Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 19 november 2008 om 22:26
Kunnen we niet een klus-date programma opzetten voor BM?
Ja, via mn werk Erykah. is ook nog eens op loopafstand van mn huis, dus we verzamelen bij mij (is hier ook ruim en gratis parkeren) en dan schrijden we als prinsessen naar het bal (zonder koets en prins...) Is mijn alllereerste gala, debuut dus
Ja, via mn werk Erykah. is ook nog eens op loopafstand van mn huis, dus we verzamelen bij mij (is hier ook ruim en gratis parkeren) en dan schrijden we als prinsessen naar het bal (zonder koets en prins...) Is mijn alllereerste gala, debuut dus
woensdag 19 november 2008 om 23:07
Zwaait ook hier voor klusjes Ben je in te huren?
Maaltijdsalade van de Appie, zie ze altijd wel staan, nog nooit geprobeerd
Ja ik wil ook nog een nieuwe gala jurk, mijne is uit het jaar kruik. Ik trek op het kerstdiner van de kids altijd mijn galajurk aan...vinden ze helemaal geweldig Ach we gaan maar eens op jacht!
Maaltijdsalade van de Appie, zie ze altijd wel staan, nog nooit geprobeerd
Ja ik wil ook nog een nieuwe gala jurk, mijne is uit het jaar kruik. Ik trek op het kerstdiner van de kids altijd mijn galajurk aan...vinden ze helemaal geweldig Ach we gaan maar eens op jacht!
donderdag 20 november 2008 om 01:58
Vleer is weer thuis..
Damn wat een avondje. Leuke verjaardag dat wel. Kwam een vriend van ons binnen en had het bericht zondag al gehoord (zijn broer heeft zelfmoord gepleegd) maar tis en blijft vreemd om dan hem vandaag te zien. Had wel effe moeite om hem te woord te staan. Heb uiteindelijk maar gezegd dat ik ook niet wist wat ik moest zeggen en dat ik het ronduit kut voor hem vind. Gelukkig was t ijs daarna wel gebroken en hebben we toch nog kunnen lachen en roseetjes en bier kunnen drinken met hem.
Nu naar bed want 7uur gaat wekkertje weer
tot laterrrrrrrrr
Damn wat een avondje. Leuke verjaardag dat wel. Kwam een vriend van ons binnen en had het bericht zondag al gehoord (zijn broer heeft zelfmoord gepleegd) maar tis en blijft vreemd om dan hem vandaag te zien. Had wel effe moeite om hem te woord te staan. Heb uiteindelijk maar gezegd dat ik ook niet wist wat ik moest zeggen en dat ik het ronduit kut voor hem vind. Gelukkig was t ijs daarna wel gebroken en hebben we toch nog kunnen lachen en roseetjes en bier kunnen drinken met hem.
Nu naar bed want 7uur gaat wekkertje weer
tot laterrrrrrrrr