Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Op de Nederlandse versie?? Zo raar, hij staat ook niet tussen verder kijken..

Vanavond thuis nog maar eens goed zoeken dan
Ja gewoon de Nederlandse versie
Sense8 is gaaf. Aanrader!
quote:2Italy2 schreef op 07 juni 2016 @ 18:08:

Sense8 is gaaf. Aanrader!

Die vond ik ook erg goed! Het tweede seizoen zou in maart komen, maar ik zag dat het verschoven is naar eind 2016. Jammer!

Ik ben nu bezig met het 2e seizoen van Bloodline, maar dat valt een beetje tegen. Seizoen 1 vond ik wel erg leuk!
Man was een weekendje weg en de kids (10 + 12) mochten allebei een serie uitzoeken. Moet zeggen dat ik heb genoten van hun keuzes : modern family en Outlander
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik ben blij dat het seizoen 2 van scream erop staat! Beetje jammer dat er elke dinsdag een aflevering bijkomt!
quote:Daaromniet schreef op 06 juni 2016 @ 22:16:

Begonnen met Luther en vind het wel ok. Had er meer van verwacht na al die lovende reviews.
quote:nini28 schreef op 06 juni 2016 @ 21:55:

Met tienerzoon aan Terra Nova begonnen, geweldige serie!

Zoon is dan ook grote fan van dino's.geweldig, heb hem hier ook met dochter bekeken. Ontzettend balen dat er nooit een seizoen 2 is gemaakt, het eindigt met een cliffhanger zodat je weet dat die plannen er wel waren. Het schijnt de duurste serie ooit te zijn geweest qua productiekosten.
quote:MonkeyTown schreef op 07 juni 2016 @ 22:56:

Man was een weekendje weg en de kids (10 + 12) mochten allebei een serie uitzoeken. Moet zeggen dat ik heb genoten van hun keuzes : modern family en Outlander Outlander gekeken met je kinderen? Ik vond de seks nogal expliciet, zou ik niet met kinderen kijken.
quote:jopee schreef op 08 juni 2016 @ 10:25:

[...]

Outlander gekeken met je kinderen? Ik vond de seks nogal expliciet, zou ik niet met kinderen kijken.Was ook mijn gedachte.
Ik heb Modern Family weer gevonden!! Gekke netflix af en toe..

De zoekfunctie werkt slecht en ik vermoed dat hij na de laatste afl. van seizoen 4 bij mij niet automatisch naar seizoen 5 gegaan is en het daardoor ook niet bij verder kijken stond.

Outlander vind ik ook echt geen serie voor kinderen.... Veel nogal heftige beelden
Vandaag bekend gemaakt er komt toch een seizoen 5 van Nashville. Kunnen ze het verhaal tenminste afmaken: Helemaal beneden staat een update van vandaag.

http://www.netflix-nederl ... even-hoop-toch-seizoen-5/
Happy Valley is af. Nu maar wachten op volgende seizoen.

Maar verder met Aquarius.
quote:Blablabla27 schreef op 08 juni 2016 @ 09:46:

Ik ben blij dat het seizoen 2 van scream erop staat! Beetje jammer dat er elke dinsdag een aflevering bijkomt!

Dit!!

Normaliter hou ik niet zo van horror. Maar vind deze serie toch wel heel erg leuk!

Heb je al een idee wie het kan zijn?
Ik denk de nieuwe juf eigenlijk. Lijkt wel een beetje op piper. Wie weet nog een zus??Of de zoon van de agent, die vertrouw ik ook niet. Jij een idee??
Die nieuwe juf lijkt inderdaad erg op Piper! De zoon van de agent kan of het neefje van haar vriendje, die net gaan verhuizen.

Maar die zijn wel allemaal erg voorspelbaar..

Misschien is ze het zelf wel????
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-06-2016 16:11
Reden: spoiler
% gewijzigd
Lieverds, willen jullie niet spioleren in dit topic? Is niet toegestaan.

De meeste mensen zoeken hier naar leuke series die ze nog niet hebben gezien.

Dolfje heeft dit topic speciaal volgens de huisregels opgezet:

Het grote series topic! Spoilers in wit!

Willen jullie de comments hierboven weghalen? Dank.
Het zijn geen spoilers hoor!! We weten namelijk nog niet hoe het gaat lopen!
Maar ik wil het wel weghalen als dat

Moet??
Ik krijg het niet weg. Geeft "er is iets fout gegaan" aan.
Wij gaan aan Heroes beginnen. Is het een aanrader?
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
quote:Goede-Fee schreef op 08 juni 2016 @ 12:12:

Vandaag bekend gemaakt er komt toch een seizoen 5 van Nashville. Kunnen ze het verhaal tenminste afmaken: Helemaal beneden staat een update van vandaag.

http://www.netflix-nederl ... even-hoop-toch-seizoen-5/Oh wat maak je me hier blij mee!!!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Outlander vind ik ook geen serie voor kinderen.

Masters of sex in seizoen 2 afgehaakt. Vond het te vootspelbaar en saai. Terwijl seizoen 1 leuk was.

Nu met gossip girl bezig had deze nog niet gezien. Ook leuk.

Aan het wachten op het vervolg van orange is the new black
quote:Outlander gekeken met je kinderen? Ik vond de seks nogal expliciet, zou ik niet met kinderen kijken.Outlander heb ik mn oudste (12 bijna 13) gekeken, was de jongste al boven. Er was idd een scene (in de kelder) dat we even onze wenkbrauwen op trokken, zal de rest wel alleen kijken ????. Vind de sfeer echt heel mooi neergezet in deze serie.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven