Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 20:56:

Wat klets je nou?

Schrijft iemand pas iets als het op een topic is waarop jij ook schrijft?

No thanks, ik kies mijn eigen topics uit waarop ik reageer.

Precies, doe ik ook.

Dus wat klets jij nou als je schrijft 'schreef je maar eens iets'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 04 juni 2016 @ 20:57:

[...]

Gewoon dit, als reactie op LV's:

Ik heb even nagelezen en er werd helemaal niet gesneerd of wat dan ook, dat heb je dus gewoon verzonnen.

Oh daar blijf ik ook bij hoor. Pumps spoort niet en dat is haar al zo vaak gezegd, en dat dat haar dan in dat topic nog een keer gezegd is is totaal geen reden om dan maar een dooie door de blubber te halen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:58:

[...]

Oh is was ook helemaal niet bang dat jij daar niks over te melden had. Vandaar dat ik er maar weg bleef.Fijn dat je toch lijkt te weten dat ik 'verder nooit ergens schrijf'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 04 juni 2016 @ 20:57:

[...]

Gewoon dit, als reactie op LV's:

Ik heb even nagelezen en er werd helemaal niet gesneerd of wat dan ook, dat heb je dus gewoon verzonnen.

Volgens mij reageert LV op Pumps' bericht in het andere topic
Je bent zelf een theepot
Ik spoor niet?

Respect voor de doden.

Dan ook maar voor de levenden? Of hoort dat niet?

Laat mij met rust @LV.

Ik lees toch niet. Ik leer graag, maar van de meesten hier leer je niets.

Ik volg nu met veel belangstelling de documentaire over MA de overleven bokser.

Dus nogmaals.

Ga even met zijn allen iemand aanvallen van jullie eigen niveau.

Is veel leuker.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 21:00:

[...]

Oh daar blijf ik ook bij hoor. Pumps spoort niet en dat is haar al zo vaak gezegd, en dat dat haar dan in dat topic nog een keer gezegd is is totaal geen reden om dan maar een dooie door de blubber te halen.

Ik snap het; omdat jij (en anderen, niet iedereen) vindt dat Pumps niet spoort, mag je haar dat op een niet zachtzinnige manier zeggen.

Want jij (en anderen) sporen wel en dan gelden de regels over hoe je je naar andere gedraagt even niet. Duidelijk.

Een ander woord in je bericht is een vertyping zal ik maar even aannemen, want in de context van de discussie (en jouw standpunt daarin) past 'ie totaal niet.

Moi, van harte met je 0,1

Krijg je nu gewoon betaald voor de uren die je maakt?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 04 juni 2016 @ 21:08:

Moi, van harte met je 0,1

Krijg je nu gewoon betaald voor de uren die je maakt?Ik ga wel meer uren werken, dus ook meer voor de klas, maar ik denk dat ik nu beter kan spreiden en dus meer tijd over hou.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:simbalabimba schreef op 04 juni 2016 @ 20:59:

[...]

Precies, doe ik ook.

Dus wat klets jij nou als je schrijft 'schreef je maar eens iets'.

Je schrijft hier, op dit topic, meestal dingen die je constateert en doet dan alsof je er verder buiten staat.

Merk je dat zelf niet?
quote:SuzanneSuus schreef op 04 juni 2016 @ 21:02:

[...]

Volgens mij reageert LV op Pumps' bericht in het andere topicDan heb ik ook aangenomen en vandaar dus ook mijn opmerking over wat Pikkie en Calvijn zeggen tegen Pumps. Omdat ik vond en vind dat de opmerking van LV niet (helemaal) klopt; er werd wel gesneerd naar Pumps.

Meer (en minder) kan ik er niet van maken, van mijn eigen bericht dan.

En als er gewoon goed gelezen wordt ipv als een bok op de haverkist springen, is de hele heisa (om mij) niet nodig. Maar wie dat leuk vindt, gaat z'n gang maar. Nou ja, liever wel met gewone fatsoensnormen, zoals jij nu doet.

quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 21:11:

[...]

Je schrijft hier, op dit topic, meestal dingen die je constateert en doet dan alsof je er verder buiten staat.

Merk je dat zelf niet?Ach laat toch. Kom je mee naar de kroeg?
Ik dacht al, wat jeukt mijn oor toch...
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 21:14:

[...]

Ach laat toch. Kom je mee naar de kroeg?Yesssss.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 21:11:

[...]

Merk je dat zelf niet?

Ik sta hier (op wat er nu gebeurt) ook buiten. Het was idd ( en dat schrijf ik nu vlgs mij voor de derde keer) een constatering op het bericht van LV.

En als ik verder ergens wat van vindt ( en daar een oordeel over wil schrijven) moet ik eerst -verder- lezen.

Verder vind ik niks mis met constateren, kan je (mijn) blik verruimen, voor ik een -ongefundeerde- bewering het forum op slinger.

Het is vaak niet alleen maar wit, als ik zwart zie, wil ik dat kunnen constateren, als ik dat wil.

Doorgaans heb ik niet zoveel zin om OP's en/of TO's te bekritiseren; een iedere heeft haar eigen invulling van Napraat, ik schrijf jou ook niet voor hoe wat en waar je reageren moet.

quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 20:49:

[...]

Ik vraag me af hoe dat is gegaan.

Mag ik terugkomen op het VF?

Ja hoor, als je je maar gedraagt.

Dat is goed, ik zal alleen maar een beetje zuigen in de napraat en het forumgeweten spelen.

Okee, is goed, zuigerts en forumgewetens kunnen we altijd wel gebruiken! Schrijf je maar weer in hoor!Vraag de correspondentie op bij de CM.

quote:simbalabimba schreef op 04 juni 2016 @ 21:20:

[...]

Ik sta hier (op wat er nu gebeurt) ook buiten. Het was idd ( en dat schrijf ik nu vlgs mij voor de derde keer) een constatering op het bericht van LV.

En als ik verder ergens wat van vindt ( en daar een oordeel over wil schrijven) moet ik eerst -verder- lezen.

Verder vind ik niks mis met constateren, kan je (mijn) blik verruimen, voor ik een -ongefundeerde- bewering het forum op slinger.

Het is vaak niet alleen maar wit, als ik zwart zie, wil ik dat kunnen constateren, als ik dat wil.

Doorgaans heb ik niet zoveel zin om OP's en/of TO's te bekritiseren; een iedere heeft haar eigen invulling van Napraat, ik schrijf jou ook niet voor hoe wat en waar je reageren moet.Daarom valt het nog wel op dat je hier meestal alleen maar balletjes opgooit en ja, men reageert hier op elkaars postings he, er staat ook nergens dat dat niet mag dacht ik.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 21:30:

[...]

Daarom valt het nog wel op dat je hier meestal alleen maar balletjes opgooit en ja, men reageert hier op elkaars postings he, er staat ook nergens dat dat niet mag dacht ik.

Wat voor 'men' geldt ( op elkaars opmerking reageren) geldt voor mij ook.

Als jij het een balletje opgooien vindt, kun je vangen, teruggooien, laten vallen/weet ik veel.

Als je dat balletje opgooien/constateren als vervelend ervaart, kun je er minder op letten/op gefocust zijn/objectief naar kijken/weet ik veel

Er worden hier zoveel 'balletjes opgegooid', daar schijnt het topic ook voor bedoeld te zijn?

Doe ik zo vaak niks, mee, met al die ballen. Mij valt ook zo vaak wat op, zoals dit wat nu gebeurt.

Ik hoef niet overal wat van te vinden en al vind ik wel wat, dat schrijf ik het niet altijd.

Inzake de 'kwestie Pumps' heb ik gereageerd na Pumps, na Hats, na Lady V.

De heisa/stront aan de knikker, als die er is, heb je/jullie toch echt zelf veroorzaakt.

Of was 'mijn balletje' me vergeven als ik, naast mijn eerste bericht, ook Pumps had aangepakt?

Tjemig, wat schrijf je ineens veel Simbalabimba . En zo lang ook. Lekker in je element?
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 21:56:

Tjemig, wat schrijf je ineens veel Simbalabimba . En zo lang ook. Lekker in je element?Pas op je ogen, ze zijn me lief.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:simbalabimba schreef op 04 juni 2016 @ 21:54:

[...]

Wat voor 'men' geldt ( op elkaars opmerking reageren) geldt voor mij ook.

Als jij het een balletje opgooien vindt, kun je vangen, teruggooien, laten vallen/weet ik veel.

Als je dat balletje opgooien/constateren als vervelend ervaart, kun je er minder op letten/op gefocust zijn/objectief naar kijken/weet ik veel

Er worden hier zoveel 'balletjes opgegooid', daar schijnt het topic ook voor bedoeld te zijn?

Doe ik zo vaak niks, mee, met al die ballen. Mij valt ook zo vaak wat op, zoals dit wat nu gebeurt.

Ik hoef niet overal wat van te vinden en al vind ik wel wat, dat schrijf ik het niet altijd.

Inzake de 'kwestie Pumps' heb ik gereageerd na Pumps, na Hats, na Lady V.

De heisa/stront aan de knikker, als die er is, heb je/jullie toch echt zelf veroorzaakt.

Of was 'mijn balletje' me vergeven als ik, naast mijn eerste bericht, ook Pumps had aangepakt?Nee, je schrijft niet altijd, bijna nooit hier, wat je vindt. Klopt.
Ga anders lekker ballen Simbalabimba
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het lijkt hier wel een mop; 'zegt de ene gepermabande tegen de andere'.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 22:00:

[...]

Nee, je schrijft niet altijd, bijna nooit hier, wat je vindt. Klopt.Vlgs mij ben ik begonnen op nr. 34; nou, ik weet nog goed hoe dat afliep.

quote:Loca_Loca schreef op 04 juni 2016 @ 22:38:

Het lijkt hier wel een mop; 'zegt de ene gepermabande tegen de andere'.O ben jij ook n gepermabande?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 21:56:

Tjemig, wat schrijf je ineens veel Simbalabimba . En zo lang ook. Lekker in je element?

Ja, ik vind dat er wat is om op te reageren.

De rest (had nog meer kunnen schrijven) mag je er zelf bij bedenken.

BTW, op Actueel heb ik ook heel veel geschreven hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven