Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
maandag 6 juni 2016 om 13:46
maandag 6 juni 2016 om 13:53
maandag 6 juni 2016 om 14:18
quote:Sapsorrow schreef op 06 juni 2016 @ 14:05:
Ik geloof dat je idd eerst populair moet zijn om steun te krijgen hier. je kunt geen steun "eisen" Sap. De mensen die hier steun krijgen, zijn vaak mensen die hier ook meeschrijven over andere dingen, die ook meeleven met anderen. De manier waarop jij het nu doet, stuit mij tegen de borst en geeft mij niet het gevoel je heel erg te willen steunen. Ik vind het erg vervelend voor je dat je zorgen maakt over je gezondheid, maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen.
Het heeft niks met populair zijn te maken
Ik geloof dat je idd eerst populair moet zijn om steun te krijgen hier. je kunt geen steun "eisen" Sap. De mensen die hier steun krijgen, zijn vaak mensen die hier ook meeschrijven over andere dingen, die ook meeleven met anderen. De manier waarop jij het nu doet, stuit mij tegen de borst en geeft mij niet het gevoel je heel erg te willen steunen. Ik vind het erg vervelend voor je dat je zorgen maakt over je gezondheid, maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen.
Het heeft niks met populair zijn te maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 6 juni 2016 om 14:24
maandag 6 juni 2016 om 14:25
maandag 6 juni 2016 om 14:26
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:24:
Zoooo het kind is thuis van kamp en te moe om te praten. Gelukkig wel nog om te douchen. Hij had echt gedoucht, maar zijn keurig gevouwen handdoeken beweren wat anders. En zijn lichaamsgeur ook Haha! Had hij het leuk gehad? Of te moe om dat te zeggen dus?
Zoooo het kind is thuis van kamp en te moe om te praten. Gelukkig wel nog om te douchen. Hij had echt gedoucht, maar zijn keurig gevouwen handdoeken beweren wat anders. En zijn lichaamsgeur ook Haha! Had hij het leuk gehad? Of te moe om dat te zeggen dus?
maandag 6 juni 2016 om 14:31
maandag 6 juni 2016 om 14:53
quote:elfje12 schreef op 06 juni 2016 @ 14:44:
[...]
Dat lijkt me ook best heftig om na 7 dagen kamp weer gelijk naar school te moeten.
Is het ook, maar ik hou me natuurlijk heel netjes aan de leerplichtwet.
Hij gaat er niet dood van als hij moe op school zit
Gewoon vanavond op tijd naar bed.
[...]
Dat lijkt me ook best heftig om na 7 dagen kamp weer gelijk naar school te moeten.
Is het ook, maar ik hou me natuurlijk heel netjes aan de leerplichtwet.
Hij gaat er niet dood van als hij moe op school zit
Gewoon vanavond op tijd naar bed.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
maandag 6 juni 2016 om 15:03
quote:rosanna08 schreef op 06 juni 2016 @ 14:18:
[...]
je kunt geen steun "eisen" Sap. De mensen die hier steun krijgen, zijn vaak mensen die hier ook meeschrijven over andere dingen, die ook meeleven met anderen. De manier waarop jij het nu doet, stuit mij tegen de borst en geeft mij niet het gevoel je heel erg te willen steunen. Ik vind het erg vervelend voor je dat je zorgen maakt over je gezondheid, maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen.
Het heeft niks met populair zijn te maken Eensch
[...]
je kunt geen steun "eisen" Sap. De mensen die hier steun krijgen, zijn vaak mensen die hier ook meeschrijven over andere dingen, die ook meeleven met anderen. De manier waarop jij het nu doet, stuit mij tegen de borst en geeft mij niet het gevoel je heel erg te willen steunen. Ik vind het erg vervelend voor je dat je zorgen maakt over je gezondheid, maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen.
Het heeft niks met populair zijn te maken Eensch
maandag 6 juni 2016 om 15:08