Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
dinsdag 14 juni 2016 om 17:03
dinsdag 14 juni 2016 om 17:05
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Mwa. Ik heb de huisarts vanochtend niet gehaald, maar zat vannacht bij de HAP en hoppa richting ziekenhuis. Acute nierbekkenontsteking. Heb tot vanmiddag aan een infuus gelegen omdat orale medicatie ivm een darmziekte niet altijd opgenomen/verdragen wordt. Verdere behandeling gebeurt wel met pillen, dus ik mag zo naar huis.
Jesus Blond! Dat is schrikken, en wat een pijn zal dat doen. Voel je je nu wel wat beter?
Heel veel sterkte en rust.
[...]
Mwa. Ik heb de huisarts vanochtend niet gehaald, maar zat vannacht bij de HAP en hoppa richting ziekenhuis. Acute nierbekkenontsteking. Heb tot vanmiddag aan een infuus gelegen omdat orale medicatie ivm een darmziekte niet altijd opgenomen/verdragen wordt. Verdere behandeling gebeurt wel met pillen, dus ik mag zo naar huis.
Jesus Blond! Dat is schrikken, en wat een pijn zal dat doen. Voel je je nu wel wat beter?
Heel veel sterkte en rust.
dinsdag 14 juni 2016 om 17:22
quote:AllyMcBeal schreef op 14 juni 2016 @ 17:16:
Gefeliciteerd Angie en Kittens.
OB ik hoop dat je snel weer opknapt.
Ik wil wat bestellen bij de decatlhon kost het bezorgen daar gewoon 5 euro, stom. Iemand toevallig een kortingscode voor me?
Online niet, heb ook gezocht.
Als je het zelf bij het postkantoor/agentschap ophaalt is verzenden een euro goedkoper.
Gefeliciteerd Angie en Kittens.
OB ik hoop dat je snel weer opknapt.
Ik wil wat bestellen bij de decatlhon kost het bezorgen daar gewoon 5 euro, stom. Iemand toevallig een kortingscode voor me?
Als je het zelf bij het postkantoor/agentschap ophaalt is verzenden een euro goedkoper.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
dinsdag 14 juni 2016 om 17:26
quote:Moirai schreef op 14 juni 2016 @ 17:22:
[...]
Als je het zelf bij het postkantoor/agentschap ophaalt is verzenden een euro goedkoper.Ja ik zag het, vind op een bestelling van 35 euro 5 euro bezorgen best veel. Haha zuunige kniepert ben ik
[...]
Als je het zelf bij het postkantoor/agentschap ophaalt is verzenden een euro goedkoper.Ja ik zag het, vind op een bestelling van 35 euro 5 euro bezorgen best veel. Haha zuunige kniepert ben ik
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 14 juni 2016 om 17:30
quote:AllyMcBeal schreef op 14 juni 2016 @ 17:26:
[...]
Ja ik zag het, vind op een bestelling van 35 euro 5 euro bezorgen best veel. Haha zuunige kniepert ben ik
Ik wil iets bestellen van 19,95 en met de verzendkosten vind ik het net te duur worden.
Kittens, ik woon bij heel veel leuke musea
[...]
Ja ik zag het, vind op een bestelling van 35 euro 5 euro bezorgen best veel. Haha zuunige kniepert ben ik
Ik wil iets bestellen van 19,95 en met de verzendkosten vind ik het net te duur worden.
Kittens, ik woon bij heel veel leuke musea
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
dinsdag 14 juni 2016 om 17:31
quote:Kittens schreef op 14 juni 2016 @ 17:26:
De decathlon is bij mij om de hoek. Alleen daar heb je niks aan. Tenzij je in de buurt van een leuk museum woont, dan kan ik het komen brengen misschien.
Ik heb echt een leuk museum om de hoek
Het is lief aangeboden maar ik wil het graag voor vaderdag hebben.
De decathlon is bij mij om de hoek. Alleen daar heb je niks aan. Tenzij je in de buurt van een leuk museum woont, dan kan ik het komen brengen misschien.
Ik heb echt een leuk museum om de hoek
Het is lief aangeboden maar ik wil het graag voor vaderdag hebben.
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 14 juni 2016 om 18:18
Thuis op de bank! Onder een dekentje want rillerig. Maar de pijn is veeeeel minder dan vannacht. Nu rusten en hopen dat de orale medicijnen goed opgenomen worden.
Ik schrok even van jullie vaderdag posts. Wij hebben schoonvader afgelopen weekend in de blommen gezet en ik dacht heeeel even dat we ons vergist hadden. Maar nee in BE was het vorige zondag
Ik schrok even van jullie vaderdag posts. Wij hebben schoonvader afgelopen weekend in de blommen gezet en ik dacht heeeel even dat we ons vergist hadden. Maar nee in BE was het vorige zondag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 14 juni 2016 om 18:19