Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zaterdag 11 juni 2016 om 12:15
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 10:26:
Yas, heb je al de tekst en uitleg gegeven die op zo'n hoge toon van je geeist werd in het "wie mis je" topic? En al als contactpersoon tussen deze en gene gefungeerd?
Nee
Worden de gekkies nog gekker? Ja, blijkt steeds weer.
Yas, heb je al de tekst en uitleg gegeven die op zo'n hoge toon van je geeist werd in het "wie mis je" topic? En al als contactpersoon tussen deze en gene gefungeerd?
Nee
Worden de gekkies nog gekker? Ja, blijkt steeds weer.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
zaterdag 11 juni 2016 om 12:41
Wat leif Leo. En geniet ervan, ga fijn shoppen met die meid!
Ik heb zo lekker getraind! Met twee sterke kerels. Toch anders boksen dan met een vrouw. Je kan zelf lekker voluit, leert een hoop van ze en ook al houden zichzelf heus wel in, die leverstoten komen best aan LOL.
Nu een nieuwe tv uitzoeken blegh.
Ik heb zo lekker getraind! Met twee sterke kerels. Toch anders boksen dan met een vrouw. Je kan zelf lekker voluit, leert een hoop van ze en ook al houden zichzelf heus wel in, die leverstoten komen best aan LOL.
Nu een nieuwe tv uitzoeken blegh.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 11 juni 2016 om 13:14
Ook goedemorgen of middag alweer. Ben al met middelste naar de stad geweest. Nieuwe short en vier t-shirts gekocht. Zoons houden beiden niet van prints en deze ook niet van streepjes. Gemêleerde stof is al wild genoeg. Helemaal basic is dan weer te gewoon, maar gelukkig hebben we nu vier shirts. Met een zakje, met knoopjes, met anders gekleurde halsboord en dus gemêleerd wit/blauw. Kind helmaal blij en moeder ook!
Ik wilde ook zelf nog iets dus zoon ging even naar de Mediamarkt en toen kon ik in 20 minuten ook nog twee shirts scoren voor mezelf. Helemaal gelukkig nu.
Ik wilde ook zelf nog iets dus zoon ging even naar de Mediamarkt en toen kon ik in 20 minuten ook nog twee shirts scoren voor mezelf. Helemaal gelukkig nu.
zaterdag 11 juni 2016 om 13:38
zaterdag 11 juni 2016 om 13:42
zaterdag 11 juni 2016 om 14:04
quote:dolfje schreef op 11 juni 2016 @ 13:38:
Wij hebben even koffie pauze in onze b&b nadat we bij Ikea hebben ontbeten (druk!!!) en naar de botanische tuinen zijn geweest. Dadelijk wandelen we de stad in. Ergens lunchen en verder zien we wel.
Jammer dat het de hele dag al bewolkt is en wat drupt af en toe.
Ikea is altijd en overal druk bij het ontbijt, is echt een groot succes. Voor Ikea dan.
Die buitjes zijn wel heel goed voor de tuin hier, dus ik geniet er maar even van.
Wij hebben even koffie pauze in onze b&b nadat we bij Ikea hebben ontbeten (druk!!!) en naar de botanische tuinen zijn geweest. Dadelijk wandelen we de stad in. Ergens lunchen en verder zien we wel.
Jammer dat het de hele dag al bewolkt is en wat drupt af en toe.
Ikea is altijd en overal druk bij het ontbijt, is echt een groot succes. Voor Ikea dan.
Die buitjes zijn wel heel goed voor de tuin hier, dus ik geniet er maar even van.
zaterdag 11 juni 2016 om 14:10
quote:Peacy schreef op 11 juni 2016 @ 13:39:
Geen uitnodigingen gevonden. Ze waren te kinderachtig.
Zuslief gaat wel zelf uitnodigingen maken
Ik weet niet hoe oud zuslief is, maar ik zou ze wel even nakijken voor er tig uit de printer rollen of nog erger geschreven worden.
Als ouder zou ik het niet leuk vinden als mijn kind teksten gebruikt als: 'Jullie moeten er om 19.30 zijn.' Of 'Ik wil geen cadeautjes alleen maar geld.' Zoon kreeg vorig jaar zo'n uitnodiging, waar hij zelf verbolgen over was.
Geen uitnodigingen gevonden. Ze waren te kinderachtig.
Zuslief gaat wel zelf uitnodigingen maken
Ik weet niet hoe oud zuslief is, maar ik zou ze wel even nakijken voor er tig uit de printer rollen of nog erger geschreven worden.
Als ouder zou ik het niet leuk vinden als mijn kind teksten gebruikt als: 'Jullie moeten er om 19.30 zijn.' Of 'Ik wil geen cadeautjes alleen maar geld.' Zoon kreeg vorig jaar zo'n uitnodiging, waar hij zelf verbolgen over was.
zaterdag 11 juni 2016 om 14:12
quote:fietsie schreef op 11 juni 2016 @ 14:10:
[...]
Als ouder zou ik het niet leuk vinden als mijn kind teksten gebruikt als: 'Jullie moeten er om 19.30 zijn.' Of 'Ik wil geen cadeautjes alleen maar geld.' Zoon kreeg vorig jaar zo'n uitnodiging, waar hij zelf verbolgen over was.Zuslief is 26. Dus dat zal niet zo'n uitnodiging worden.
[...]
Als ouder zou ik het niet leuk vinden als mijn kind teksten gebruikt als: 'Jullie moeten er om 19.30 zijn.' Of 'Ik wil geen cadeautjes alleen maar geld.' Zoon kreeg vorig jaar zo'n uitnodiging, waar hij zelf verbolgen over was.Zuslief is 26. Dus dat zal niet zo'n uitnodiging worden.
zaterdag 11 juni 2016 om 14:28
quote:broekrok schreef op 11 juni 2016 @ 12:53:
[...]
Superfijn!!!
Het blijft echt eng als je 'smorgens wakker wordt en naar hem gaat kijken, zovan: leeft ie nog?
Net een tijd weggeweest, slager, bakker, AH, bieb, intratuin. Dan is het ook eng als je weer thuiskomt en weer kijkt.
Echt, wat een stress. En dan het verdriet om Bo erbij.
[...]
Superfijn!!!
Het blijft echt eng als je 'smorgens wakker wordt en naar hem gaat kijken, zovan: leeft ie nog?
Net een tijd weggeweest, slager, bakker, AH, bieb, intratuin. Dan is het ook eng als je weer thuiskomt en weer kijkt.
zaterdag 11 juni 2016 om 14:31
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 14:28:
[...]
Echt, wat een stress. En dan het verdriet om Bo erbij.Klinkt niet leuk!
[...]
Echt, wat een stress. En dan het verdriet om Bo erbij.Klinkt niet leuk!
zaterdag 11 juni 2016 om 14:42
zaterdag 11 juni 2016 om 14:46
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 14:28:
[...]
[...]
zaterdag 11 juni 2016 om 14:47
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 20:28:
Wie weet hoe dat werkt met die bookmarks?Noushi, als je ergens stopt met lezen klik je op het meest rechtse dingetje. Dan slaat hij op waar je gebleven bent. Als je dan verder wilt lezen ga je eerst naar forum. Daar staat bovenaann, jouw topics, reacties en bookmarks. Klik op bookmarks en je ziet een lijst met al je bookmarks. Klik aan waar je naar terug wilt en daar kom je dan uit. Je moet wel steeds als je verder gelezen hebt een nieuwe bookmark maken.
Wie weet hoe dat werkt met die bookmarks?Noushi, als je ergens stopt met lezen klik je op het meest rechtse dingetje. Dan slaat hij op waar je gebleven bent. Als je dan verder wilt lezen ga je eerst naar forum. Daar staat bovenaann, jouw topics, reacties en bookmarks. Klik op bookmarks en je ziet een lijst met al je bookmarks. Klik aan waar je naar terug wilt en daar kom je dan uit. Je moet wel steeds als je verder gelezen hebt een nieuwe bookmark maken.