Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 16 juni 2016 om 17:19
donderdag 16 juni 2016 om 17:42
quote:Goede-Fee schreef op 16 juni 2016 @ 14:09:
[...]
Ik vind meeste daar gewoon gezeik van mensen die gewoon overal over willen zeiken. Dus ik snap dat wel. Zitten maar een paar echte kloek voorbeelden bij.
Wat voor de één kloek gedrag is , is voor de ander heel normaal.
Ik lees echt zat dingen die ik bizar vind , maar dat zou andersom ook iemand kunnen vinden van de dingen die ik doe. En daar wordt ik dan weer niet warm of koud van.
[...]
Ik vind meeste daar gewoon gezeik van mensen die gewoon overal over willen zeiken. Dus ik snap dat wel. Zitten maar een paar echte kloek voorbeelden bij.
Ik lees echt zat dingen die ik bizar vind , maar dat zou andersom ook iemand kunnen vinden van de dingen die ik doe. En daar wordt ik dan weer niet warm of koud van.
donderdag 16 juni 2016 om 17:46
quote:elflet schreef op 16 juni 2016 @ 17:42:
[...]
Ik lees echt zat dingen die ik bizar vind , maar dat zou andersom ook iemand kunnen vinden van de dingen die ik doe. En daar wordt ik dan weer niet warm of koud van.Ow ik ook niet hoor maar Dormouse wilde er even over napraten. Denk zal ik ook even doen.
[...]
Ik lees echt zat dingen die ik bizar vind , maar dat zou andersom ook iemand kunnen vinden van de dingen die ik doe. En daar wordt ik dan weer niet warm of koud van.Ow ik ook niet hoor maar Dormouse wilde er even over napraten. Denk zal ik ook even doen.
donderdag 16 juni 2016 om 18:56
quote:elflet schreef op 16 juni 2016 @ 17:42:
[...]
Ik lees echt zat dingen die ik bizar vind , maar dat zou andersom ook iemand kunnen vinden van de dingen die ik doe. En daar wordt ik dan weer niet warm of koud van.kloek gedrag of kloekgedrag?
[...]
Ik lees echt zat dingen die ik bizar vind , maar dat zou andersom ook iemand kunnen vinden van de dingen die ik doe. En daar wordt ik dan weer niet warm of koud van.kloek gedrag of kloekgedrag?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 16 juni 2016 om 20:08
donderdag 16 juni 2016 om 20:19
quote:prik schreef op 16 juni 2016 @ 20:08:
[...]
Dat had ik in het topic zelf ook al uitgelegd, maar het wordt nog steeds massaal fout geschreven. Maar hé, als je over een spatie valt ben je een zeikerd. 'Je snapt toch wat er bedoeld wordt?' Precies, sommige taalfouten zorgen voor verwarring ( bewust of onbewust). Van Kooten had daar een mooie presentatie over toen hij de tekst voor het Groot Dictee had geschreven.
[...]
Dat had ik in het topic zelf ook al uitgelegd, maar het wordt nog steeds massaal fout geschreven. Maar hé, als je over een spatie valt ben je een zeikerd. 'Je snapt toch wat er bedoeld wordt?' Precies, sommige taalfouten zorgen voor verwarring ( bewust of onbewust). Van Kooten had daar een mooie presentatie over toen hij de tekst voor het Groot Dictee had geschreven.
Je bent zelf een theepot
donderdag 16 juni 2016 om 20:21
quote:Loca_Loca schreef op 16 juni 2016 @ 18:33:
Forummer 'ik staf noooooit, echt noooooit' is opeens aan het staffen geslagen Ik weet dat ze hier leest dus: enige zelfreflectie zou je sieren.
Ik vind het oprecht sneu voor ttas en het topic en ik hoop dat ze er langs leest.
Irritant gedoe zeg
Forummer 'ik staf noooooit, echt noooooit' is opeens aan het staffen geslagen Ik weet dat ze hier leest dus: enige zelfreflectie zou je sieren.
Ik vind het oprecht sneu voor ttas en het topic en ik hoop dat ze er langs leest.
Irritant gedoe zeg
Je bent zelf een theepot
donderdag 16 juni 2016 om 20:23
quote:SuzanneSuus schreef op 16 juni 2016 @ 20:21:
[...]
Irritant gedoe zeg
Helemaal mee eens. Vecht dat soort dingen niet in andermans topic uit.
(al ben ik het wel eens met de feedback die gegeven wordt aan Sapsorrow)
[...]
Irritant gedoe zeg
donderdag 16 juni 2016 om 20:24
donderdag 16 juni 2016 om 20:29
quote:prik schreef op 16 juni 2016 @ 20:08:
[...]
Dat had ik in het topic zelf ook al uitgelegd, maar het wordt nog steeds massaal fout geschreven. Maar hé, als je over een spatie valt ben je een zeikerd. 'Je snapt toch wat er bedoeld wordt?' Welnee!
[...]
Dat had ik in het topic zelf ook al uitgelegd, maar het wordt nog steeds massaal fout geschreven. Maar hé, als je over een spatie valt ben je een zeikerd. 'Je snapt toch wat er bedoeld wordt?' Welnee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 16 juni 2016 om 20:30
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 juni 2016 @ 20:23:
[...]
Best lastig, want waar dan wel?
Ik zie het nu in een ander topic weer gebeuren, tegen het hysterische aan bij een moeder die al aardig in paniek is. Onbegrijpelijk.
[...]
Best lastig, want waar dan wel?
Ik zie het nu in een ander topic weer gebeuren, tegen het hysterische aan bij een moeder die al aardig in paniek is. Onbegrijpelijk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.