Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Puss ik zei vroeger altijd "in mn up"en dan keken anderen me heel raar aan. Want je up is geen woord of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 21:32:

[...]

Handig.

Moet daar dan Dasty aan zitten?

Aan die doek?Neenee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik las net het laatste roddelnieuws op nu.nl

Giel Beelen valt niet op dikke vrouwen.

Zo jammer.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 juni 2016 @ 21:43:

Puss ik zei vroeger altijd "in mn up"en dan keken anderen me heel raar aan. Want je up is geen woord of zo.Huh, in je up is toch een hele normale uitspraak?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:barbaracartland schreef op 04 juni 2016 @ 21:55:

Zo jammer.

Die wil ik toch niet doen.

Ik heb mijn zinnen op Hozier gezet.
quote:barbaracartland schreef op 04 juni 2016 @ 21:55:

Zo jammer.Hugo is toch seksiederst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 21:59:

[...]

Die wil ik toch niet doen.

Ik heb mijn zinnen op Hozier gezet.

Ik vond het ook nogal aanmatigend van Giel Beelen. Alsof alle dames in Etamtuniek maat 46-48 allemaal stiekem de shabby kleren van zijn iele liefje willen scheuren.

Ik voel wel wat voor Russel Brand. Maar stiekem nog het meeste Hugo Borst.
quote:barbaracartland schreef op 04 juni 2016 @ 22:04:

[...]

Ik vond het ook nogal aanmatigend van Giel Beelen. Alsof alle dames in Etamtuniek maat 46-48 allemaal stiekem de shabby kleren van zijn iele liefje willen scheuren.

Ik voel wel wat voor Russel Brand. Maar stiekem nog het meeste Hugo Borst.Hij mag zijn voorkeuren hebben. Maar waarom heeft hij dat uitgesproken dan?
quote:feow schreef op 04 juni 2016 @ 22:01:

[...]

Hugo is toch seksiederst.

Preach!

Hugo is echt een man uit een stuk. Zo zie je ze niet veel.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 22:05:

[...]

Hij mag zijn voorkeuren hebben. Maar waarom heeft hij dat uitgesproken dan?Het stelde niet zoveel voor. Men vroeg hem (een of ander damestijdschrift) of hij ook op een dikke vrouw zou kunnen vallen. Hij antwoordde dat dik wat hem betreft stond voor karakterloosheid en gebrek aan doorzettingsvermogen. Daar werden mensen boos over. Toen zei hij heel omslachtig sorry zonder sorry te zeggen.
quote:barbaracartland schreef op 04 juni 2016 @ 22:08:

[...]

Het stelde niet zoveel voor. Men vroeg hem (een of ander damestijdschrift) of hij ook op een dikke vrouw zou kunnen vallen. Hij antwoordde dat dik wat hem betreft stond voor karakterloosheid en gebrek aan doorzettingsvermogen. Daar werden mensen boos over. Toen zei hij heel omslachtig sorry zonder sorry te zeggen.Ah okay. Gelukkig vind ik dat soort BN'ers nooit interessant genoeg om er wat van te vinden
Ik kwam hem laatst tegen toen hij zijn vuilnis in de ondergrondse container gooide.

Nu weet ik hoe hij over mij denkt, maar ook zonder dat zou het toch niks geworden zijn tussen ons.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:barbaracartland schreef op 04 juni 2016 @ 22:04:

[...]

Ik voel wel wat voor Russel Brand. Maar stiekem nog het meeste Hugo Borst.

De lol is dat zijn vriendin een meisje is met fikse billen en benen, zei een collega van Giel gisteren op de radio.

Hij heeft het er gisteravond vrij lang over gehad.

Ook met luisteraars.

Hij zei dat hij vond dat hij geen slimme dingen had gezegd maar dat hoe vaker hij dat zei, hoe amechtiger hij zou klinken.

Dus na een gesprek met een luisteraar en een tijdje met zijn co presentator Eva, hielden ze er over op.
quote:Solomio schreef op 04 juni 2016 @ 22:19:

Ik kwam hem laatst tegen toen hij zijn vuilnis in de ondergrondse container gooide.

Nu weet ik hoe hij over mij denkt, maar ook zonder dat zou het toch niks geworden zijn tussen ons.

Droogkloot
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 22:20:

[...]

Droogkloot En geen woord van gelogen hè.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 22:19:

[...]

De lol is dat zijn vriendin een meisje is met fikse billen en benen, zei een collega van Giel gisteren op de radio.

Hij heeft het er gisteravond vrij lang over gehad.

Ook met luisteraars.

Hij zei dat hij vond dat hij geen slimme dingen had gezegd maar dat hoe vaker hij dat zei, hoe amechtiger hij zou klinken.

Dus na een gesprek met een luisteraar en een tijdje met zijn co presentator Eva, hielden ze er over op.Ik vind die Eva leuk. En Giel normaalgesproken eigenlijk ook wel. Alleen een beetje een puppie, soms.
Giel is leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Theo ook.
quote:barbaracartland schreef op 04 juni 2016 @ 22:08:

[...]

Het stelde niet zoveel voor. Men vroeg hem (een of ander damestijdschrift) of hij ook op een dikke vrouw zou kunnen vallen. Hij antwoordde dat dik wat hem betreft stond voor karakterloosheid en gebrek aan doorzettingsvermogen. Daar werden mensen boos over. Toen zei hij heel omslachtig sorry zonder sorry te zeggen.Waarom zou hij sorry zeggen voor iets dat hiij meemt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hoelang zit Star nog op de strafbank?
Tot 14 juni maar liefst.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 22:56:

Hoelang zit Star nog op de strafbank?1 week toch? Was tijdens, rondom het ESF.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 22:56:

Hoelang zit Star nog op de strafbank?ModeratorViva in "Bantopic"

10 dagen nog dus.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 23:02:

Tot 14 juni maar liefst.Nog 10 dagen. Jeetje wat een eeuwigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven