Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
1: Geleerd: je maakt het er niet beter op; een volgende offtopic posting hier komt je op een ban te staan, en ik zal daarnaast zeker pleiten voor een permaban.

2: Je hebt Dushi inderdaad een hoer genoemd. Waar? Zoek het eens op de relatiepijler. Hoe weet ik dat? Ik heb jou ervoor een waarschuwing gegeven en de post bewerkt, dus hang alsjeblieft niet de vermoorde onschuld uit.

3: Gaarne weer ONTOPIC @ idereen, zo niet, dan ga ik posts verwijderen.

Dank jullie allemaal vriendelijk voor jullie medewerking!
Enkele off topic berichten verwijderd.
Iedereen dacht er al zo over, maar toch goed dat je het zegt. Niettemin lokt ook dit weer discussie uit of mailtjes naar ons dat het niet eerlijk is dat er niet op gereageerd mag worden.

Kortom:

Ik haal mijn bezem uit de kast en ga eens even flink opschonen.
@Iedereen; ik heb e.e.a. opgeschoond.

@Geleerd: lees aub mijn post @modtopic seks.
@ Five, mag je mensen aangeven die je een hoer hebben genoemd?

Want dan heb ik ook iemand, meedere keren werd ik hoer genoemd

Maar dat hebben jullie dus niet gezien, ghegheghe.

Of mag je dat zelf oplossen? Want ik weet nog wel een paar leuke woorden
Geen bijzonderheden
Read the rules, Yas
quote:Viva Angel5 schreef op 23 oktober 2008 @ 15:05:

Read the rules, Yas Die kan ik nooit vinden.
Geen bijzonderheden
Zou je mijn berichtje uit : hij wil kinderen,ik niet,zoveel verdriet ( relaties) willen verwijderen?

Ik had dat niet moeten posten.

Dank je wel!
quote:yasmijn schreef op 23 oktober 2008 @ 15:51:

[...]

Die kan ik nooit vinden. Ik kan ze ook niet vinden ,maar als je zorgt dat je een waarschuwing krijgt staan ze er bij.
Hier had uw advertentie kunnen staan.
Waar zou ik nou een waarschuwing voor moeten krijgen?
Geen bijzonderheden
Weet niet onder welke pijler dit hoort, maar krijg net een berichtje dat ene Casey1 vrienden wil worden. Volgens mij alleen maar spam, maakt alleen reclame voor haar eigen site met kleding. Is verder ook pas haar eerste dag dat ze lid is.
Uh nah engeltjes, ik zie dat m'n topic verdwenen is hier en richting "aangeboden" is gegaan (snap ik wel) maar kan er geen verwijzing blijven staan eventjes?

Nu kan niemand het meer vinden ineens?

Ik bedoel de dames die er belang bij hebben.
quote:twompie schreef op 26 oktober 2008 @ 21:53:

Uh nah engeltjes, ik zie dat m'n topic verdwenen is hier en richting "aangeboden" is gegaan (snap ik wel) maar kan er geen verwijzing blijven staan eventjes?

Nu kan niemand het meer vinden ineens?

Ik bedoel de dames die er belang bij hebben.Je hebt gelijk, normaal gesproken doen we dat ook altijd. Excuses daarvoor.
quote:juniper8 schreef op 26 oktober 2008 @ 14:13:

Weet niet onder welke pijler dit hoort, maar krijg net een berichtje dat ene Casey1 vrienden wil worden. Volgens mij alleen maar spam, maakt alleen reclame voor haar eigen site met kleding. Is verder ook pas haar eerste dag dat ze lid is.Het is helaas jammer dat zulke functies worden misbruikt. Waar zie je reclame van haar, als je dat topic even doorgeeft kunnen we maatregelen nemen. Verder zijn we bezig met het aanpassen van die vriendschapsfunctie, omdat het vaker voor andere doeleinden wordt gebruikt dan waarvoor het bedoeld is.
quote:Monique_64 schreef op 25 oktober 2008 @ 21:15:

Zou je mijn berichtje uit : hij wil kinderen,ik niet,zoveel verdriet ( relaties) willen verwijderen?

Ik had dat niet moeten posten.

Dank je wel!

Ik moet wel weten welk bericht je bedoelt, anders verwijder ik mogelijk de verkeerde. Dus zou je de datum en tijd ook even willen geven? En misschien kan je het beter op de relatiepijler vragen (maar ik doe het ook wel voor je hoor, is geen probleem).

Overigens kan je hem zelf natuurlijk ook editen en bij reden van wijziging neerzetten dat je het toch niet had willen plaatsen.
quote:Viva Angel2 schreef op 26 oktober 2008 @ 22:32:

[...]

Je hebt gelijk, normaal gesproken doen we dat ook altijd. Excuses daarvoor.
Beste Angel,

Er is er eentje aan het doordraaien hier op deze pijler.

Hij is flink mensen aan het beledigen. Terugschelden of ga jij aan het werk?
quote:Isabelle41 schreef op 27 oktober 2008 @ 20:17:

Beste Angel,

Hij is flink mensen aan het beledigen. Terugschelden of ga jij aan het werk?Pak hem bij z'n ballen Isabelle! Djoels heeft al een leuk begin gemaakt !
Djoels is zeker goed bezig...
Jaschenca,

Maar dat is toch zielig? Hij denkt dat ie dokter is dus hij lijkt mij flink in de war

Misschien raakt ie van al die vrouwennijd nog meer in de warreder( hoe schrijf je dat ?
quote:Isabelle41 schreef op 27 oktober 2008 @ 20:17:

Beste Angel,

Hij is flink mensen aan het beledigen. Terugschelden of ga jij aan het werk?Ja en hij lokt uit tot uitspraken die je normaal niet doet. Het is die meneer die al eerder geband is. Permaban dit keer?

Ik vond die opmerking ook erg ver gaan Angel. Maar het scheelt. Citroentekkel ruikt altijd fris naar citroentjes dus hij heeft het mis.
Dank je Dushi.

Helaas heb ik op meneer gereageerd spijt als haren op mijn hoofd. Vanaf nu staat hij bij mij in de negeerstand.
CT je kunt er niets aan doen het is gewoon te erg om niet te reageren. Je wordt er vanzelf bijtgraag van.

Verder denk ik dat zodra het herfst is en het langer donker buiten is de forumtrollen gewoon niet zolang meer buiten mogen blijven van mams (of paps) en tja, dan maar vervelen op fora...het zou je leven maar zijn

Net wat je zegt CT negeermodus aan -al blijft het heel moeilijk-
Het is inderdaad moeilijk. Viev2 waar ben je nou *viev heeft waarschijnlijk wel een sociaal leven*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven