Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
En ik steun gewoon de lokale ondernemers. Gruwelijk dat de een na de ander dicht moet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 22:13:

[...]

Dat is dus precies de reden dat ik er nooit aan begonnen ben. En voor mezelf zal ik er niet aan beginnen ook. Ik vind het ook zo godsgruwelijk lui, dat internetwinkelen. Zo creëer je toch bleekneusjes?

Beetje onzin hoor, dit.

Het kan gecombineerd worden he.

Dus en lopend shoppen én internetshoppen.
quote:yasmijn schreef op 17 juni 2016 @ 22:17:

[...]

Precies!!!!

Ik wil ook alles eerst zelf zien en voelen en bij kleding passen.

Ik begin er nooit aan.Kleding passen wil ik ook. Maar andere dingen, erg makkelijk hoor. Ik zoek nu een rvs thermoskan, van 1 liter. Niet bij Blokker en dan moet ik hier het dorp al uit. Op Internet keus uit meer dan drie modellen. Keus snel gemaakt.
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 21:10:

[...]

ik woon in een stad. maar ik heb vernomen dat ie heel n-h pakt in een dag. met zijn ijs dan he.Zou kunnen, hier komt ie ook. Brrrr creepy muziekje
Alle reacties Link kopieren
quote:linjmh schreef op 17 juni 2016 @ 22:31:

[...]

Zou kunnen, hier komt ie ook. Brrrr creepy muziekjeik stel me altijd een horrorclown voor achter het stuur.
very metal
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 23:13:

[...]

ik stel me altijd een horrorclown voor achter het stuur.Jaaaaa dat dus
daar heb ik een keer een hele slechte film over gezien. 'we all scream for ice cream' van masters of horror. ga maar niet kijken
very metal
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 23:33:

daar heb ik een keer een hele slechte film over gezien. 'we all scream for ice cream' van masters of horror. ga maar niet kijken Beter van njet. Ik brrrrr dat genre, helemaal erg sinds ik kinderen heb :(
hoezo, ben je zo'n bangie?
very metal
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 23:47:

hoezo, ben je zo'n bangie?Niets mis met bangies.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 23:47:

hoezo, ben je zo'n bangie?Óf het is zo super slecht en nep dat ik me erger. Óf eens in de 1000x dat t wel goed is dan is t me te echt. Bang zou ik t niet noemen. Meer bezorgd. Over de wereld, de mensen die zo zijn. Die zulke dingen doen en maken. Dat je weet dat er ergens een gek is die dat wil doen
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 23:48:

[...]

Niets mis met bangies.ik vind bangies wel gezellig.
very metal
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 23:51:

[...]

ik vind bangies wel gezellig.Ik zit meestal áchter de bank. Niet zo gezellig
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 23:52:

[...]

Ik zit meestal áchter de bank. Niet zo gezellig
quote:linjmh schreef op 17 juni 2016 @ 23:50:

[...]

Óf het is zo super slecht en nep dat ik me erger. Óf eens in de 1000x dat t wel goed is dan is t me te echt. Bang zou ik t niet noemen. Meer bezorgd. Over de wereld, de mensen die zo zijn. Die zulke dingen doen en maken. Dat je weet dat er ergens een gek is die dat wil doenecht? hm.. zo denk ik er nooit over na. maar ik kan me voorstellen dat je je kwetsbaarder voelt met kinderen als je gaat nadenken wat er allemaal kan gebeuren.
very metal
quote:linjmh schreef op 17 juni 2016 @ 23:53:

[...]

Ja lach maar. Echt iedereen in mijn omgeving gaat er voor zitten. Niet voor de film, maar voor mij
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 23:52:

[...]

Ik zit meestal áchter de bank. Niet zo gezellig dat zijn de leukste bangies.
very metal
Iscreamman (Ice Cream Man), die film toch, sinds ik hier wel welkom ben? ^^
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:57:

Iscreamman (Ice Cream Man), die film toch, sinds ik hier wel welkom ben? ^^die ik bedoelde heet we all scream for ice cream.
very metal
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 23:55:

[...]

dat zijn de leukste bangies.Ik vind leuke bangies zij die altijd nét even naar de wc moeten bij iets engs of drinken halen of zo.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 00:02:

[...]

Ik vind leuke bangies zij die altijd nét even naar de wc moeten bij iets engs of drinken halen of zo.

Dat durf ik dan echt niet meer. En ik maak gerust degene die naast me ligt wakker als ik naar de wc moet 's nachts. En dan ook echt alle keren. Met het licht aan.

Ik vind zulke enge films heerlijk, maar zal nooit kijken als ik alleen ben
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 00:02:

[...]

Ik vind leuke bangies zij die altijd nét even naar de wc moeten bij iets engs of drinken halen of zo.die ook
very metal
kennen jullie a tale of two sisters? koreaanse film, en de scene waarin de ene (overleden) zus met het lange zwarte haar langzaam op handen en knieën rond het bed van haar zus kruipt. dat is wat voor jou, moi.
very metal
quote:-KING- schreef op 18 juni 2016 @ 00:10:

kennen jullie a tale of two sisters? koreaanse film, en de scene waarin de ene (overleden) zus met het lange zwarte haar langzaam op handen en knieën rond het bed van haar zus kruipt. dat is wat voor jou, moi.Ik sla wel even over
quote:Moirai schreef op 18 juni 2016 @ 00:04:

[...]

Dat durf ik dan echt niet meer. En ik maak gerust degene die naast me ligt wakker als ik naar de wc moet 's nachts. En dan ook echt alle keren. Met het licht aan.

Ik vind zulke enge films heerlijk, maar zal nooit kijken als ik alleen ben

Ik keek de afgelopen week steeds Penny Dreadful voor het slapengaan.

Het was te mooi en sprookjesachtig om eng te zijn vond ik.

Tot een bepaald moment in de serie.

Toen vond ik het ineens toch eng en nu kijk ik het alleen overdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven