Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Goedemorgen lieve stammers.

Dankzij jullie lieve woorden ga ik deze dag met meer vertrouwen en goede moed in dan ik gisteren dacht.

Fijne dag iedereen.

(vanaf zondag wordt het weer beter, droog en zonnig )
Goedemorgen.

Gelukkig Wollie. Blijf je lekker thuis? Of ga je en laat je je niet gek maken.

Ik kijk uit naar beter weer!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!
Oh dear, how sad, never mind.
Morge pinguïn, hoe is het met jou?
Goedemorgen Stammertjes van me.

Wat een fijn kroegje hebben we toch.
quote:Kittens schreef op 17 juni 2016 @ 07:51:

Morge pinguïn, hoe is het met jou?

Best. Eindelijk weer eens voor m'n wekker wakker, dan voel ik me altijd veel fitter! Als ik van m'n wekker wakker word, ben ik tot pak 'm beet m'n tweede bak koffie weinig waard......

En bijna weekend, ook niet onbelangrijk. Vandaag wel extreem veel te doen op m'n werk, ik ben nu aan het kijken hoe lang ik dat kan uitstellen......

Gisteren trouwens haring wezen happen. Toen voelde ik me inderdaad net een pinguïn.

En hoe maakt de babypoes het?
Goedemorgen, de laatste loodjes voor het weekend. Omdat ik van de week 's avonds gewerkt heb ben ik vandaag om half 6 lekker klaar. Mag ook wel want eet al 3 avonden niet thuis. Vond man niet zo heel erg gezellig.
Vannacht een stuk beter geslapen dan gisternacht. Wel vreemd gedroomd, maar daar houd ik van.

Mijn stage gaat goed! Heel enthousiaste leerlingen en hun leerkrachten zijn ook enthousiast. Wel maak ik me telkens druk om de les die ik moet geven. Heb ik me wel goed voorbereid, heeft iedereen wat te doen, is het duidelijk. Hoe moet ik het in elkaar zetten als...nou ja, heel veel gedachten. (Niet zo gek dat ik gisteren slecht sliep)

Straks moeten we het atelier en kelder (van school) expositieklaar maken. Vegen er verven of zo?
Goeiemorgen stammers! Vandaag een extra dagje 'werk', naar een congres. Meneer L gaat ook mee, onze vakgebieden overlappen elkaar. En ik ga veel oud-collega's en bekenden zien. Eigenlijk zijn de lezingen maar bijzaak
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 20:03:

[...]

Op 4 km van haar huis. In een hele mooie omgeving met een speciaal ouderenvervoer-voorziening voor de deur. Mijn arts-zus die ook les geeft begeleidt stages in dat tehuis, dus een goede vinger aan de pols. En ze is er nu zelf heel erg klaar voor: ze zou liefst morgen haar intrek nemen. Ze vertelde me dat ze goed voelt dat ze niet meer alleen in haar huis kan blijven, dat ze in de laatste tijd dat ze daar alleen was teveel doorgemaakt heeft en dat ze het - hoe lief van ons ook - niet fijn meer vindt om constant 1 van de zussen o.d. bij haar te hebben. Ik hoop zo dat ze weer een beetje een 'eigen' leven zal krijgen.Ik bedoelde of het bij jou een beetje in de buurt was, nee dus. Uitputtingsslag blijft het voor jou.
Mogguh.
I like being a mess. It's who I am.
Hunnie, gecondoleerd

En verder iedereen die het gebruiken kan, incl mezelf:
quote:yasmijn schreef op 17 juni 2016 @ 10:19:

Hunnie, gecondoleerd

En verder iedereen die het gebruiken kan, incl mezelf: Ah Yas is het je teveel even?
I like being a mess. It's who I am.
Goedemorgen

Wollie ik vind het zo vervelend allemaal voor je.

Verder natuurlijk van mij ook een aan hen die het kunnen gebruiken .
quote:yasmijn schreef op 17 juni 2016 @ 10:19:

Hunnie, gecondoleerd

En verder iedereen die het gebruiken kan, incl mezelf:

Ik ga dadelijk winkelen en werken maar zo kunnen jullie even vooruit
Waar is de chocolade, Dolfje?
Life is short. Eat dessert first.
Komt er aan!
Speciaal voor Doornroosje

Eet je niet ziek !
Dank voor het lekkers Dolfje! Ik val aan *en pik een stukje fondant van Roosje*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben er weg van, ga eerst eens kijken voor een bikini (ik haat winkelen maar ik moet echt een nieuwe) en dan ga ik werken.
quote:dolfje schreef op 17 juni 2016 @ 11:40:

Eet je niet ziek !

In chocolade? Dat zal niet zo snel gebeuren.

Shop ze!
quote:Oudblond schreef op 17 juni 2016 @ 11:41:

Dank voor het lekkers Dolfje! Ik val aan *en pik een stukje fondant van Roosje*StukJE hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven