echt een lieve vriendin.

Tsja....mijn gedachtes over VM laten me niet los. Ik kan er niets aan doen. Ik slaap er al nachten slecht door heb ik het idee Hij zou eens moeten weten........
PD komt straks pas, ben net terug van buikdansen, we moeten morgen allebei in hoofdstad zijn...

En mag ik nog even een man poneren in ons midden?

Kwam ik tegen toen ik aan het zoeken was op colombianen...

Smakelijk hapje vond ik wel.........

quote:winkelmandje schreef op 18 november 2008 @ 22:55:

Vanavond was vriendin op bezoek....ik had lekker lasagne gemaakt en gezellig gebabbelt en tv gekeken. Echt een lieve vriendin.

Tsja....mijn gedachtes over VM laten me niet los. Ik kan er niets aan doen. Ik slaap er al nachten slecht door heb ik het idee Hij zou eens moeten weten........

Zo Lasagne gemaakt...... Met of zonder bechamelsaus?

Moeilijk he om die gedachtes te verzetten uit je hoofd, en dan zeker nog eens als je probeert te slapen erg vervelend!
damn wat heeft die een godvergoten mooie kaaklijn

= verliefd
Mozza...jammieeee die ziet er zeker smakelijk uit!!

Hoe gaat met iedereen hier?
Ik snap niet dat jullie zo positief kunnen zijn over VM en mij
Zonder bechamelsaus....easy way zo direct uit werk
Sorry met mijn depri uitlatingen.....ik denk dat ik anders maar een tijdje stop met forummen....wordt inmiddels een beetje gek van mezelf.....kun je nagaan hoe jullie gek worden van mij!
quote:winkelmandje schreef op 18 november 2008 @ 23:11:

Sorry met mijn depri uitlatingen.....ik denk dat ik anders maar een tijdje stop met forummen....wordt inmiddels een beetje gek van mezelf.....kun je nagaan hoe jullie gek worden van mij!Toch een mooie uitlaatklep voor je. En ben zelf toch al gestoord dus mij maakt het niks uit hoor.
Wm hou je je dan marar bezig met mijn draaiende ogen en mijn linkerooglid die bovenste waarmee je knippert hangt niet gelijk met die van de rechter.. Lijkt wel of die linker wat meer naar beneden hangt.. Je ziet meer van t rechter oog dan van t linkeroog.. Hoe kan dat dan ?
Hangend ooglid

Hangend ooglid (ptosis)

Deze informatie is bedoeld voor mensen die geleidelijk een hangend bovenooglid hebben gekregen zonder dat er sprake is van spierziekten of neurologische afwijkingen.

Het bovenooglid wordt geopend door contractie van een spier die vanuit de top van de oogkas naar het ooglid loopt; de levatorspier. Deze spier loopt naar het ooglid toe uit in een dunne peesplaat die vast zit aan een bindweefselplaat in het ooglid.

Een hangend ooglid ('ptosis') dat op volwassen leeftijd ontstaat is meestal het gevolg van het losraken van de aanhechting van deze spier in het ooglid, of van uitrekken van het pezige deel van de levatorspier. Op zich functioneert de spier dus goed, maar de verbinding tussen de spier en het ooglid is verslapt.

Oorzaken van een hangend ooglid

Oorzaken zijn o.a.:

- veroudering waardoor het weefsel verslapt

- langdurig dragen van harde contactlenzen. Ongeveer 10 % van de mensen die langer dan 10 jaar harde contactlenzen dragen krijgt een hangend ooglid

- oogoperaties

- ernstige oogontstekingen of ongevallen waarbij veel zwelling van de weefsels van het ooglid is opgetreden.

Wanneer, zoals in bovengenoemde gevallen, het hangende ooglid het gevolg is van het losraken van de spier kan de afwijking worden gecorrigeerd door de spier weer vast te hechten aan de bindweefselplaat in het ooglid. Deze operatie kan alleen onder plaatselijke verdoving worden verricht, omdat tijdens de operatie de hoogte van het ooglid moet worden beoordeeld.

Wanneer er tevens een teveel aan huid in het bovenooglid aanwezig is moet dit tegelijkertijd worden gecorrigeerd, anders hangt de huid na de operatie over de rand van het het ooglid heen. Zie bovenooglidcorrectie.

Andere oorzaken van een hangend ooglid

De hierboven genoemde loslating van de aanhechting spier is de meest voorkomende oorzaak van hangende oogleden op latere leeftijd, maar er zijn andere, zeldzamere, oorzaken. Zo kan de functie van de spier gestoord raken bij bepaalde spierziekten, zoals dystrophia myotonica of myasthenie. Bij afwijkingen van de zenuwvoorziening van de oogspieren kunnen zowel afwijkingen in de stand van het oog als in de stand van het ooglid optreden. Dit komt nogal eens voor na een beroerte. Deze afwijkingen zijn meestal veel moeilijker te behandelen, en er zijn meer bijwerkingen.

Informatie hierover vindt u op de website van Het Oogziekenhuis www.oogziekenhuis.nl

De verzekering, de wachtlijst

Correctie van een hangend ooglid wordt door de zorgverzekering tot de cosmetische chirurgie gerekend. Dat betekent dat de verzekering de ingreep alleen betaalt wanneer het hangende ooglid klachten veroorzaakt. Deze klachten zijn o.a. ogen die ('s avonds) dichtvallen, of beperking van het zicht doordat één of beide oogleden voor de pupil hangen. Aangezien de meeste patienten pas komen wanneer dergelijke klachten bestaan geeft de verzekering vrijwel altijd toestemming voor de operatie. U moet deze toestemming echter voorafgaand aan de operatie vragen.

Bloedverdunnende medicijnen

Ooglidoperaties kunnen niet worden verricht wanneer u bloedverdunnende medicijnen gebruikt (Ascal, Aspirine, acetylsalicylzuur, verwante preparaten en medicijnen via de trombosedienst.

De behandeling van een hangend ooglid

Een hangend ooglid door loslating van de levatorspier kan - behoudens enkele uitzonderingen - niet onder plaatselijke verdoving worden gecorrigeerd. In het algemeen is trouwens de kans op succes bij de correctie van een hangend ooglid groter bij correctie onder plaatselijke verdoving.

De operatie wordt in dagopname onder plaatselijke verdoving verricht. De ingreep duurt 45 minuten voor één ooglid en ruim een uur voor een operatie aan beide kanten. De ingreep gaat als volgt.

Eerst wordt met een viltstift aangetekend waar een snee in het ooglid gemaakt moet worden. Wanneer er een teveel aan huid is wordt aangetekend hoeveel huid er moet worden verwijderd. Hierna krijgt u enkele injecties plaatselijke verdoving, aan de binnenzijde en aan de buitenzijde van het ooglid. Deze prikken zijn kortdurend pijnlijk, vergelijkbaar met verdoving bij de tandarts. Na de verdoving zult u in het algemeen weinig tot niets meer van de operatie voelen. Hierna wordt uw gezicht wordt schoongemaakt met zeep, en krijgt u steriele doeken over u heen. Uw gezicht blijft vrij.
Oorzaken van een hangend ooglid

Oorzaken zijn o.a.:

- veroudering waardoor het weefsel verslapt (toch niet al op je 29e ? )

- langdurig dragen van harde contactlenzen. Ongeveer 10 % van de mensen die langer dan 10 jaar harde contactlenzen dragen krijgt een hangend ooglid (heb geen lenzen )

- oogoperaties (ook nooit gehad)

- ernstige oogontstekingen of ongevallen waarbij veel zwelling van de weefsels van het ooglid is opgetreden. (nou dat al helemaal niet)
Mijn ogen zijn ook niet gelijk.....mijn rechteroog (als je er tegenaan kijkt geloof ik) hangt ook iets meer naar beneden....ach..... Maar dat knipperen geen idee. Werd erop gewezen door mijn ex schoonmoeder. Toen ik al een tijdje in de fam. zat toen vertelde ze met dat op een dag Dat haar dat erg was opgevallen toen ik voor het eerst daar kwam
Juist niet stoppen hoor WM...

Ik word helemaal niet gek van je... we proberen je gewoon een beetje op te peppen. Niet denken dat je dat gepieker niet mag hebben of hier mag neertypen! Juist doen! Uitlaatklep, je gedachten ordenen, iets te doen hebben ipv piekeren...

Ja, die kaaklijn he... en die ogen... en dat lijf... hoewel, die rare heupranden vind ik wel best lelijk... maar al met al een zeer smakelijk hapje :-) Als PD er nou zo uitzag... haha! Maar in de verte heeft 'ie er wel wat van weg, ... toch zelfde bloed... hihi.
http://www.huidinfo.nl/Ooglidcorrectie.html

Het ziet er niet zo uit bij mij .. het is echt dat stukje vel wat je voelt over je ogen wanneer je ze sluit... Dat stukje hangt bij t ene oog meer naar beneden dan bij t andere oog.. Net alsof ik met t linkeroog half lig te slapen
oh gelukkig zag net op rp dat de knapste kerels daar t zelfde euvel hebben als ik.. das fijn

Denk dat t gewoon 8 schoonheden zijn ipv 7 .. Ik heb dan de 8e

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven