Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
M-A : heb ook ooit eens een jongen verteld dat ik soortgelijks over hem heb gedroomt.....heb er een kleine crush aan overgehouden, hij ook; maar uiteindelijk niets geworden. Hij zal blij zijn denk ik, en gevleid indd..
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Miran, mannen zijn echt heeeeeeuuuuuuuulllll zielig als ze ziek zijn hoor! Ik heb de stoerste kerels zien veranderen in wanhopige watjes.
haha, jaa, I know!

Welterusten allemaal en alvast een fijn weekend !
quote:pop1980 schreef op 21 november 2008 @ 22:40:

Ja, das wel spannend, zo'n date, maar ben ook wel erg voorzichtig aan het worden. Ontbijtman (heb ik mand heel leuk mee gedate) deed heel leuk en bleek me toch niet te zien zitten. En dat heb ik vaker meegemaakt.

En dat moet ik eigenlijk laten varen, elke man is anders natuurlijk!

Heb je het zo druk met je studie dat je geen tijd hebt voor een date/vriendje of ben je bang dat je dan je studie op de tweede plaats zet?

Dat ik het druk heb, mwah ik verveel me eigelijk een beetje... haha... Maar ik ben bang voor dat laatste. Dat ik mijn studie op de tweede plaats zet. Het zal uiteindelijk teveel afleiden, omdat ik het al eens eerder heb meegemaakt. Mijn studie staat momenteel op de eerste plaats bij mij, terwijl ik heel erg graag iets spannends zou willen meemaken. Een one night stand of zo. Iets leuks voor 1 avond. Dat is voor mij al meer dan genoeg. Maar ach, zoals ik al vaker tegen mezelf heb gezegd de afgelopen paar dagen: ik zie wel wat er op me afkomt. Ik doe HBO Bedrijfskundige Informatica en het is voor mij al vrij pittig. Afgezien dat het vrij pittig is en dat ik over het algemeen 1 van de oudste leerlingen omdat de gemiddelde leeftijd meeste jongens 20/21 jaar zijn, is het toch een opleiding waar ongeveer 95% van de leerlingen van het mannelijk geslacht is. Ik heb dus veel kijk en zwijmel voer. Maar dat ze zo jong zijn, dat houd me tegen. De jongens die even oud als mij zijn, zijn of bezet, of ze zien me niet staan. Zoals Mcdreamy (echt serieus, zo knap is ie en hij zit bij me in de klas en is even oud als ik kan ik uren naar staren) en dan Mr-droomjongen (over wie ik heb gedroomd). Ze praten met me over koetjes en kalfjes, maar verder dan dat gaat het niet...

>zucht<
.
Tja, Vleer, ik kan me voorstellen dat de topiccer in kwestie niet op elk topic herinnert wil worden aan wat ze op andere topics schrijft. Stel dat ik op de sekspijler iets te vragen heb over een soa, dan wil ik dat ook niet liever hier terug zien.Het is van jouw kant lief bedoelt, maar misschien is het handig om na te denken over de consequenties.

Maar goed, het besluit is aan jou.
Het is een te pijnlijk onderwerp, waarvan een topicer zelf moet kunnen beslissen of ze/hij erover wil praten of niet. Jammer dat dat niet begrepen wordt. Ik heb opnieuw Vleer gevraagd ook dit stuk informatie over mijn familie weer weg te halen.
Goeiemorgen allemaal!

Oofff wat een pijnlijke discussie tussen Vleer en Miran...meng me er liever niet in omdat ik niet van de hoed en de rand weet. Wel zou ik het erg jammer vinden als Vleer hierdoor wegblijft...

Ik heb gezellig avondje gehad gisteren met R, zoals verwacht. Was heel onverwacht dat ie smste dat een borrel toch wel leuk zou zijn voor het eten (hij gooide zn schema dus om) en na de kantoorborrel met 2 collega's naar kroeg gegaan waar hij zou zijn. Collegas vonden hem heel lief, hij deed ook echt zn best, maar geen type voor mij. Rond half 8 naar restaurant gefietst, was niet helemaal mijn ding, want ik hou meer van kleinere, intiemere gelegenheden, maar was gezellig. Niet echt over ons gepraat, kwam ook niet aan de orde en vond het prima zo. Had hem nog kadootje voor zn verjaardag gegeven. Ik wilde horloge op de markt kopen, maar vanwege het slechte weer waren er heel weinig kraampjes. Dus kaart met horloges er op gekocht, verhaal er in gezet, dat hij op mijn kosten naar de sauna mag (evtl. met mij). Wilde gok, want niet zeker of hij daar van houdt....niet helemaal goed gegokt, heeft 1x rare ervaring in sauna gehad (met homos die aan het flirten waren), maar met mij wil ie t nog wel een xtje proberen. Misschien ga ik toch nog maar op zoek naar een horloge....

Anyway, na het eten naar mijn huis gegaan, nog wat gedronken en gepraat en gezoend en toen heerlijk bijelkaar geslapen (niet all the way vgegaan vanwege menstruatie). Hij is net 1,5 uur weg nu.

Was gezellig, goed, lekker en denk dat ie er hetzelfde in staat als ik, maar kaart het wel aan als er een goed moment is.

Zometeen ff stad in, kijken naar galajurk en sinterklaascadeautje voor collega (we vieren het donderdag op werk) en rond uurtje of 6 eten met vrienden en daarna theater.

Superleuk weekend is het nu al!

Ben benieuwd hoe het met WM gaat.

Appeltje: wat leuk dat je af en toe komt kijken hier! Klinkt als genieten daar, zoooo stoer dat je dit doet!

Erykah: hoe is het met jou?
Lees nu het verhaal rondom Vleer wat beter...en sorry Vleer, vind het echt niet kunnen wat je gedaan hebt. Had t dan eerst aan Miranda gevraagd...

net zoals pop zegt, ik zou ook niet willen dat er een oude post van mij over een totaal ander onderwerp opeens hier zou verschijnen...

Ik heb zelf heel veel familieperikelen en wil daar alleen mee geconfronteerd/aan herinnerd worden als ik dat wil..

Jij en Miranda zijn beiden nogal direct, dus hoop dat woede bij jullie beiden wat zakt en dat t weer goedkomt zeg maar.
Het gaat mij er helemaal niet om of ik goed of fout zit , het gaat mij erom de manier waarop dit aan mij werd medegedeeld via hyves.

Verder houd ik het voor gezien hier.

Heel veel plezier met z'n allen , wens jullie alle goeds toe

Vleer
tja Vleer, eigen beslissing. Ik vind het jammer dat je t niet gewoon tussen jou en Miran houdt...jammer dat wij je dan moeten missen!
Xen, klinkt allemaal leuk, maar niet 'wauw'. Jammer dat hij het niet is. Na zzp gun ik je wel een leuke man!

RPP en ik hebben een date! De datum staat, wat we gaan doen nog niet. Verder vertel ik er hier niet al teveel over. Deze info is in mijn omgeving namelijk nog niet publiekelijk, en volgens mij is de meelezer gestopt mee te lezen of er over te vertellen, maar ik hou het liever zo.

Dank u voor uw begrip ;-P

Heb wel besloten dat ik niet meer ziek ben! Ook al ben ik nog een klein beetje gammel, ik ben er zat van!!
Spannend Pop! Kun je wel vertellen waar RPP voor staat? Doe nog wel ff rustig aan he dit weekend, anders lig je volgende week weer voor pampus..

Nee, geen wow gevoel bij R., wel vertrouwd veilig gevoel en hij kan zooooo goed zoenen (daar kan zzp nog wat van leren hoor).
RPP = RP-date van Pop!

Fijn dat hij lekker kan zoenen! Zo jammer als een leuke kerel dat niet kan! Heb je de hele avond staan flirten, valt het zoenen tegen. Dat is nooit leuk.

Ja, ik ga nog wel rustig aan doen. Moet eigenlijk een nieuwe stofzuiger hebben, maar het is me veel te druk op zaterdag. op maandag ben ik vrij, dus ik ga dan wel. Vandaag nog lekker mijn Gooische vrouwen serie afkijken, beetje opruimen, vanavond even wat leusk doen met een vriendin en morgen verder wat aanklooien en uitrusten. Dan moet het goed komen denk ik zo!
Mizz-Aardbei... Is McDreamy al bezet?? Want hij klinkt erg aanlokkelijk!

Maar een one night stand, die zijn meestal redelijk makkelijk op te pikken in de kroeg. Ben er zelf niet zo'n fan van. Dus heb ik afgelopen zomer een poosje gescharreld met een vriend van me. Tot ik weer ging daten (met ontbijman), want ik kan niet met de een daten en met de ander in bed liggen.
quote:Vleermuis28 schreef op 22 november 2008 @ 12:19:

Het gaat mij er helemaal niet om of ik goed of fout zit , het gaat mij erom de manier waarop dit aan mij werd medegedeeld via hyves.

Verder houd ik het voor gezien hier.

Heel veel plezier met z'n allen , wens jullie alle goeds toe

Vleer

Flauw. Ik heb niets medegedeeld. Ik heb het netjes gevraagd.

En een prive-bericht vind ik dan gepaster dan open op het forum bij zo'n prive-zaak.

Overigens als Vleer het niet had weggehaald had ik de Angels gevraagd dit te doen.

En dit typeert Vleer wel, resoluut in haar beslissingen.

Maar ze komt vast wel weer terug hoor
Ben maar heel even thuis, kom later terug en zal dan op jullie verhalen reageren

zwaai zwaai !

WM al gesignaleerd?
Hier is WM , net 5 min geleden afscheid genomen van VM!

Jeetje wat was het weer geweldig! Echt heel fijn. Lekker uiteten geweest in één van mijn favo restaurantjes! Nou hij vond het ook heel geslaagd. Waren met de auto gegaan omdat het regende. Ik heb in zijn auto terug naar mijn huis gereden. Toen lekker hier op de bank gezeten met een biertje en een wijntje. Was heel erg gezellig. Heel leuk gepraat, ook echt lol gehad. Op één gegeven moment moest ik heel erg huilen.....echt sinds 2 maanden weer voor het eerst. Door heel het ziekenhuisverhaal. Ik zit nu toch wel weer in spanning. VM reageerde heel lief! Hij komt hier waarschijnlijk slapen van donderdag op vrijdag!

Toen zijn we lekker naar bed gegaan, niet echt heel erg all the way gegaan. Mijn hoofd stond er gewoon echt niet naar. Weer begreep hij alles en was heel lief. Ook nog even gepraat en hij is inmiddels ook al een beetje verliefd Weer een huilbui....maar weer heel lief en heeft hij mij weer in slaap weten te krijgen....

's Ochtends samen gedouched en daarna zijn we nog even naar het centrum gegaan in mijn woonplaats, even wezen lunchen en wat winkels ingeweest....en nu is hij naar huis

Wow mijn gevoelens voor VM zijn echt sky high....
Mooi WM! Gelukkig dat het allemaal de goede kant opgaat!

En volgende week nog goed nieuws en alles is top voor je!
dubbel post
Het is even een EGO post en kan nu niet echt diep op de zaken ingaan, want moet over 10 min ergens zijn waar ik 40 min over rij

Maar Xen....fijn dat het etentje gezellig was en dat je het fijn hebt gehad samen. Wel slim denk ik om er nog eens over te praten. Dat je geen scheve verwachtingen krijgt.

Pop....blij dat je je weer "helemaal" beter voelt!

Miran....Inderdaad verstandig dat je het nu van TM laat komen. Alles verder goed?

Vleer (als je dit nog leest) jammer dat je stopt met posten...ken het verhaal niet, maar vind het jammer dat je stopt.

BM, Erykah, BE....alles goed? Lekker weekend?

voor iedereen!!!
quote:Blue_Eyes schreef op 22 november 2008 @ 17:51:

Mooi WM! Gelukkig dat het allemaal de goede kant opgaat!

En volgende nog goed nieuws en alles is top voor je!Dank je wel lieverd
En nu moet ik echt gaan!!! DOEI lieve forummensjes!!

Lief dat jullie zo meeleven met mij!!
WM wat super zeg! Je vroeg je af waarom wij zo positief over jou en VM zijn, nou door jouw verhalen die je hier post. Helemaal leuk!

Met mij gaat het goed hoor! Lekker een rustig weekend waarin ik niks gepland heb, dat vond ik dus eerst vreselijk maar heb er nu behoefte aan. Woensdag lekker 12 dagen naar de zon....even rust en vooral in mijn hoofd. Zit me toch nog erg dwars die laatste date, ik vond hem echt leuk. Ik had hem van de week nog sms gestuurd om te vragen of het beter ging, kreeg wel gelijk smsje terug maar voor de rest weinig initiatief van zijn kant. Ik laat het zo. Het gaat niet alleen om hem hoor, dat ik even die dip had/heb maar effe alles bij elkaar gewoon. Nou ja jullie zullen vast begrijpen wat ik bedoel :-)
BE hoe gaat met jou?

Pop....leuk dat je date hebt met RPP! En jammer dat je er nu niet meer over kan vertellen. Details volgen toch wel later he?

Xenia...leuke avond gehad dus met R? En super dat ie lekker kan zoenen, heerlijk is dat he?

Gewoon lekker van genieten toch!!

Miranda heb ik ook nog even snel voorbij zien komen. Hoe gaat met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven