Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zaterdag 11 juni 2016 om 23:08
Blond, ik hoop dat er nu heel snel gevonden wordt wat maman mankeert en dat ze daarna snel naar haar (nieuwe) (t)huis kan.
En nog een knuffel voor Yas. Het verlies van Bo en de ziekte van Kane hakken er, gezien de omstandigheden, extra in. Ik hoop dat de zorgen voor Kane snel voorbij zijn zodat je iets minder zorgen hebt. Ik snap dat je verdriet groot is (en dat is je hart ook )
En nog een knuffel voor Yas. Het verlies van Bo en de ziekte van Kane hakken er, gezien de omstandigheden, extra in. Ik hoop dat de zorgen voor Kane snel voorbij zijn zodat je iets minder zorgen hebt. Ik snap dat je verdriet groot is (en dat is je hart ook )
zondag 12 juni 2016 om 00:31
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 00:26:
Ik ben weer wakker. Hoorde een van de katten klagelijk miauwen en dan zit je direct rechtop. Niks aan de hand natuurlijk, gewoon gezeur dat de deur dicht zit maar het zit er nu even ingebakken. Je schrikt van alles.
Ik, normaal de nuchterheid zelve.
Het gaat je niet in de kouwe kleren zitten he?
Of zoiets. Is erg Noord-Hollands.
Ik ben weer wakker. Hoorde een van de katten klagelijk miauwen en dan zit je direct rechtop. Niks aan de hand natuurlijk, gewoon gezeur dat de deur dicht zit maar het zit er nu even ingebakken. Je schrikt van alles.
Ik, normaal de nuchterheid zelve.
Het gaat je niet in de kouwe kleren zitten he?
Of zoiets. Is erg Noord-Hollands.
zondag 12 juni 2016 om 09:09
Sinds ik op de bokssschool train voel ik me net Herman van Veen. De enorme blauwe plek op mn zij is nu eindelijk weg, nu is mijn linkerwreef helemaal beurs. Ondanks de scheenbeschermers. Die meneer kon hard trappen en ik nog niet zo goed blocken.
Zingt met lage stem ' ik heb ooooooooveral blauwe plekken van jou, blauwe plekken van jou!'
Zingt met lage stem ' ik heb ooooooooveral blauwe plekken van jou, blauwe plekken van jou!'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 12 juni 2016 om 09:53
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 09:02:
Dag Leo! Hadden dochter en jij een geslaagde shopdag?
Jaaaaaaa!
We hebben coolcat en H&M gehad en toen waren we door het budget heen.
Er was sale dus we hebben echt goed kunnen scoren.
Twee keer op een terras gezeten en een keer een broodje gegeten.
Bij de eh...... zo'n sandwichketen. Hoeheetet....
Subway!
Afschuwelijk.
Maar wat een heerlijke shoppingspree was het.
Dag Leo! Hadden dochter en jij een geslaagde shopdag?
Jaaaaaaa!
We hebben coolcat en H&M gehad en toen waren we door het budget heen.
Er was sale dus we hebben echt goed kunnen scoren.
Twee keer op een terras gezeten en een keer een broodje gegeten.
Bij de eh...... zo'n sandwichketen. Hoeheetet....
Subway!
Afschuwelijk.
Maar wat een heerlijke shoppingspree was het.