Leukste momenten op bruiloften

12-06-2016 19:47 56 berichten
Hoi iedereen!

Over een tijdje gaan mijn vriend en ik trouwen. Ik was benieuwd naar mooie herinneringen die jullie hebben aan bruiloften. Misschien aan je eigen bruiloft of als gast bij iemand anders. Wat is blijven hangen?

Dankje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lapflop schreef op 12 juni 2016 @ 22:01:

Ik vind overigens de sullige stukjes wel leuk, want ze zijn vaak met heel veel liefde gemaakt. Ik vind het ontroerend om te zien hoe ouders en andere familie over hun kinderen praten.

Ik ook wel hoor, mits ze:

1) heel kort zijn (5min per stuk)

2) goed verstaanbaar zijn

Mijn grootste ergenis is als je een half uur lang wat gebrabbel hoort maar niks kan verstaan maar eigenlijk ook niet zelf door kan praten want dat is onbeleefd.
Ik heb echt een enorme hekel aan 'stukjes'. Ik heb op bruiloften goede muziek meegemaakt, en ook echt goed gezongen stukken door familie of vrienden. En 1 keer een goed 'stukje' (maar die gast is bekend standup comedian). Maar van die net niet grappige maar wel goedbedoelde dingen van Tante Truus of de meiden van het handbalteam? Ik krijg nu al jeuk.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Geef een feest voor je gasten is inderdaad DE tip voor een geslaagde bruiloft. Denk aan zaken als bereikbaarheid, genoeg en variatie aan eten en drinken, een zitplek voor ouderen, voldoende toiletten, ingewikkelde eisen qua dresscode, een programma zonder eindeloos wachten, etc etc.

Ik word altijd een beetje gallisch van dat 'Het is ONZE dag'. Dat is prima bij onderwerpen zoals de kleur van ballonnen en welke jurk/pak je aantrekt enzo, daarbij moet je vooral doen wat je zelf wil. Maar verder wordt je bruiloft eindeloos veel leuker als je gasten het ook naar hun zin hebben.

Overigens waren verreweg de meeste bruiloften die ik heb meegemaakt gelukkig gewoon heel leuk .
Dat de bruid en gom binnenkwamen, iedereen was doodstil en mijn zoon OOOOO praaachtig!

Eén van de weinige dingen die hij kon zeggen toendertijd. Maar het klonk zo superschattig dat ook de bloednerveuze bruid moest lachen en hij een kus kreeg met een dank je wel.
En een routebeschrijving naar de locatie toevoegen. Compleet met waar is parkeergelegenheid.

Een collega van me vond het 'grappig' dat al haar gasten zo hadden lopen zoeken om op haar bruiloftsfeest (in the middle of nowhere) te komen. Ze is later sectorhoofd geworden, ze had een hoog laat-iedereen-het-zelf-maar-uitzoeken- gehalte.
quote:nina1966 schreef op 13 juni 2016 @ 00:15:

Dat de bruid en gom binnenkwamen, iedereen was doodstil en mijn zoon OOOOO praaachtig!

Eén van de weinige dingen die hij kon zeggen toendertijd. Maar het klonk zo superschattig dat ook de bloednerveuze bruid moest lachen en hij een kus kreeg met een dank je wel.Daaawwwww wat super SUPER schattig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven