Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Peacy kun je een beetje fatsoenlijk schrijven? Geen nare teksten op de uitnodiging hé!!
Alle reacties Link kopieren
Sta ik in de Mediamarkt voor een TV ben ik helemaal vergeten de kast op te meten waar ie in moet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 juni 2016 @ 16:27:

Peacy kun je een beetje fatsoenlijk schrijven? Geen nare teksten op de uitnodiging hé!!

Dat moet lukken. Wilde beginnen met:

Yo Bro's!

Er is een partyyy, omdat ik jarug was!

We gaan chillen, je weet zelluf, bij m'n big sis. Beetje gamen, beetje film kijken. Lekker relax ensow!

Zorg je zelf voor booze en je weet wat nog meer he!

Check je later bro's.

Oh laat even weten of het allemaal kan he!

Zeker ook geweldig goed Nederlands he?
quote:hatsetats schreef op 11 juni 2016 @ 16:49:

Sta ik in de Mediamarkt voor een TV ben ik helemaal vergeten de kast op te meten waar ie in moet Niet handig!
Nee maar ik ben er aan gewend ondertussen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Peacy schreef op 11 juni 2016 @ 16:49:

[...]

Dat moet lukken. Wilde beginnen met:

Yo Bro's!

Er is een partyyy, omdat ik jarug was!

We gaan chillen, je weet zelluf, bij m'n big sis. Beetje gamen, beetje film kijken. Lekker relax ensow!

Zorg je zelf voor booze en je weet wat nog meer he!

Check je later bro's.

Oh laat even weten of het allemaal kan he!

Zeker ook geweldig goed Nederlands he?

Gaan jullie ook naar du sjop?
quote:BridgetteDubois schreef op 11 juni 2016 @ 16:58:

[...]

Gaan jullie ook naar du sjop?

Ja joh! Schijt aan verantwoordelijkheid enzo.

m'n grote zussenhart, auw,
quote:hatsetats schreef op 11 juni 2016 @ 16:53:

Nee maar ik ben er aan gewend ondertussen Ooh, anders op schatting een tv kopen.
quote:hatsetats schreef op 11 juni 2016 @ 16:49:

Sta ik in de Mediamarkt voor een TV ben ik helemaal vergeten de kast op te meten waar ie in moet dat is heel herkenbaar.
very metal
Peacy

king heb je in de zon gezeten? Je ziet er goed uit.
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 14:28:

[...]

Het blijft echt eng als je 'smorgens wakker wordt en naar hem gaat kijken, zovan: leeft ie nog?

Net een tijd weggeweest, slager, bakker, AH, bieb, intratuin. Dan is het ook eng als je weer thuiskomt en weer kijkt.

Echt, wat een stress. En dan het verdriet om Bo erbij.
quote:broekrok schreef op 11 juni 2016 @ 18:04:

[...]

Gelukkig had ik gisteravond een hele leuke avond met 2 lieve forummers op een terras in de stad.

Dat gaf lekker afleiding.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 juni 2016 @ 16:27:

[...]

Het is Peacy's broertje hé. Rara wie dan zuslief is?Dat heb ik nu ook door, sorry. Ik dacht haar zoon en dochter.
Leo ben je geslaagd met je inkopen? Wat een lieve stoere Irakees heb jij zeg

Yas fijn dat je een leuke avond had gisteren, afleiding kon je wel even gebruiken. We blijven duimen voor Kane
I like being a mess. It's who I am.
Nee, nee, nee, ik ga het niet doen. Reageren op iemand die masturbeert via een spaghettisliertje achter haar linkerschaamlip.

Vandaag eet ik geroosterde flespompoen, met knoflook, komijn en geitenkaas. Lekker!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 juni 2016 @ 18:31:

Nee, nee, nee, ik ga het niet doen. Reageren op iemand die masturbeert via een spaghettisliertje achter haar linkerschaamlip.

Vandaag eet ik geroosterde flespompoen, met knoflook, komijn en geitenkaas. Lekker!Wat lees jij toch allemaal rare topics
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 11 juni 2016 @ 18:35:

[...]

Wat lees jij toch allemaal rare topics Ja, daar barst het hier van. Ik lag echt in een deuk. Is net nieuw, en serieus bedoeld volgens mij. Of een fapper die hoopt op zelfbevredigingsverhalen van de dames met pittige kapsels.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 juni 2016 @ 18:31:

Vandaag eet ik geroosterde flespompoen, met knoflook, komijn en geitenkaas. Lekker!
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 18:11:

[...]

Gelukkig had ik gisteravond een hele leuke avond met 2 lieve forummers op een terras in de stad.

Dat gaf lekker afleiding.

en met een gelukkig fijn bericht van de man over Kane
quote:broekrok schreef op 11 juni 2016 @ 18:50:

[...]

en met een gelukkig fijn bericht van de man over Kane

Hij heeft net zijn voeding en medicatie er weer in.
Yas, ik lees al dagen mee maar kon steeds niet goed reageren. voor jou en Yasman en duimduimduim voor Kane!
The owls are not what they seem
Goed zo Yas!
Zwaar, spannend en verdrietig Yas. Ik begrijp de stress volkomen en het angstig om het hoekje kijken ook. Ik duim zo dat er een 'kanteling' komt en dat jullie tenminste een beetje hoopvoller kunnen zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hallo liefjes, ben er af en toe wel hoor maar ben druk irl. Knuffel voor allemaal
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 11 juni 2016 @ 20:20:

Hallo liefjes, ben er af en toe wel hoor maar ben druk irl. Knuffel voor allemaal Save Hopelijk fijn druk in RL !
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven