Kiki Bertens - Serena Williams

03-06-2016 11:17 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja eindelijk weer eens Nederlands succes met tennis. Hoop zo dat haar kuit blessure geen problemen veroorzaakt. Wie gaan er allemaal kijken naar Kiki Bertens tegen Serena Williams? Het begint al om 13.00 uuur
jaja, mooi hoor, reactie op dropshot
quote:framboos_ schreef op 03 juni 2016 @ 13:43:

Wat komt serena toch altijd onsympathiek over,, bah! Hopelijk laat Kiki zich niet gek maken!Ze is gewoon geconcentreerd.
Pfff spannend!
Wat allejezus spannend zeg
Serena doet nog maar weinig toernooien,eind lopende van haar carriere, dat is minder voor haar conditie,ze is moe dat is aan haar te zien. Ze kan terugzien op een glansrijke carriere waarin ze 78 miljoen heeft verdiend.Tijd om lekker te gaan rentenieren.

De NIKE tenniskleding kan naar Kiki :-))
quote:framboos_ schreef op 03 juni 2016 @ 13:43:

Wat komt serena toch altijd onsympathiek over,, bah! Hopelijk laat Kiki zich niet gek maken!

Mevrouw Williams is één van de meest succesvolle spelers aller tijden en we miepen over haar geconcentreerde blik? Moet ze koketterig rondhuppelen? Harder kreunen?

Serena kijkt niet anders dan een Becker, een Lendl, een Djokovic..als een echte winnaar.
Ja het is erg spannend. Wel leuk om naar te kijken.
Ze heeft pijn
quote:kadanz schreef op 03 juni 2016 @ 14:02:

[...]

Mevrouw Williams is één van de meest succesvolle spelers aller tijden en we miepen over haar geconcentreerde blik? Moet ze koketterig rondhuppelen? Harder kreunen?

Serena kijkt niet anders dan een Becker, een Lendl, een Djokovic..als een echte winnaar.

nou, sorry hoor, maar het sjokt als een oud wijf, kreunt en steunt, dat ziet er nou niet echt uit alsof ze er zin in heeft. Het lijkt een verplicht nummer.

Djokovic ziet er toch wat meer uit, dat ie er zin in heeft om te spelen, dat kan ik van haar niet zeggen
Maar t blijft raar dat we bij vrouwentennis verwachten dat de dames koket en vrolijk over het veld huppelen en men over mannen nóóit dat soort dingen zeggen. Bjorn Borg (ja ik ben oud), John McEnroe (met zn gescheld) en Boris Becker wonnen ook de prijs voor meest charmante speler niet echt....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:friezinnetje2014 schreef op 03 juni 2016 @ 14:04:

[...]

nou, sorry hoor, maar het sjokt als een oud wijf, kreunt en steunt, dat ziet er nou niet echt uit alsof ze er zin in heeft. Het lijkt een verplicht nummer.

Djokovic ziet er toch wat meer uit, dat ie er zin in heeft om te spelen, dat kan ik van haar niet zeggenHoe ze het doet, doet ze het, maar goed is ze wel!
Yes! Kom op Kiki!
quote:florita schreef op 03 juni 2016 @ 14:06:

[...]

Hoe ze het doet, doet ze het, maar goed is ze wel!ze is een topspeelster, daar zal ik niets van zeggen.
quote:kadanz schreef op 03 juni 2016 @ 14:02:

[...]

Serena kijkt niet anders dan een Becker, een Lendl, een Djokovic..als een echte winnaar.is kokketterig lopen en kreunen een teken van vrolijkheid of zin hebben in een potje tennis?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nou, ik denk dat als Serena er geen zin in heeft dat ze dan ook niet speelt. Voor het geld hoeft ze het niet te doen
kom op kiki
OIOIOIOI ik moet eigenlijk naar de wc maar ik ben bang dat ik het eind van de set mis :(
oh, wat jammer zeg!
Jammer zeg!
quote:Hasse88 schreef op 03 juni 2016 @ 14:06:

Maar t blijft raar dat we bij vrouwentennis verwachten dat de dames koket en vrolijk over het veld huppelen en men over mannen nóóit dat soort dingen zeggen. Bjorn Borg (ja ik ben oud), John McEnroe (met zn gescheld) en Boris Becker wonnen ook de prijs voor meest charmante speler niet echt....Henri Leconte en die andere Fransoos hadden er wel altijd zin in! Leuk om te zien altijd.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Jammer!
quote:friezinnetje2014 schreef op 03 juni 2016 @ 14:04:

[...]

Djokovic ziet er toch wat meer uit, dat ie er zin in heeft om te spelen, dat kan ik van haar niet zeggenJe doet het haar niet na.
quote:kadanz schreef op 03 juni 2016 @ 14:12:

[...]

Je doet het haar niet na.dat zeg ik ook nergens
Het is gewoon zo jammer dat ze geblesseerd is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven