zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
@ Leandro: Gefeliciteerd!! Geniet van je vakantie!

@ Juffert: ik ga meeduimen voor mooi weer, een mooie dag gaat het sowieso worden!

@ Knotje: whieee, na vanavond ben je officieel begonnen! Leeuuuk!!
Jeuuuuj, net m'n laatste pil geslikt :D :D

@leandro gefeliciteerd!!

@knotje, leuk zeg. Nu echt begonnen!!

@gecko, spannend. Wie weet is het wel raak!
Leandro, gefeliciteerd en een fijne vakantie!

Juffert jij alvast een hele fijne dag toegewenst zaterdag! Hopelijk krijg je een super mooi huwelijkscadeau door een positieve test:-)

Spannend dekentje en knotje, nu gaan jullie echt beginnen !

Swirls hopelijk ben je alsnog snel ongesteld al kan het inderdaad best lang duren voordat je voor het eerst ongesteld bent..

@hier we hebben min of meer de startdatum gekozen. Na mijn menstruatie in augustus gaan we starten. Als het goed is zijn mijn vruchtbare dagen dan net voor de bruiloft of op de bruiloft dus een mooi moment. Vriend wilde eigenlijk toch wel eerder starten maar ik durf het niet aan. Wat als ik super misselijk ben ofzo en het daarom toch een beetje onze trouwdag zou verpesten? Dus daarom toch maar zo. Ach het schiet al best op.
Gefeliciteerd Juffert! Hopelijk heb je een prachtige dag gehad Fijne vakantie!

Spannend voor de meiden die nu ook gaan beginnen

Wat fijn Sfietje, dat er een soort van datum is gepland Ik zou hetzelfde hebben hoor, bang op misselijkheid..

@ Hier, gisteravond ineens heel licht bloedverlies, op dag 13 van mijn cyclus. Nu nog steeds heel licht. Lijkt op niets wat ik ooit eerder heb gehad, geen normale menstruatie in ieder geval. Ik lees verschillende dingen op internet en heb besloten me er niet druk om te maken Mocht het aanhouden, dan waag ik na het weekend wel even een telefoontje richting huisarts, want zo op vakantie gaan vind ik dan weer niet zo'n fijn idee.
Tijd vliegt inderdaad, cliche maar waar .

Ik had trouwens nog bij de huisarts wat dingen nagevraagd (moest toch voor dat bevolkingsonderzoek gaan). Dat je de 'zwanger worden' multivitamine niet mag gebruiken tijdens zwangerschap is volgens hen onzin, zoals ik dacht is het waarschijnlijk een verkooptruc om je dan weer aan de 'zwanger zijn' multi te krijgen. En bovendien was volgens de huisarts gewoon alleen foliumzuur voor de meesten wel voldoende. Die pak ik denk ik als deze multi op is (er zat ook maar voor een maand in die verpakking geloof ik). Hopelijk is alleen foliumzuur ook een kleiner pilletje, haha, zo'n multi-ampul is wel even slikken, letterlijk! Verder werd ik erop gewezen dat het ook nog best een jaar of zo kan duren voordat je überhaupt zwanger bent.... Even lekker ontnuchterend.

Verder even veel in mijn hoofd nu, bijna vakantie (jeeeeej), zwangerschapswens (man begint nu ook af en toe te vragen naar hoe het allemaal zit met verlof, echo's etc nu ik met die vitamine begonnen ben, lief!), druk op het werk qua werkzaamheden nu en mogelijkheden voor komend jaar (ik kan misschien nog een jaartje blijven :D).

Swirls hopelijk heb je snel menstruatie / duidelijkheid. Sue is je MS voorbij?
happiness = reality - expectations
Ik heb vandaag een kloppend hartje gezien
Oh wat fijn MiAnoo! Hoever ben je nu volgens de schatting?
Viel niet te schatten volgens haar, maar in ieder geval de 7 weken want het hartje klopte wel gewoon heel goed en snel al. over 2 weken mag ik terug
Leuk MiAnoo!

Gefeliciteerd Leandro, fijne huwelijksreis!
Wat fijn mianoo! Dat is toch weer een geruststelling :-)
MiAnoo, leuk zeg een kloppend hartje!!
aah wat leuk MiAnoo

whoopsadaisie

ik hoop toch dat het wat korter is dan een jaar ????

mijn vriend is gelukkig weer wat bijgetrokken was wel een heftig gesprek met wat ruzie erbij :(

maar nu alles weer goed en hij staat er nu wel weer positief in maar vind het allemaal erg eng/spannend.
Wat leuk, MiAnoo! Dat maakt het al meer echt he!

Sfietje, wat fijn dat jullie ook een duidelijker startmoment hebben nu! En ook wel leuk als je in je huwelijksnacht zwanger zou kunnen worden haha..

Whoopsadaisies, wel even met de neus op de feiten gedrukt dat het een jaar kan duren. Maar stiekem weten we dat natuurlijk allemaal, alleen we hopen op sneller natuurlijk! Leuk dat je man er nu ook steeds meer mee bezig is ik heb trouwens de foliumzuur van de Kruidvat en die pilletjes vind ik goed te doen qua grootte.

Chantilly, wat gek dat je ineens heel licht bloedverlies hebt! Zo fijn dat je lichaam allemaal "gekke" signalen gaat afgeven waar je niks mee kan

Dekentje, gek he!? Die laatste pil!

En Aanoniemous, gelukkig zijn jullie er samen uit gekomen! Wanneer starten jullie?

Hier gaat het goed. Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Tot nu toe verloopt het nog volgens planning. M'n ontrekkingsbloeding is gestopt. Dus we zullen zien!
Super leuk MiAnoo! Leuk om te horen

Dekentje, ik vond het ook wel een apart iets inderdaad die laatste pil: dat is echt een soort van startsein zeg maar! Leuk, leuk!

En inderdaad Sfietje, met zulke leuke dingen in het vooruitzicht vliegen de weken ook wel voorbij Al zou het ook zonde zijn als het nu ineens eind zomer is, want hopelijk krijgen we dit jaar gewoon ook een hele fijne zomer in Nederland; wel zin in moet ik zeggen. Vandaag ook heerlijk buiten kunnen eten; wat geniet ik daarvan!

Whoopsadaisies, tja, t kan een jaar duren, of nog langer. Dat is zo inderdaad. Maar het kan ook in een vloek en een zucht gedaan zijn zeg maar. Je kunt er toch geen pijl op trekken; 't komt zoals 't komt Maar ja, dat is ook wel makkelijk gezegd, maar stiekem hoop je natuurlijk dat alles gewoon binnen 'n redelijke tijd goed zal komen en dat je met een positieve zwangerschapstest in je handen staat!

Hmmmmmm dat bloedverlies, Chantilly, ik zou ook echt zoiets hebben van; 'wat is er nu allemaal aan de hand?', merk sowieso dat mijn lichaam anders is ofzo sinds ik gestopt ben met de pil. Weet niet, reageert anders op dingen, ed. 't is toch allemaal wel iets aparts!

Spannend Knotje; leuk he om het allemaal een beetje zo in de gaten te houden / bij te houden Ik denk dat dat op een gegeven moment ook wel wat frustrerender wordt mocht het allemaal niet blijken te lukken, maar vind het nu zelf ook erg leuk om wat te rekenen, met de app te spelen en er gewoon lekker veel over te fantaseren hoe het zou zijn om een positieve test in handen te hebben!

Vandaag echt trouwens de hele dag boertjes moeten laten. 't bleef maar doorgaan... en een rare smaak in m'n mond. Of m'n lichaam is even flink aan het afkicken van de pil... of er spelen meer dingen... hmmmm interessant ;) Vooral nadat we vorige week tijdens mijn (hopelijk, geen idee nog) vruchtbare dagen flink gesekst hebben ... Spanning en sensatie! Nog een week wachten; NOD op 16 juni, wil denk ik de 18e ofzo testen mocht er nog geen menstruatie zijn. Dit weekend even naar de Action dus!
Gefeliciteerd Leandro! Geniet van de vakantie!

En spannend Juffert, nog een paar daagjes!! Alles gelukt met de voorbereidingen? Ben benieuwd naar de test dit weekend.

Leuk hé Mianoo, dat kloppende hartje.

Goede beslissing hoor Sfietje! Ik had er eerlijk gezegd niet aan moeten denken de laatste weken.

Succes iedereen die deze maand start, ik hoop zo dat we over een paar maanden allemaal zwanger zijn, haha!
@Juffert: Heel veel plezier morgen!

@Leandro: Geniet van de vakantie!

@Knotje en dekentje: Zo spannend! Ik vond die eerste maand zonder pil wel bijzonder. Super spannend, heel erg blij dat we gestart waren, maar ik had best veel last van allerlei kwaaltjes. Ik hoop dat het nu in mijn tweede cyclus zonder pil beter gaat.

Hopelijk blijft dat jullie allemaal bespaard en kunnen jullie heerlijk genieten van deze spannende tijd.

@Sfietje: Ik zou dezelfde beslissing nemen. Wachten duurt lang dus misschien zou ik het geduld niet hebben. Wij zijn met de pil gestopt vlak na een festivalletje waar we ieder jaar met z'n tweetjes naartoe gaan. Twee jaar terug was ik net zwanger op dat festival en dat was echt niet fijn. In zo'n hete tent wakker worden met ochtendmisselijkheid... Dit jaar wilde ik ook echt mee kunnen feesten. Mijn man had graag gehad dat ik eerder al stopte met de pil, en ik zat ook ongeduldig op dat moment te wachten, maar toch blij dat we gewacht hebben.

@MiAnnoo: Wat een prachtig moment moet dat geweest zijn. Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik terugdenk aan de eerste keren dat ik de hartjes van mijn kindjes zag kloppen. Zo bijzonder.

Enkele vriendinnen kregen op die eerste echo te horen dat het hartje niet klopte dus de spanning voor die eerste echo is bij mij erg groot dus ook de ontlading, de opluchting , het geluk als alles goed is.

@Swirls: Dat wachten moet verschrikkelijk zijn. Ik blij mee hopen dat ze er snel zijn.

Mijn ms loopt op zijn einde. Eindelijk. Als deze cyclus ook 26dagen duurt, blijven er maar weinig dagen zonder ms over.

Ach dan zullen we van die dagen maar extra genieten he
@Knotje

wij waren vorige maand al begonnen.
Bedankt voor jullie bevestiging, toch fijn om te horen ofzo:-)

En gecko inderdaad als de tijd te snel gaat is ook zonde, want dan is de zomer inderdaad alweer voorbij! Probeer wel erg in het hier en nu te blijven en te genieten van de fijne momenten nu, maar soms is dat lastig;-)

Succes dames met de 'gekke' kwaaltjes ineens, ik hoop dat dat een goed teken is voor jullie!

@juffert, heb je al getest? Heel veel plezier morgen!!

@ aanoniemous, fijn dat het weer goed is en jullie toch van start zijn!
@ Juffert: heel heel héél veel plezier morgen!

Mijn menstruatie is er nog steeds niet. Zit inmiddels op dag 42....
Jeetje, duurt lang swirls! Vervelend.. Heb je nog een keer getest?
Nee, heb niet nog een keer getest. Maar is helemaal geen gek idee, misschien maar eens doen, haha.
Spannend Swirls, gewoon nog een keer doen dan
Spannend Swirls!!!
Weet je al wanneer je gaat testen Swirls???
Hihi, leuk dat jullie zo meeleven! Ik ga vanavond testen denk ik. Ik hou jullie op de hoogte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven