Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Vandaag weer controle gehad, ijzer is geprikt en was te laag (6.3 mocht, was 5.5). Dus nu moet ik nog een keer prikken en misschien ijzertabletten. Nou ja, prima, heb sowieso snel laag ijzer.

Lijkt me trouwens lastig als ZZP'er, uitvogelen hoe dat allemaal zit.
quote:Fitzgerald schreef op 08 juni 2016 @ 07:50:

@crazycatlady, ik had het nog gelezen

Hier nog geen streep te zien. Heb mij wel laten vertellen dat dat zelfs tijdens de bevalling nog kan gebeuren dat je striae krijgt. Ben benieuwd.

Vervelend hooikoorts!

Ik heb vanaf morgen 1,5 week vakantie en ben daar zooo aan toe.. Tel ook echt af naar m'n verlof, nu al Ja besefte me ineens dat deze groep helemaal niet privé is en een ieder dus zomaar mee kan lezen. Dus heb het maar verwijderd. Wilde het nog even posten op FB maar het lukte niet te plakken...
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
quote:Suze27 schreef op 08 juni 2016 @ 08:45:

Hier ook nog geen striae en gelukkig ook geen last van hooikoorts. Vervelend als je daar zo'n last van hebt!

Fitz wat lekker dat je morgen vakantie hebt. Hoe lang moet je daarna nog werken?

Ik heb laatst meivakantie gehad 2 weken (heb de schoolvakanties) en ik vond het daarna erg pittig om weer op te starten. Wat was die vakantie heeeerlijk zeg!

Nu moet ik nog een week of 6. Maar over 4 weken start de zomervakantie en wordt het al een stuk rustiger op mijn werk. Echt heerlijk, zo afbouwen!

Crazy, wanneer staat jouw afspraak bij het ziekenhuis? 1 dezer dagen toch?

Klopt!

Heb morgen weer een groeiecho en gelijk de controle voor het hartje...

Ben best nerveus, maar positief blijven helpt ook!
quote:Meme86 schreef op 08 juni 2016 @ 14:07:

@suze, dan krijg jij dagloon en dan moet nog iemand je werk doen. Hoe je dat doet moet je zelf regelen toch? Dat is wel een stuk lastiger.

Zojuist ook kraampakket gekregen. Men wat een box! Wist niet dat het zo groot en veel was....

Ja wat een pakket he?

Ik snap niet precies wat je bedoelt :p maar ik draag al m'n werkzaamheden over en kom daarna weer helemaal "blanco" terug, weet ook nog niet precies wat m'n taken bij terugkomst zullen zijn, maar das een ander verhaal ;)
Spannend Crazycat! Ik duim voor je, dat het er goed uit ziet!
Grrr maandag weer afspraak voor controle bij de VK en de week erop op maandag een groei echo. Ik moet nog steeds die stomme suikertest doen maar doordat we nu qua co ouderschap s ochtends zitten dat man kind naar school moet brengen precies de andere kant uit, komt dat allemaal heel slecht uit. Maar tot nu toe is de baby normaal qua lengte. Volgende week geen kinderen in huis dus dan kan ik m pas doen want ik wil daar zo vroeg mogelijk op de stoep kunnen staan i.v.m. gigantisch flauw en gammel worden zonder ontbijt. Want ik héb me s ochtends toch een partij honger!
Owja die kraamdozen. Helemaal vergeten om me daarvoor in te schrijven. Ik ben echt de nutty professor sinds ik zwanger ben. Wat een gatenkaas dat hoofd van me.
Nou mocht he bij het zilveren kruis verzekerd zijn dan krijg je zon grote curver box met dierenplaatjes op de zijkanten en vol met matjes, verbanden etc etc. Haha

Ik zou voor de suikertest zo vroeg als mogelijk gaan, na het drankje heb je zon boost dat je echt niet flauw meer bent. Ik zat te stuiteren op m'n stoeltje haha.

Over twee weken ook een aparte groei echo. Is blijkbaar standaard bij ons.
quote:Deadpool schreef op 08 juni 2016 @ 21:23:

Owja die kraamdozen. Helemaal vergeten om me daarvoor in te schrijven. Ik ben echt de nutty professor sinds ik zwanger ben. Wat een gatenkaas dat hoofd van me.Ik heb ook pas twee weken terug gebeld naar m'n zorgverzekering dat ik zwanger ben. De meneer heeft meteen zo'n kraampakket voor me geregeld. Was binnen paar dagen binnen, goed geregeld!
Kraampakket ook al binnen hier. Vond het wel meevallen haha. Alleen toen ik al het verband zag werd ik duizelig haha.
Crazycat, succes vandaag!
quote:Meme86 schreef op 08 juni 2016 @ 22:13:

Nou mocht he bij het zilveren kruis verzekerd zijn dan krijg je zon grote curver box met dierenplaatjes op de zijkanten en vol met matjes, verbanden etc etc. Haha

Ik zou voor de suikertest zo vroeg als mogelijk gaan, na het drankje heb je zon boost dat je echt niet flauw meer bent. Ik zat te stuiteren op m'n stoeltje haha.

Over twee weken ook een aparte groei echo. Is blijkbaar standaard bij ons.

Ja dat wil ik ook maar als mijn man steeds de auto nodig heeft om zijn kind naar school te brengen dan houdt t op. ZH is precies de andere kant op. Dus ik wacht ff tot het zijn week niet is. Dat is volgende week.

Verder... moe moe moe moe moe ik ben zelfs nog vermoeider dan bij 1e tremester echt dat een mens zo intens moe kan zijn.
Ik zit bij FBTO en daar zat er ook nog een knuffel in, dat vond ik leuk. Jullie ook een knuffel oid erbij?
Ik krijg helaas niks van m'n verzekeraar ook geen kraampakket.

En voor die cadeau dozen ben ik me dus vergeten in te schrijven maar dat kwam ook doordat ik geen zin had om me er in te verdiepen
Die gratis cadeaudozen doenik nooit meer. Wat een stalkers zitten er tussen haha. En zoveel nuttigs zit er niet in.

Nou vandaag dan ook (eindelijk) begonnen met de kinderkamer. Op 1 grote kast die blijft staan na is hij nu helemaal leeg! Komende week ga ik oppassen op de hobby boerderij van vrienden en donderdag gaan ze het glas plaatsen. M'n moeder haalt ondertussen het behang van de muur en m'n schoonouders gaan volgend weekend behangen! Dus als ik terug kom is alles schilder klaar! Dan is manlief ook 4 dagen thuis en kunnen we lekker los!

Kan ik alle spullen die door huis zwerven eindelijk een vast plek geven. Heerlijk!!

@deadpool, je zou eens 1 a 2 powernapjes van max 20 min kunnen proberen. Als ik in slaap

Kom helpt mij dit wel tegen de extreme vermoeidheid en kan ik er weer ff tegen aan.
Als ik dat doe slaap ik snachts helemaaal niet meer. Nu doe ik nog 4 a 5 uur...

Oh stalkers bij de gratis cadeaudozen? Mooi dat ik dat niet gedaan heb dan. Want als ik ergens een hekel aan heb...
PS succes met klussen aan de kamer. Fijn dat je hulp krijgt.
Lekker dat jullie met het kamertje bezig zijn, Meme. Zo leuk om die vorderingen te zien, vind ik in ieder geval.
Crazycat, hoe is het gegaan?

Hier niks leuks bij het kraampakket. Alleen maar nuttige enge dingen ;)

Meme, fijn dat er nu een beetje vaart achter zit!! Heerlijk!!
Ik ben ook benieuwd crazy!

Naast al het verband nog een boek met alle 'gevaren' die de kleintjes kunnen lopen van 0-4 jaar. En dan gecatoriseerd op het soort gevaar en leeftijd. Ziet er leuk uit en best handig
Hoi allemaal,

Het onderzoek is gelukkig erg goed gegaan!

De verwachte verbreding in de aorta is nog steeds aanwezig maar verder niets aan veranderd en dat is zeer positief.

Ze hebben me dan ook met klem op het hart gedrukt dat er niets aan de hand is.

Ze hebben het nu talloze keren voorbij zien komen en het bleek in 9 vd 10 gevallen nooit iets te zijn. Het ene hart groeit namelijk anders dan het andere, niemand heeft hetzelfde hart natuurlijk.

Wel moet ik met 36w nog een controle en als de kleine man 6w oud is krijgt hij zelf een hart echo voor de zekerheid.

Kwa groei ligt hij perfect op de curve en is zelfs al 1250 gram. Een lekker kereltje dus.

Hier helemaal gerust gesteld en kan nu echt genieten van het feit dat hij gezond is verklaard
Wat fijn Crazycat!! Nu lekker gaan genieten!!
Wat fijn zeg! Inderdaad lekker genieten nu.
Vanochtend naar de notaris geweest en nu is de koop van ons huis (waar we al in wonen, dus dat scheelt verhuisstress) rond. Heerlijk dat dat klaar is! Nog twee weken lesgeven & 1,5 week 'vergaderen' en dan is ook dat klaar. Ik ben er echt aan toe om niet meer van alles aan mijn hoofd te hebben.

O en hier komt vanmiddag de kraamhulp langs.
Oh wat fijn Bubje, jij bent lekker aan het afstrepen/aftellen nu!

Ik ben erg benieuwd naar de kraamhulp. Ik hoop zo dat het een fijn iemand is. Maar goed dat zullen we moeten afwachten tot augustus..

Bij ons komen ze vrijdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven