Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zaterdag 11 juni 2016 om 16:49
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 juni 2016 @ 16:27:
Peacy kun je een beetje fatsoenlijk schrijven? Geen nare teksten op de uitnodiging hé!!
Dat moet lukken. Wilde beginnen met:
Yo Bro's!
Er is een partyyy, omdat ik jarug was!
We gaan chillen, je weet zelluf, bij m'n big sis. Beetje gamen, beetje film kijken. Lekker relax ensow!
Zorg je zelf voor booze en je weet wat nog meer he!
Check je later bro's.
Oh laat even weten of het allemaal kan he!
Zeker ook geweldig goed Nederlands he?
Peacy kun je een beetje fatsoenlijk schrijven? Geen nare teksten op de uitnodiging hé!!
Yo Bro's!
We gaan chillen, je weet zelluf, bij m'n big sis. Beetje gamen, beetje film kijken. Lekker relax ensow!
Check je later bro's.
zaterdag 11 juni 2016 om 16:58
quote:Peacy schreef op 11 juni 2016 @ 16:49:
[...]
Yo Bro's!
Check je later bro's.
Gaan jullie ook naar du sjop?
[...]
Yo Bro's!
Check je later bro's.
Gaan jullie ook naar du sjop?
zaterdag 11 juni 2016 om 18:04
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 14:28:
[...]
Het blijft echt eng als je 'smorgens wakker wordt en naar hem gaat kijken, zovan: leeft ie nog?
Net een tijd weggeweest, slager, bakker, AH, bieb, intratuin. Dan is het ook eng als je weer thuiskomt en weer kijkt.
Echt, wat een stress. En dan het verdriet om Bo erbij.
[...]
Het blijft echt eng als je 'smorgens wakker wordt en naar hem gaat kijken, zovan: leeft ie nog?
Net een tijd weggeweest, slager, bakker, AH, bieb, intratuin. Dan is het ook eng als je weer thuiskomt en weer kijkt.
Echt, wat een stress. En dan het verdriet om Bo erbij.
zaterdag 11 juni 2016 om 18:35
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 juni 2016 @ 18:31:
Nee, nee, nee, ik ga het niet doen. Reageren op iemand die masturbeert via een spaghettisliertje achter haar linkerschaamlip.
Vandaag eet ik geroosterde flespompoen, met knoflook, komijn en geitenkaas. Lekker!Wat lees jij toch allemaal rare topics
Nee, nee, nee, ik ga het niet doen. Reageren op iemand die masturbeert via een spaghettisliertje achter haar linkerschaamlip.
Vandaag eet ik geroosterde flespompoen, met knoflook, komijn en geitenkaas. Lekker!Wat lees jij toch allemaal rare topics
I like being a mess. It's who I am.
zaterdag 11 juni 2016 om 18:38
zaterdag 11 juni 2016 om 18:47
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 juni 2016 @ 18:31:
Vandaag eet ik geroosterde flespompoen, met knoflook, komijn en geitenkaas. Lekker!
Vandaag eet ik geroosterde flespompoen, met knoflook, komijn en geitenkaas. Lekker!
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 11 juni 2016 om 20:10