Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Weet je wat het is...het is VM in een moeilijke situatie. Ook mijn gezondheid, wat een ik een tijdje geleden hier heb gepost krijg ik over anderhalve week duidelijkheid over, beetje geldgezeik....het is gewoon too much voor mij de laatste tijd. :-'( Ik kan er niets aan doen....en toch, voel ik me verdoofd. Weinig emoties kan ik tonen....kan alleen maar malen malen en malen....
Vleer....die dingen heb ik ook allemaal niet gehad in dat opsomrijtje
WM blijven posten hoor!! Is toch juist fijn om je hier te kunnen uiten...doen we toch allemaal?

Mozza dat lichaam is echt te lekker gewoon!

BE hoe gaat het nu met jou? Voel je je al wat beter?
Had net mailconversatie met VM, msn doet het namelijk niet bij mij. Hij zei dat hij mij hopelijk snel weer zou spreken en zien. Heb gezegd dat ik dat ook graag wil...maar dat de bal bij hem ligt.
ik post niet zo vaak maar wat ik nu tegenkwam is echt absurd mooi

http://nl.youtube.com/watch?v=lz9FIacPn ... re=related
Maar als je wat post BM...is het wel goed! Ik hou van deze muziek...super!
Tof compliment dank je wel (had ik gezien je nickname natuurlijk ook wel kunnen inschatten bedenk ik me nu :-))
Klinkt nice badmeester.....

Ook zo'n mooi nummer!!
Jaaaa inderdad BM...heb je haar al een live gezien? Ik heb haar laatst in Paradiso gezien...geweldig!
Ben benieuwd of erykah dit ook kan waarderen dan:

http://nl.youtube.com/watch?v=oXU0z0sZwbE
quote:Erykah schreef op 18 november 2008 @ 23:47:

Jaaaa inderdad BM...heb je haar al een live gezien? Ik heb haar laatst in Paradiso gezien...geweldig!

Ik hoop WM

Nee nog nooit live gezien....wel gehoord op tv, live gezonden!
Ja BM ook lekker nummer! En ook die van WM!

WM...msn deed het hier ook niet goed. Maar wel leuk dat je hem even hebt "gesproken". Weer beetje gerustgesteld nu hij heeft gezegd je graag te willen zien?
WM...ik bedoel Badu, die heb ik in Paradiso gezien...echt superrrrconcert!
Jawel...iets!

Maar op de vorige pagina staat ook waarom ik niet helemaal in mijn doen ben. Het is gewoon momenteel even alles bijelkaar.

Ik hoop dat 2009 mijn jaar gaat worden!
Ik heb verder geen singles beslommeringen dus ik hou t wel even bij youtube posten:-)
Erykah Badu....ja super goede zangeres! Mooie uitstraling heeft ze ook! GE-WEL-DIG!

Nee ook nog nooit live gezien, ga eigenlijk te weinig naar concerten en optredens toe.....
Badmeester helemaal happy in the love?
Nee ben gewoon vrijgezel alleen er is niet zoveel te melden op dat vlak.
Geen behoefte aan of nog niets tegen gekomen?
WM ik zie welke posting je bedoelt. Je hebt veel aan je hoofd....kan soms weleens teveel zijn he? Daarom moet je juist hier blijven schrijven, gewoon hier beetje van je afschrijven. Niet teveel piekeren hoor!

Ik ga mijn bed opzoeken, wilde op tijd gaan maar is weer niet gelukt!

Truste X
behoefte mwoah mwoah, de tijd dat ik rond neukte is wel een beetje voorbij dus die rust is wel fijn/handig, behoefte valt eigenlijk best mee en kom niet zoveel tegen dus het is rustig op dat vlak
Tsja , ik vind ook de leuke mannen erg schaars In ieder geval als ik erop let tijdens het stappen. Maar ja. Go with the flow en we zien wel waar het schip strand...........

Op ieder potje past een dekseltje toch
Erykah, weltrusten! Thanks for the nice words (again)
Ben toch altijd wel benieuwd hoe een man hier op het viva forum beland...:rolling:
een vriendin van me die forumt hier ook en die zei dat ik er eens een kijkje moest nemen aangezien mijn ongezouten mening(en) wel van pas zouden komen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven