Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
vrijdag 17 juni 2016 om 18:52
Mijn dochter is ziek.
Het is het vaderweekend maar ze heeft koorts en wilde niet.
Nooit eerder gebeurd.
Ik ben blij hoor, om haar thuis te hebben maar sjonge, dat ze haar vader dan pas in juli ziet.
Zou niks voor mij zijn, zo'n om de twee weken regeling. Als er een bezoek uitvalt dan ben je gewoon een maand verder.
Maar goed, hij wilde het perse zelf zo.
Nooit eerder gebeurd.
Ik ben blij hoor, om haar thuis te hebben maar sjonge, dat ze haar vader dan pas in juli ziet.
Zou niks voor mij zijn, zo'n om de twee weken regeling. Als er een bezoek uitvalt dan ben je gewoon een maand verder.
vrijdag 17 juni 2016 om 18:57
Wat naar Leo, doe jullie niet aan ruilen?
En hallllooooooooooohooooooooo.
Ik heb vandaag lekker gewerkt, veel lol gehad in mijn klas (ze zijn een collega aan het fixen voor me), heel veel lol met collega's, voetbal gekeken (er was wijn, dus dan kijk ik wel mee) en kind dat in Spanje zit even gesproken.
Morgen gezellig naar mijn ouders.
Soms vind ik het leven leuk
Een chauffeur had het nóg leuker gemaakt
Ik heb vandaag lekker gewerkt, veel lol gehad in mijn klas (ze zijn een collega aan het fixen voor me), heel veel lol met collega's, voetbal gekeken (er was wijn, dus dan kijk ik wel mee) en kind dat in Spanje zit even gesproken.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
vrijdag 17 juni 2016 om 19:03
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 18:57:
O jawel hoor, maar ze wil niet daar zijn zonder dat de kinderen van de vriendin van mijn ex er zijn. Dan verveelt ze zich en ze mag de vriendin niet zo. En hun schema met hun vader is loopt synchroon met dat van mijn dochter.
Daarbij, ziek is overmacht. Volgend weekend heb ik al plannen met haar.
Ik geloof trouwens niet dat mijn ex zijn kindvrije weekend wil opgeven volgende week.
Dus ja.....
O jawel hoor, maar ze wil niet daar zijn zonder dat de kinderen van de vriendin van mijn ex er zijn. Dan verveelt ze zich en ze mag de vriendin niet zo. En hun schema met hun vader is loopt synchroon met dat van mijn dochter.
Daarbij, ziek is overmacht. Volgend weekend heb ik al plannen met haar.
Ik geloof trouwens niet dat mijn ex zijn kindvrije weekend wil opgeven volgende week.
Dus ja.....
vrijdag 17 juni 2016 om 19:11
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 18:52:
Mijn dochter is ziek.
Nooit eerder gebeurd.
Precies, jammer joh.
Beterschap voor je meisje! Is ze erg beroerd?
Mijn dochter is ziek.
Nooit eerder gebeurd.
Precies, jammer joh.
Beterschap voor je meisje! Is ze erg beroerd?
vrijdag 17 juni 2016 om 19:22
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 19:20:
Ik dans al de hele dag. Eigenlijk al sinds dinsdagavond .
Alleen toen Geer vanmiddag te gast was bij radio 2 zakte ik er even in
Bijna de goede kleuren zeg maar:
Ik dans al de hele dag. Eigenlijk al sinds dinsdagavond .
Alleen toen Geer vanmiddag te gast was bij radio 2 zakte ik er even in
Bijna de goede kleuren zeg maar:
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 17 juni 2016 om 19:34
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 19:33:
Blijdschap alom! En dan at ik vandaag ook nog eens capucijners met spek en stroop. Zo lekker vind ik dat.Blegh, jeugdtrauma(atje) hier. Capucijners met spek, ieuw.
Blijdschap alom! En dan at ik vandaag ook nog eens capucijners met spek en stroop. Zo lekker vind ik dat.Blegh, jeugdtrauma(atje) hier. Capucijners met spek, ieuw.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.