Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 31 mei 2016 om 18:19
Het is hier ineens stikbenauwd en je denkt dat het ieder moment kan gaan onweren. Maar nee hoor.
Dat is niet erg, want dan kan ik na het eten en kind op bed leggen nog wat verder in de tuin. Zaterdag komen ze de boel omspitten en egaliseren en dat moet even voorbereid worden.
En mijn klimroos moet ik opbinden want die is losgeschoten en hangt zo vol rozen dat ze tot op de grond hangen. Wel heeeel mooi
Dat is niet erg, want dan kan ik na het eten en kind op bed leggen nog wat verder in de tuin. Zaterdag komen ze de boel omspitten en egaliseren en dat moet even voorbereid worden.
En mijn klimroos moet ik opbinden want die is losgeschoten en hangt zo vol rozen dat ze tot op de grond hangen. Wel heeeel mooi
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
dinsdag 31 mei 2016 om 18:22
quote:Oudblond schreef op 31 mei 2016 @ 18:12:
[...]
Receptje graag, ik krijg het nooit helemaal op punt. En waar en welk rundvlees koop je? Ik begrijp nog steeds niets van de NL manier van het versnijden van vlees Die is helemaal anders dan bij mijn bio-boer-slager in BE.komt er straks aan
[...]
Receptje graag, ik krijg het nooit helemaal op punt. En waar en welk rundvlees koop je? Ik begrijp nog steeds niets van de NL manier van het versnijden van vlees Die is helemaal anders dan bij mijn bio-boer-slager in BE.komt er straks aan
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 31 mei 2016 om 19:48
Goed, ik ben op zich niet fel antidrugs. Maar als een to overduidelijk geen verstand heeft van drugs en hier komt vragen of xtc of coke goed is voor seks omdat haar vriendje dat wil, dan krab ik me toch even achter de oren.
Ik weet dat dit eigenlijk op de napraat hoort.
Enfin, mijn laatste tas voor de komende jaren is binnen. Mijn "eenzame, achtergelaten, verweesde tassenasiel is vol" Maar mooi dat ie is.
Moi, heb je van je kind al gehoord hoe het bevalt op kamp?
Enfin, mijn laatste tas voor de komende jaren is binnen. Mijn "eenzame, achtergelaten, verweesde tassenasiel is vol" Maar mooi dat ie is.
dinsdag 31 mei 2016 om 20:47
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 31 mei 2016 @ 19:48:
Goed, ik ben op zich niet fel antidrugs. Maar als een to overduidelijk geen verstand heeft van drugs en hier komt vragen of xtc of coke goed is voor seks omdat haar vriendje dat wil, dan krab ik me toch even achter de oren.
Een tas, een nieuwe tas, ik wel hem NU!
Fijn Wollie, aai hem maar heel voorzichtig
Een tas, een nieuwe tas, ik wel hem NU!
Fijn Wollie, aai hem maar heel voorzichtig
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 31 mei 2016 om 20:56
Het is echt heel pittig, maar ook een beetje zoet dus. Ik heb het gebruikt in een recept waar het door de yoghurt moest, als saus en dat vond ik niet echt lekker. (maar ik had nog nooit sweet chili saus gegeten, dus misschien lijkt dat er wel echt op). Je moet in ieder geval maar heel weinig gebruiken, zo heet is het.