Pakket verzenden.

14-06-2016 20:04 21 berichten
Lieve dames,

Pas op, dit is een klaagtopic over PostNl en het mystery van de steeds kwijtrakende pakketjes.

Na de zoveelste pakket kwijt bij PostNL wil ik graag mijn pakketjes laten bezorgen via een andere leverancier maar ja, welke is betrouwbaar en verliezen de minste pakketjes?
PostNL is de enige die nooit wat van mij kwijt is geraakt. Ik heb dus geen tips.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tevreden over KIALA, duurt wel wat langer. En ik verstuur ze ook weleens vanuit Duitsland, maar dat is natuurlijk vooral handig als je dichtbij de grens woont. Het is vooral goedkoper vanuit Duitsland.

Ik ben overigens nog iets kwijtgeraakt dat ik via PostNL heb verzonden of ontvangen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb nooit last van wegrakende pakketjes bij PostNL. DHL bevalt ook goed, Kiala ook maar duurt lang.
Kiala idd. Duurt wel langer gemiddeld 2-4 werkdagen
Nog nooit een pakket verdwenen bij post NL , gebruik ook regelmatig Kiala ook tevreden over.
Wat vreemd dat ik de enige ben, het is dit jaar al de 4e keer. Om gek van te worden.
Ik ben ook nog nooit iets kwijt geraakt met Post NL. Ben er juist erg tevreden over.
Hier ook nooit iets kwijt via postnl. Ik gebruik ook wel dhl parcelservice, maar die doen er langer over om mijn pakketjes bij mij te bezorgen danwel mijn te verzenden pakketjes af te leveren. Het is wel iets goedkoper dan postnl.
I don't know what that means.
Bij Kiala ben ik 2 keer een pakje kwijt geraakt, bij postnl nog maar 1 keer. Dus ik kies maar voor de post, aangezien ik dan niet zo ver hoef te rijden/fietsen. Een nat pak vind ik ook niet fijn....
Zonder oorzaak geen gevolg
Bij post.nl wat kwijt geraakt in de periode tussen halfdec en eerste week januari.Die periode verstuur of laat ik niks meer toesturen.!

Dpd is volgens mij ook wel goed.

Is DHL niet diegene die je bij 2 keer niet thuis het doodleuk in het kantoor 50 km verderop laten ophalen?
Ik ben nog nooit een pakketje kwijtgeraakt bij PostNL. Zelfs niet zo'n bekende blauwe doos van Coolblue.
quote:Woldertje schreef op 14 juni 2016 @ 21:34:

Ik ben nog nooit een pakketje kwijtgeraakt bij PostNL. Zelfs niet zo'n bekende blauwe doos van Coolblue.Tell me more. Ik ken de verhalen van cool blue niet.
quote:Sophiever schreef op 14 juni 2016 @ 21:39:

[...]

Tell me more. Ik ken de verhalen van cool blue niet.

Die schijnen geregeld te verdwijnen.

Hier gaat het gelukkig alweer een paar jaar goed. Ook met die van coolblue.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Hier één keer een pakket zoekgeraakt, bij het sorteercentrum van post.nl.

Ik zit meer met bezorgers die zeggen dat ze langs zijn geweest maar dat we niet thuis waren, en dat op een tijdstip waarop we zaten te eten!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
DHL heeft het voordeel dat hij altijd op van tevoren vastgestelde tijdstippen in jouw wijk komt, waardoor je de rest van de dag niet thuis hoeft te blijven. Die schema's staan op het internet.
quote:retrostar schreef op 14 juni 2016 @ 22:09:

DHL heeft het voordeel dat hij altijd op van tevoren vastgestelde tijdstippen in jouw wijk komt, waardoor je de rest van de dag niet thuis hoeft te blijven. Die schema's staan op het internet.DHL stuurt mij precies dezelfde soort mails als postNL met een tijdstip. Ik hoef eigenlijk nooit thuis te blijven, weet altijd wanneer iets wordt geleverd.
quote:Sophiever schreef op 14 juni 2016 @ 20:21:

Wat vreemd dat ik de enige ben, het is dit jaar al de 4e keer. Om gek van te worden.Op mijn werk ook hoor, zijn gestopt met versturen via PostNL omdat er te vaak pakketten kwijt raakten. Nu alles via DPD en DHL, dat gaat wel goed.
quote:Annelaure schreef op 14 juni 2016 @ 23:05:

[...]

DHL stuurt mij precies dezelfde soort mails als postNL met een tijdstip. Ik hoef eigenlijk nooit thuis te blijven, weet altijd wanneer iets wordt geleverd.Ook dat; ik geloof een halfuur tevoren. Maar post.nl niet altijd. Als ze consequent waren dan was dat een stuk rustiger. Nu krijg ik meestal alleen het vermoedelijke tijdstip waarop het zal worden bezorgd zodra ik de T&T-code krijgt doorgemaild, waar ze vandaag flink naast zaten.
quote:retrostar schreef op 15 juni 2016 @ 00:37:

[...]

Ook dat; ik geloof een halfuur tevoren. Maar post.nl niet altijd. Als ze consequent waren dan was dat een stuk rustiger. Nu krijg ik meestal alleen het vermoedelijke tijdstip waarop het zal worden bezorgd zodra ik de T&T-code krijgt doorgemaild, waar ze vandaag flink naast zaten.Bij mij hebben ze van TNT al twee keer een bezorgtijdstip en dag gemaild, waar helemaal niks van bleek te kloppen.Heb dit ook aan de bezorger gemeld, die wist er al van.Dus ik kijk niet meer naar de mailtjes van bezorgtijdstippen TNT.
quote:Penelope_ schreef op 14 juni 2016 @ 23:08:

[...]

Op mijn werk ook hoor, zijn gestopt met versturen via PostNL omdat er te vaak pakketten kwijt raakten. Nu alles via DPD en DHL, dat gaat wel goed.Is het ook via zakelijke pakketjes beroerd bij PostNl? Daar kijk ik van op, daar werken ze toch met contracten en warmere contacten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven