Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 22:50:

[...]

Nou daar zeg je wat, Tattou kan wel gezellig zijn hoor. Als het over muziek gaat (of sport blijkbaar maar dat is niet zo mijn ding). Ik heb echt heel veel lol met hem/haar gehad in het top 2000 topic. Hou het daar dan gewoon bij denk ik dan, uiteindelijk forum je toch voor de gezelligheid toch. Maar om de een of andere duistere reden schijnt hij/zij er een zeer dringende behoefte aan te hebben om op vrijdagavond te komen mekkeren dat hij/zij bepaalde topics niet leuk vindt. Waarom??? Wat voegt het toe? Ik snap het echt niet hoor. Ik vind zo veel topics hier stom. Als ik daar elke keer weer moest komen vertellen dat ik ze stom vond kon ik wel stoppen met werken man.

Ik heb ook op andere dagen dan de Vrijdag aangegeven dat ik de Napraat niet okay vind. Op vrijdag heb ik gewoon het meest tijd. Simpel

Hem/Haar
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:54:

[...]

Mijn issue/stokpaardje is gewoon dat ik de napraat gevaarlijke overeenkomsten zie hebben met de Actueelpijler zo nu en dan. En daar ben ik het niet mee eens. Thats it. Thats all folks.En daar ga je op Actueel ook weleens over zitten klagen? dat wat zij doen net zo vervelend is als wij doen op napraat? volgens jou dan, he.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 22:50:

[...]

Nou daar zeg je wat, Tattou kan wel gezellig zijn hoor. Als het over muziek gaat (of sport blijkbaar maar dat is niet zo mijn ding). Ik heb echt heel veel lol met hem/haar gehad in het top 2000 topic. Hou het daar dan gewoon bij denk ik dan, uiteindelijk forum je toch voor de gezelligheid toch. Maar om de een of andere duistere reden schijnt hij/zij er een zeer dringende behoefte aan te hebben om op vrijdagavond te komen mekkeren dat hij/zij bepaalde topics niet leuk vindt. Waarom??? Wat voegt het toe? Ik snap het echt niet hoor. Ik vind zo veel topics hier stom. Als ik daar elke keer weer moest komen vertellen dat ik ze stom vond kon ik wel stoppen met werken man.Nou, gezellig roddelen over slechte tv mag ook niet meer hoor. Zielig voor de deelnemers.
quote:hatsetats schreef op 17 juni 2016 @ 22:56:

Eigenlijk zijn wij Napraters de vluchtelingen van het VF.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 22:56:

[...]

Maar je hoeft het ook helemaal niet eens te zijn met je eigen visie! Dan verander je gewoon van mening.Ik ben al te lang hier om te weten en en dan ook echt, dat ik de napraat niet leuk vind. Ik hou gewoon niet van roddelen.
Mijn stokpaardje heet Tarzan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Eigenlijk zijn wij Napraters de vluchtelingen van het VF.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:58:

[...]

Ik ben al te lang hier om te weten en en dan ook echt, dat ik de napraat niet leuk vind. Ik hou gewoon niet van roddelen.Ik ook niet. Daarom typ ik hier wat ik vind, zodat iedereen het kan lezen, ook de mensen waar het over gaat.
quote:Het-groepje schreef op 17 juni 2016 @ 22:57:

[...]

Nou, gezellig roddelen over slechte tv mag ook niet meer hoor. Zielig voor de deelnemers.Dat valt voor mij ook onder ergens binnen vallen om te vertellen dat je het een stom topic vindt. Ik snap het niet, ik snap het niet, ik snap het niet.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 22:59:

[...]

Ik ook niet. Daarom typ ik hier wat ik vind, zodat iedereen het kan lezen, ook de mensen waar het over gaat.

Eigenlijk zijn wij Napraters de vluchtelingen van het VF.Je suis Pietje!

[...]

Ik ben al te lang hier om te weten en en dan ook echt, dat ik de napraat niet leuk vind. Ik hou gewoon niet van roddelen.

Dan blijf je toch weg?

Ik zit ook niet mee te kletsen in poezentopics. Vind ik niks aan namelijk.

[...]

Ik ben al te lang hier om te weten en en dan ook echt, dat ik de napraat niet leuk vind. Ik hou gewoon niet van roddelen.Maar je hoeft hier toch niet te lezen?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

[...]

Ik ben al te lang hier om te weten en en dan ook echt, dat ik de napraat niet leuk vind. Ik hou gewoon niet van roddelen.Roddelen is iets wat je stiekem doet, hier staat het gewoon open en bloot hoor.
I like being a mess. It's who I am.
Ik kan ook gewoon nu in zo'n zwangerhallelujahtopic inbreken en zeggen dat iedereen zwanger kan worden en dat het je geen bijzonder mens maakt en dat mijn overgrootmoeder er twaalf gebaard heeft en de dag erop weer aardappels moest krabben, dus wat doen jullie allemaal hysterisch met z'n allen, stel je niet aan en ga eens gauw bieten rooien.

Zou kunnen.
quote:hatsetats schreef op 17 juni 2016 @ 22:58:

Mijn stokpaardje heet Tarzan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Ik ben al te lang hier om te weten en en dan ook echt, dat ik de napraat niet leuk vind. Ik hou gewoon niet van roddelen.Tja, ik vind jou ook niet altijd even leuk. Maar je bent er nou eenmaal.
quote:AllyMcBeal schreef op 17 juni 2016 @ 22:52:

[...]

Doet Nouschi hier ook raar?Zal wel besmettelijk zijn dan.
Je zou ook kunnen inbreken in het minaressentopic, dat het allemaal slettebakken zijn. Of in het parenclubstopic melden dat je het een ranzige hobby vindt. Kun je doen. Je kunt ook wegblijven.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 23:01:

Ik kan ook gewoon nu in zo'n zwangerhallelujahtopic inbreken en zeggen dat iedereen zwanger kan worden en dat het je geen bijzonder mens maakt en dat mijn overgrootmoeder er twaalf gebaard heeft en de dag erop weer aardappels moest krabben, dus wat doen jullie allemaal hysterisch met z'n allen, stel je niet aan en ga eens gauw bieten rooien.

Zou kunnen.Ha, dan had jouw overgrootmoeder nog geluk. De mijne baarde op het land, op een paar aardappelzakken en moest zodra de nageboorte eruit was weer verder met rooien. Niks geen dagje vakantie.
Ik moest hardop lachen

Barry Beste afkorting ever!
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 22:52:

[...]

Zuivert de negatieve invloeden.

Soms is 1 zo'n lullig bosje niet genoeg hoor.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 22:57:

[...]

En daar ga je op Actueel ook weleens over zitten klagen? dat wat zij doen net zo vervelend is als wij doen op napraat? volgens jou dan, he.

Ik heb daar wel eens iets van gezegd ja, maar... nou komt het... ik ben het ook niet eens met hoe alles geregeld is qua vluchtelingen. Ik heb daar alleen niet zo'n extreme mening over, ik vind alles gewoon slecht geregeld. Te laat, te slecht voorbereid, te slecht gecontroleerd and such.

Ik was het ook totaal niet eens met het grapje in dat topic van vanavond. Aan de andere kant denk ik ook weer dat het helemaal niet zo erg was als wat mensen er van maakten. Dat wandeltopic toch? Ik zag voornamelijk smileys nav 1 opmerking net als ik vaak zie in de napraat als er iemand geband is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 23:04:

[...]

Ha, dan had jouw overgrootmoeder nog geluk. De mijne baarde op het land, op een paar aardappelzakken en moest zodra de nageboorte eruit was weer verder met rooien. Niks geen dagje vakantie.Upperclass, he, dan krijg je dat. En ze deed fanatiek aan tweelingen, onze oma.

[...]

Ik ben al te lang hier om te weten en en dan ook echt, dat ik de napraat niet leuk vind. Ik hou gewoon niet van roddelen.Nogmaals: waarom kom je er toch iedere keer weer die zelfde plaat draaien. Ga een ander vervelen met je kras. We weten het nu wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven