Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 juni 2016 om 15:47
Fijn voor iedereen die goede berichten heeft gehad.
Ze zijn weer bezig op het overlijdenstopic. Niet over katten, maar ze zijn wel weer aan het katten.
Heeft iemand een youtube over hoe je een ventiel in een klassiek fietswiel kan vervangen?
Ik krijg alleen dat andere.
En wie had gedacht dat er stripfiguren achter een stijlfiguur kunnen zitten? Kukelekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! https://nl.wikipedia.org/wiki/Onomatopee
Onomatopee heet dat. (Ik las dat bij KKK en kom uit bij een Tik tak (klok)
Ze zijn weer bezig op het overlijdenstopic. Niet over katten, maar ze zijn wel weer aan het katten.
Heeft iemand een youtube over hoe je een ventiel in een klassiek fietswiel kan vervangen?
En wie had gedacht dat er stripfiguren achter een stijlfiguur kunnen zitten? Kukelekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! https://nl.wikipedia.org/wiki/Onomatopee
zaterdag 4 juni 2016 om 19:44
zaterdag 4 juni 2016 om 19:54
Dank @Suus. Ik heb toch een ander ventiel. Ik heb al een afspraak met de fietsenmaker.
Ik hoef geen verantwoordelijkheid af te leggen. Ga maar lekker pannenkoeken bakken.
Ik mag wat ik doe.
@speirbal MV? Wie is dat? Die ken ik niet. Ik heb haar nog nooit ontmoet. Voor mij is zij de kattenvrouw.
Maar voor jou is dat anders.
Ik hoef geen verantwoordelijkheid af te leggen. Ga maar lekker pannenkoeken bakken.
Ik mag wat ik doe.
@speirbal MV? Wie is dat? Die ken ik niet. Ik heb haar nog nooit ontmoet. Voor mij is zij de kattenvrouw.
zaterdag 4 juni 2016 om 19:57
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 juni 2016 @ 19:54:
Nou hou dan ook even lekker je bek over dat topic zeg.
Ik heb even nagelezen en er werd helemaal niet gesneerd of wat dan ook, dat heb je dus gewoon verzonnen.
En dat gedoe met spierbal snap ik ook al niet. Heb je soms even zin om lekker ruzie te maken of zo?
Nou hou dan ook even lekker je bek over dat topic zeg.
Ik heb even nagelezen en er werd helemaal niet gesneerd of wat dan ook, dat heb je dus gewoon verzonnen.
En dat gedoe met spierbal snap ik ook al niet. Heb je soms even zin om lekker ruzie te maken of zo?
zaterdag 4 juni 2016 om 20:03
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 juni 2016 @ 19:54:
Dank @Suus. Ik heb toch een ander ventiel. Ik heb al een afspraak met de fietsenmaker.
Ik mag wat ik doe.
Maar voor jou is dat anders. Dus je weet prima wie het is. Geen idee waar je mee bezig bent, maar kappen nou! Anders vraag ik de mod of je even op vakantie mag.
Ik mag wat ik doe.
Maar voor jou is dat anders. Dus je weet prima wie het is. Geen idee waar je mee bezig bent, maar kappen nou! Anders vraag ik de mod of je even op vakantie mag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 4 juni 2016 om 20:05
quote:Nouschi schreef op 04 juni 2016 @ 20:03:
[...]
Dus je weet prima wie het is. Geen idee waar je mee bezig bent, maar kappen nou! Anders vraag ik de mod of je even op vakantie mag.Nou inderdaad. De mafkees. Beetje slap gelul over gele tassen en onnavolgbare associaties kan ik wel handelen hoor, maar dit vind ik gewoon idioot.
[...]
Dus je weet prima wie het is. Geen idee waar je mee bezig bent, maar kappen nou! Anders vraag ik de mod of je even op vakantie mag.Nou inderdaad. De mafkees. Beetje slap gelul over gele tassen en onnavolgbare associaties kan ik wel handelen hoor, maar dit vind ik gewoon idioot.
zaterdag 4 juni 2016 om 20:09
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:05:
[...]
Ach en daar is ons forumgeweten ook weer.
Is gewoon een kwestie van lezen. Als ik kan lezen wat Pikkie en Calvijn schrijven, kun jij het ook.
En wat ik verder van wie vindt, heb ik niet gezegd.
[...]
Ach en daar is ons forumgeweten ook weer.
Is gewoon een kwestie van lezen. Als ik kan lezen wat Pikkie en Calvijn schrijven, kun jij het ook.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 4 juni 2016 om 20:13
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 juni 2016 @ 15:47:
Wat heb jij een naar karakter zeg, gatverdamme.
Je hebt je goed laten kennen zullen we maar zeggen
Wat heb jij een naar karakter zeg, gatverdamme.
Je hebt je goed laten kennen zullen we maar zeggen
zaterdag 4 juni 2016 om 20:25
quote:simbalabimba schreef op 04 juni 2016 @ 20:09:
[...]
Gelezen.
En als jij die posts een reden vindt om MV dan maar nog even lekker door het slijk te halen terwijl zij dus dood is en derhalve niet meer kan reageren ben je zelf ook niet goed snik.
[...]
Gelezen.
En als jij die posts een reden vindt om MV dan maar nog even lekker door het slijk te halen terwijl zij dus dood is en derhalve niet meer kan reageren ben je zelf ook niet goed snik.
zaterdag 4 juni 2016 om 20:32
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:31:
Uiteindelijk komt de ware aard toch boven he, al doen ze nog zo erg of ze een beetje niet goed snik zijn en er niks aan kunnen doen en zo.Exact!
Uiteindelijk komt de ware aard toch boven he, al doen ze nog zo erg of ze een beetje niet goed snik zijn en er niks aan kunnen doen en zo.Exact!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 4 juni 2016 om 20:32
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:25:
[...]
Gelezen.
Zoek jij ruzie?
Zoals ik al schreef: En wat ik verder van wie vind, heb ik niet gezegd.
En als ik.. als ik wat? JIJ concludeert een end weg, jij doet een aanname.
[...]
Gelezen.
Zoek jij ruzie?
Zoals ik al schreef: En wat ik verder van wie vind, heb ik niet gezegd.
En als ik.. als ik wat? JIJ concludeert een end weg, jij doet een aanname.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 04-06-2016 21:28
Reden: t weggehaald
Reden: t weggehaald
% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 4 juni 2016 om 20:33
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:25:
[...]
Gelezen.
Zegt ze niet he.
Ze zegt zogenaamd weer eens niks.
Constateert alleen maar.
Maar het moet wel even gezegd worden.
Want wie weet gebeurt er dan iets.
Gnagna.
[...]
Gelezen.
Zegt ze niet he.
Ze zegt zogenaamd weer eens niks.
Constateert alleen maar.
Maar het moet wel even gezegd worden.
Want wie weet gebeurt er dan iets.
Gnagna.