Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

dinsdag 7 juni 2016 om 22:32
quote:2Italy2 schreef op 07 juni 2016 @ 18:08:
Sense8 is gaaf. Aanrader!
Die vond ik ook erg goed! Het tweede seizoen zou in maart komen, maar ik zag dat het verschoven is naar eind 2016. Jammer!
Ik ben nu bezig met het 2e seizoen van Bloodline, maar dat valt een beetje tegen. Seizoen 1 vond ik wel erg leuk!
Sense8 is gaaf. Aanrader!
Die vond ik ook erg goed! Het tweede seizoen zou in maart komen, maar ik zag dat het verschoven is naar eind 2016. Jammer!
Ik ben nu bezig met het 2e seizoen van Bloodline, maar dat valt een beetje tegen. Seizoen 1 vond ik wel erg leuk!

woensdag 8 juni 2016 om 10:25
quote:nini28 schreef op 06 juni 2016 @ 21:55:
Met tienerzoon aan Terra Nova begonnen, geweldige serie!
Zoon is dan ook grote fan van dino's.geweldig, heb hem hier ook met dochter bekeken. Ontzettend balen dat er nooit een seizoen 2 is gemaakt, het eindigt met een cliffhanger zodat je weet dat die plannen er wel waren. Het schijnt de duurste serie ooit te zijn geweest qua productiekosten.
Met tienerzoon aan Terra Nova begonnen, geweldige serie!
Zoon is dan ook grote fan van dino's.geweldig, heb hem hier ook met dochter bekeken. Ontzettend balen dat er nooit een seizoen 2 is gemaakt, het eindigt met een cliffhanger zodat je weet dat die plannen er wel waren. Het schijnt de duurste serie ooit te zijn geweest qua productiekosten.
woensdag 8 juni 2016 om 10:25
quote:MonkeyTown schreef op 07 juni 2016 @ 22:56:
Man was een weekendje weg en de kids (10 + 12) mochten allebei een serie uitzoeken. Moet zeggen dat ik heb genoten van hun keuzes : modern family en Outlander Outlander gekeken met je kinderen? Ik vond de seks nogal expliciet, zou ik niet met kinderen kijken.
Man was een weekendje weg en de kids (10 + 12) mochten allebei een serie uitzoeken. Moet zeggen dat ik heb genoten van hun keuzes : modern family en Outlander Outlander gekeken met je kinderen? Ik vond de seks nogal expliciet, zou ik niet met kinderen kijken.

woensdag 8 juni 2016 om 12:04
Ik heb Modern Family weer gevonden!! Gekke netflix af en toe..
De zoekfunctie werkt slecht en ik vermoed dat hij na de laatste afl. van seizoen 4 bij mij niet automatisch naar seizoen 5 gegaan is en het daardoor ook niet bij verder kijken stond.
Outlander vind ik ook echt geen serie voor kinderen.... Veel nogal heftige beelden
De zoekfunctie werkt slecht en ik vermoed dat hij na de laatste afl. van seizoen 4 bij mij niet automatisch naar seizoen 5 gegaan is en het daardoor ook niet bij verder kijken stond.
Outlander vind ik ook echt geen serie voor kinderen.... Veel nogal heftige beelden

woensdag 8 juni 2016 om 12:12
Vandaag bekend gemaakt er komt toch een seizoen 5 van Nashville. Kunnen ze het verhaal tenminste afmaken: Helemaal beneden staat een update van vandaag.
http://www.netflix-nederl ... even-hoop-toch-seizoen-5/
http://www.netflix-nederl ... even-hoop-toch-seizoen-5/

woensdag 8 juni 2016 om 12:19

woensdag 8 juni 2016 om 15:54
Lieverds, willen jullie niet spioleren in dit topic? Is niet toegestaan.
De meeste mensen zoeken hier naar leuke series die ze nog niet hebben gezien.
Dolfje heeft dit topic speciaal volgens de huisregels opgezet:
Het grote series topic! Spoilers in wit!
Willen jullie de comments hierboven weghalen? Dank.
De meeste mensen zoeken hier naar leuke series die ze nog niet hebben gezien.
Dolfje heeft dit topic speciaal volgens de huisregels opgezet:
Het grote series topic! Spoilers in wit!
Willen jullie de comments hierboven weghalen? Dank.

woensdag 8 juni 2016 om 16:47
quote:Goede-Fee schreef op 08 juni 2016 @ 12:12:
Vandaag bekend gemaakt er komt toch een seizoen 5 van Nashville. Kunnen ze het verhaal tenminste afmaken: Helemaal beneden staat een update van vandaag.
http://www.netflix-nederl ... even-hoop-toch-seizoen-5/Oh wat maak je me hier blij mee!!!
http://www.netflix-nederl ... even-hoop-toch-seizoen-5/Oh wat maak je me hier blij mee!!!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
woensdag 8 juni 2016 om 19:17
woensdag 8 juni 2016 om 19:21
quote:Outlander gekeken met je kinderen? Ik vond de seks nogal expliciet, zou ik niet met kinderen kijken.Outlander heb ik mn oudste (12 bijna 13) gekeken, was de jongste al boven. Er was idd een scene (in de kelder) dat we even onze wenkbrauwen op trokken, zal de rest wel alleen kijken ????. Vind de sfeer echt heel mooi neergezet in deze serie.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)