Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
dinsdag 14 juni 2016 om 11:45
Hier is ook de kraamzorg geweest. Inderdaad vooral informatief en gezellig haha.
Alles gaat hier wel zijn gangetje eigenlijk.. Ribben zijn niet prettig en ben al een week in strijd met een juiste beha, want dat maakt de pijn alleen maar erger momenteel.
Gisteren de echo gehad. Alles was in orde! Buikje lag nu goed op schema. Ze had ook even de 3D erop gezet. Was toch erg leuk om te zien, hij keek zo tevreden
Deze week samen met vriend vrij. Besloten om niet op vakantie te gaan, maar lekker in onze stad wat dingen te doen.
Vanavond lekker naar de sauna! Vind het wel een beetje spannend, zal vast bekijks trekken.
Wel heerlijk even een rustig weekje.
Hier is eigenlijk alles nu geregeld.. beetje vroeg. Maar ik merk dat ik dat wel erg fijn vind.
Ook voor in ieder geval de eerste week 1 pak luiers en de rest van de benodigdheden. Overigens niet teveel, want voor hetzelfde geldt is hij ergens allergisch voor.
Ik twijfel alleen over wel of geen pak KV. Ik wil in principe BV geven.
Alles gaat hier wel zijn gangetje eigenlijk.. Ribben zijn niet prettig en ben al een week in strijd met een juiste beha, want dat maakt de pijn alleen maar erger momenteel.
Gisteren de echo gehad. Alles was in orde! Buikje lag nu goed op schema. Ze had ook even de 3D erop gezet. Was toch erg leuk om te zien, hij keek zo tevreden
Deze week samen met vriend vrij. Besloten om niet op vakantie te gaan, maar lekker in onze stad wat dingen te doen.
Vanavond lekker naar de sauna! Vind het wel een beetje spannend, zal vast bekijks trekken.
Wel heerlijk even een rustig weekje.
Hier is eigenlijk alles nu geregeld.. beetje vroeg. Maar ik merk dat ik dat wel erg fijn vind.
Ook voor in ieder geval de eerste week 1 pak luiers en de rest van de benodigdheden. Overigens niet teveel, want voor hetzelfde geldt is hij ergens allergisch voor.
Ik twijfel alleen over wel of geen pak KV. Ik wil in principe BV geven.
dinsdag 14 juni 2016 om 11:50
Fijn dat alles zo'n beetje geregeld is Fitzgerald. En die sauna klinkt fijn! Wel heb ik begrepen dat je niet in die baden mag?
Herken dat gevoel dat het fijn is als het meeste op de rit is.
Suikertest krijg ik bij de VK uitslag van. Dat is over 3 weken.
Verder gister naar een voorlichtingsavond geweest over BV en dat was echt zo niet mijn ding haha. Niet de BV an sich maar gewoon heel het gedoetje eromheen. Lastig uit te leggen. Ik leef nog steeds een beetje met dat onwerkelijke gevoel en die vrouwen gingen heel erg met elkaar klitten terwijl ik daar niet zo'n behoefte aan had. Wel leerzaam dus ben benieuwd hoe het gaat lopen. Al werd ik wel een beetje bang van de verhalen over stuwing en borstontstekingen.
Voor de tabel maandag 20 juni groei echo
Herken dat gevoel dat het fijn is als het meeste op de rit is.
Suikertest krijg ik bij de VK uitslag van. Dat is over 3 weken.
Verder gister naar een voorlichtingsavond geweest over BV en dat was echt zo niet mijn ding haha. Niet de BV an sich maar gewoon heel het gedoetje eromheen. Lastig uit te leggen. Ik leef nog steeds een beetje met dat onwerkelijke gevoel en die vrouwen gingen heel erg met elkaar klitten terwijl ik daar niet zo'n behoefte aan had. Wel leerzaam dus ben benieuwd hoe het gaat lopen. Al werd ik wel een beetje bang van de verhalen over stuwing en borstontstekingen.
Voor de tabel maandag 20 juni groei echo
dinsdag 14 juni 2016 om 12:01
Die (kruiden)baden mogen vooral de laatste 6 weken niet. Dacht ivm mogelijk ontsluiting oid? De grotere sauna's hebben allemaal hetzelfde advies op hun site staan. Ik ga ook naar 1 van de grotere dus heb uitgebreid het advies doorgelezen haha. Ik wist namelijk niet of het wel of niet mocht.
Ik geef het vanavond nog even aan en dan hoor ik verder eventueel wel hoe of wat.
Oh ik had niet verwacht dat er zoveel tijd over die uitslag heen zou gaan?
Haha oh ik zie het helemaal voor me. Wij gaan binnekort ook naar de voorlichting, ben benieuwd.
Ik geef het vanavond nog even aan en dan hoor ik verder eventueel wel hoe of wat.
Oh ik had niet verwacht dat er zoveel tijd over die uitslag heen zou gaan?
Haha oh ik zie het helemaal voor me. Wij gaan binnekort ook naar de voorlichting, ben benieuwd.
dinsdag 14 juni 2016 om 13:26
Ik kreeg de uitslag ook tijdens het consult. Ik neem aan dat als het echt niet goed is ze eerder bellen en je niet drie weken met diabetes rond laten lopen
Sauna kan gewoon hoor tot idd 6 wkn van te voren niet meer in de baden en whirlpools idd. En doe het rustig aan. Geen half uur in de Finse sauna enzo haha. Ik ga nog met enige regelmaat. Heerlijk. Alleen de bloeddruk is wat laag en moet ik een beetje rekening mee houden.
Een pot fv kan je altijd toch wel halen, desnoods de nacht apotheek als de nood zo hoog is. Ik koop hem in ieder geval niet vooraf.
En fijn dat alles goed was met de kleine!
Sauna kan gewoon hoor tot idd 6 wkn van te voren niet meer in de baden en whirlpools idd. En doe het rustig aan. Geen half uur in de Finse sauna enzo haha. Ik ga nog met enige regelmaat. Heerlijk. Alleen de bloeddruk is wat laag en moet ik een beetje rekening mee houden.
Een pot fv kan je altijd toch wel halen, desnoods de nacht apotheek als de nood zo hoog is. Ik koop hem in ieder geval niet vooraf.
En fijn dat alles goed was met de kleine!
dinsdag 14 juni 2016 om 15:05
Haha nee Meme dat lijkt mij ook niet.
Ik heb ook een vrij lage bloeddruk. Dus veel drinken. Maar ik moet bekennen, dat wij sowieso nooit lang in een sauna zitten. Ik vind met name het naakt zwemmen een verademing En had een gratis ticket dus dat scheelde al heel wat!
Oh wat ik toch echt nog even moet vermelden is dat onze kleine man gisteren tijdens de echo met 1 voet in zijn gezicht lag en 1 hand op zijn hoofd. En relaxed dat hij er uit zag. Was erg grappig!
Wanneer gaan de meeste hier met verlof? Met 34 of 36 weken?
Ik heb ook een vrij lage bloeddruk. Dus veel drinken. Maar ik moet bekennen, dat wij sowieso nooit lang in een sauna zitten. Ik vind met name het naakt zwemmen een verademing En had een gratis ticket dus dat scheelde al heel wat!
Oh wat ik toch echt nog even moet vermelden is dat onze kleine man gisteren tijdens de echo met 1 voet in zijn gezicht lag en 1 hand op zijn hoofd. En relaxed dat hij er uit zag. Was erg grappig!
Wanneer gaan de meeste hier met verlof? Met 34 of 36 weken?
donderdag 16 juni 2016 om 13:02
Hmm lekker kut. Werd net gebeld en m'n suiker is verhoogd. Dus net even gegoogled op diëten en als ik dan zie hoeveel brood etcetera je dan nog mag en welke porties avondeten dan ben ik erg verbaasd want ik eet al volkoren brood en eigenlijk zie ik niks raars eruit springen wat ik nu dus verkeerd zou doen. Nou ja maar ff afspraak maken met diëtist dan maar. Zit niks anders op.
vrijdag 17 juni 2016 om 10:27
Balen, Deadpool! Hopelijk kan een diëtist helpen inderdaad.
Ik begin nu toch echt de weken af te tellen naar mijn zomervakantie. Volgende week gelukkig de laatste lesweek. Ik krijg door werk erg last van mijn stuitje en rug en daar begin ik een beetje knorrig van te worden. Verder heb ik ook gewoon heel erg zin om lekker alleen maar zwanger te zijn ipv al die dingen die er nog bij komen.
Trouwens, ik vind tegenwoordig elke week erbij een feestje. Vandaag dus 29 weken, yay!
Ik begin nu toch echt de weken af te tellen naar mijn zomervakantie. Volgende week gelukkig de laatste lesweek. Ik krijg door werk erg last van mijn stuitje en rug en daar begin ik een beetje knorrig van te worden. Verder heb ik ook gewoon heel erg zin om lekker alleen maar zwanger te zijn ipv al die dingen die er nog bij komen.
Trouwens, ik vind tegenwoordig elke week erbij een feestje. Vandaag dus 29 weken, yay!
vrijdag 17 juni 2016 om 10:44
Lekker Fitz, naar de sauna! Ik kan daar ook altijd erg van genieten. Tijdens m'n zwangerschap ben ik niet meer geweest. Ik denk dat dat het eerste dagje uit samen wordt als de kleine straks geboren is
Oh Deadpool, wat balen zeg! Heb je zelf nergens last van? Ik ben benieuwd wat je dan allemaal wel/niet mag eten. Hopelijk wordt het niet een heel gedoe.
Ja Bubje, ga je langzaam aftellen? Fijn dat het einde in zicht komt. Lekker he, nu al 29 weken. Ik vind het ook echt fijn! Ik ga al richting 30, maandag. Dat vind ik ook zo'n prettig idee, weet niet waarom haha.
Ik ben erg aan het afstrepen qua werk, maar moet ook nog veel afronden en afsluiten. Heb er maar even een lijsje bij gemaakt,ik vergeet nog wel eens wat, haha.
Vanochtend kraamzorg geweest, super relaxed hoor. Bedhoogte is goed, wiegje is prima. Hebben het meeste in huis, op wat kleine dingen na. Fijn!
Volgend weekend trekken we voor een maand bij schoonouders in en gaat de verbouwing eindelijk beginnen! Kan niet wachten!
Dit weekend gaan wij nog even samen een weekend weg. Heerlijk!
Oh Deadpool, wat balen zeg! Heb je zelf nergens last van? Ik ben benieuwd wat je dan allemaal wel/niet mag eten. Hopelijk wordt het niet een heel gedoe.
Ja Bubje, ga je langzaam aftellen? Fijn dat het einde in zicht komt. Lekker he, nu al 29 weken. Ik vind het ook echt fijn! Ik ga al richting 30, maandag. Dat vind ik ook zo'n prettig idee, weet niet waarom haha.
Ik ben erg aan het afstrepen qua werk, maar moet ook nog veel afronden en afsluiten. Heb er maar even een lijsje bij gemaakt,ik vergeet nog wel eens wat, haha.
Vanochtend kraamzorg geweest, super relaxed hoor. Bedhoogte is goed, wiegje is prima. Hebben het meeste in huis, op wat kleine dingen na. Fijn!
Volgend weekend trekken we voor een maand bij schoonouders in en gaat de verbouwing eindelijk beginnen! Kan niet wachten!
Dit weekend gaan wij nog even samen een weekend weg. Heerlijk!
vrijdag 17 juni 2016 om 19:23
Nou ja ik ben nu dus in een redelijk stressvolle tijd met man en stiefkinderen en lichamelijke ongemakken en slaapgebrek mijn laatste uitlaatklep kwijt. En dat is zo nu en dan lekker een donut eten of een ijsje. Ik heb op internet gekeken en patat pizza pannekoek is sowieso verboden. Maar woensdag wordt mijn man 40 en taart zal ook wel uit den boze zijn. En daar baal ik echt als een stier van. Op dit moment zien de heren een nieuwe reclame van mc Donalds en zijn ze in conclaaf of ze een mc flurry gaan halen zo. AAAARGHHHHH