Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Hey Alice

Ik vind dat wij het erg zwaar hebben met zn allen.

En goodluck voor Deadpool! En doe maar niet, ik lees je graag
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 18:03:

[...]

Sabbatticalmeds?

Die heeft godzijdank al een tijdje dezelfde nick.
quote:Loca_Loca schreef op 17 juni 2016 @ 18:03:

[...]

Pff pff ik moet eerst even de kat uit de gordijnen plukken hihi maar daarna heb ik alle tijd! Als ik maar niet struikel want dat is zo ikke Dag aardappels, overkomt mij weer.
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 17:50:

Ik zou graag even zeuren dat het altijd zo vervelend is als een forummer die je onder de negeer hebt elke paar maanden een nieuwe nick neemt en je nietsvermoedend een topic opent en dat dan gelijk je nekhaar rechtovereind staat van de kleuterachtige mutspraat. ach en dan ben je ook nog verplicht om de mutstopics waar je je aan ergert te lezen. Arme vrouw.. ik zou op zn minst aan de antidepressiva gaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 18:04:

[...]

Die heeft godzijdank al een tijdje dezelfde nick.Ja, maar dat kleuterachtige vond ik dan weer zo typisch háár.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:himalaya schreef op 17 juni 2016 @ 18:01:

[...]

Neuh. Want ik vind het veel te grappig hoe je het hier beschrijft. Dus niks woningruilen, doorgaan met zeuren! Ok komtie! Wij hebben sinds kort een extra kliko voor plastic en blik. Nu hebben we maar 1 pedaalemmer in de keuken en we zijn nog te lam geweest om een tweede aan te schaffen. Ik heb dus een losse plastic zak staan waar ik blik en plastic ingooi. Wat doet die dikke rolmops van een siamees van me net? Juist ja, heel die zak door de woonkamer kapot trekken want onderin zat een of ander klein bakje waar een stukje kip in had gezeten. Maar ja ik heb enorme last van mijn bekken en kan nauwelijks bukken om die bende weer in dat zakje te doen. #!!%!%#$!!%
quote:DianaBerrigan schreef op 17 juni 2016 @ 18:03:

Hey Alice

Ik vind dat wij het erg zwaar hebben met zn allen.

En goodluck voor Deadpool! En doe maar niet, ik lees je graag Maar niet zo zielig als Maartje met haar ergenissen aan ondergetekende die er ook nog eens geen seconde van wakker ligt..
quote:Nouschi schreef op 17 juni 2016 @ 15:43:

Wat een stom topic.Ik vind het stom dat jij het een stom topic vindt.
quote:MevrouwJack schreef op 17 juni 2016 @ 17:50:

[...]

Ja hoor, begin jij? Ben ik al , en geloof ik een forumrel op gang aan het zetten...
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 18:05:

[...]

ach en dan ben je ook nog verplicht om de mutstopics waar je je aan ergert te lezen. Arme vrouw.. ik zou op zn minst aan de antidepressiva gaan... Ja, echt superzielig voor mij, boehoe. Ik hoop dat de forummer in kwestie dit weekend eens een goeie veeg krijgt. Zou kunnen helpen!
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 18:07:

[...]

Maar niet zo zielig als Maartje met haar ergenissen aan ondergetekende die er ook nog eens geen seconde van wakker ligt..

O, het ging over jou?

Géén idee wie je hier voor was. Dat gewissel is inderdaad strontvervelend.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 18:08:

[...]i

Ik vind het stom dat jij het een stom topic vindt.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 18:08:

[...]

Ik vind het stom dat jij het een stom topic vindt.Doe niet zo stom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb GVD met een dinoplaatje lopen leuren bij 5!!! verschillende mensen voordat ik een k*tkind met een dino-obsessie vond
Wat stom dat ze een nieuw seizoen van oitnb plaatsen in de zomer! Hoe kunnen ze dat bedenken?? Hele winter me binnen zitten te vervelen, en nu ik weer uit mijn winterslaap ben komen er allemaal leuke series!
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 18:09:

[...]

Ben ik al Het valt totaal niet op
quote:himalaya schreef op 17 juni 2016 @ 17:33:

[...]

Verhuis jij lekker naar het westen, volop zon hier, al dagen.

En haring is ranzig en mensen stinken er van uit hun giegel.

Ik zit in Rotterdam , das toch echt in het westen en het was vrij nat vandaag

En yep , haring stinkt , na 3 keer wassen rook ik het nog aan mijn handen. Maar lekker dat het was!!
Ik erger me aan alles en iedereen vandaag.
quote:Nouschi schreef op 17 juni 2016 @ 18:10:

[...]

Doe niet zo stom.

Stommerd.

quote:iris1969 schreeif op 17 juni 2016 @ 18:10:

Ik heb GVD met een dinoplaatje lopen leuren bij 5!!! verschillende mensen voordat ik een k*tkind met een dino-obsessie vond

dit is wat mij betreft meteen de leukste zeur van vandaag...

Gefeliciteerd met de dagprijs! (Die ik overigens nog even moet verzinnen)
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 18:12:

Ik erger me aan alles en iedereen vandaag.

Omdat je stom bent.

quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 18:14:

[...]

Omdat je stom bent.

Echt? Gaan de stomste forummers een beetje stom nep ruzie zitten maken? Hoeveel stommer wil je het hebben, zeg?

[...]

Maar niet zo zielig als Maartje met haar ergenissen aan ondergetekende die er ook nog eens geen seconde van wakker ligt.. Ondergetekende? Hoe kom je erbij?

[...]

Maar niet zo zielig als Maartje met haar ergenissen aan ondergetekende die er ook nog eens geen seconde van wakker ligt.. Loeder dat je bent! Zo. Ik hoop dat je daarvan wel wakker ligt
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 18:14:

[...]

dit is wat mij betreft meteen de leukste zeur van vandaag...

Gefeliciteerd met de dagprijs! (Die ik overigens nog even moet verzinnen)

Thanks dear

Doe me maar een dino-plaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven